• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
14

فتنه ۸۸ ناکام ماند و روسیاهیش یادگاری برای سران و بانیان آن/ ملت همیشه در صحنه ما خیلی بهتر از مصلحت نظام تشخیص میدهند

  • کد خبر : 376
  • 18 مرداد 1394 - 9:38
فتنه ۸۸ ناکام ماند و روسیاهیش یادگاری برای سران و بانیان آن/ ملت همیشه در صحنه ما خیلی بهتر از مصلحت نظام تشخیص میدهند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «مستقل»؛ علی سلطانی‌وش  دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه تربیت مدرس نامه‌ای را خطاب به هاشمی‌رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام نوشت.متن این نامه به شرح زیر است: حجت الاسلام والمسلمین هاشمی بهرمانی(رفسنجانی) سلام علیکم امروز نزدیک به ۱۰ سال از انتخابات ریاست جمهوری سال ۸۴ می گذرد  و شاید مهم تر از […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «مستقل»؛ علی سلطانی‌وش  دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه تربیت مدرس نامه‌ای را خطاب به هاشمی‌رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام نوشت.متن این نامه به شرح زیر است:

حجت الاسلام والمسلمین هاشمی بهرمانی(رفسنجانی)

سلام علیکم

امروز نزدیک به ۱۰ سال از انتخابات ریاست جمهوری سال ۸۴ می گذرد  و شاید مهم تر از اینکه  آن انتخابات را برای شما بعنوان اولین شکست بزرگ در عرصه سیاسی بدانیم باید از آن  با عنوان “نقطه عطف” زندگی سیاسی حجت الاسلام هاشمی یاد کرد چرا که بعد از آن شاهد موجی از اظهارات بی سابقه و قابل تامل از جنابعالی بودیم که در برخی موارد موجب حیرت همگان حتی نزدیکان و هم فکران شما گردید.

از اعتراض به نتایج انتخابات سال ۸۴ شروع شد و با حملات بی سابقه به دولت نهم و اظهارات بغض آلود که بعضا بوی کینه نیز از آنان می آمد  ادامه یافت تا رسیدیم به انتخابات سال ۸۸٫

همه به یاد داریم که چه اتفاقاتی بعد از انتخابات ۸۸ افتاد و شما در قبال فتنه از قبل طراحی شده که هیچ هدفی را نشانه نگرفته بودند جز نظام جمهوری اسلامی و براندازی آن، یا سکوت کردید یا حمایت تلویحی از سران فتنه و برخی مجرمان آن روزها.

نامه بدون سلام و  والسلام نوشتید  و همه نهاد های مرتبط با انتخابات نظام مقدس اسلامی را زیر سوال بردید.

به نظر میرسید بذر کینه ای از دولت نهم در دلتان کاشته شده بود که رفته رفته تبدیل به درخت تنومند و قطور خصومتی شد که در بیانات و سخنرانی های عمومی و خصوصیتان، طعم  میوه های تلخ و کال آن را همگان می چشیدند.

صفحات تقویم ورق میخوردند و روز به روز بر تعجب و حیرت ما افزوده می شد که گذشت زمان جه بر سر یار دیرینه امام راحل (ره) می آورد که اینگونه با محوریت شما جبهه ای در حال شکل گیری بود که روز به روز از آرمان های انقلاب و امام،از  جمله استکبارستیزی و ساده زیستی و ولایت پذیری   فاصله می گرفت و تصویری از اشرافیت و تمایل به غرب و آمریکا دوری از اصول اصلی انقلاب را برایمان به نمایش می گذاشت.

آقای هاشمی

فتنه ۸۸ ناکام ماند وزمستان توطیه ها با لطف خداوند متعال و کمک های حضرت بقیت الله و تدابیر حکیمانه ولی امر مسلمین و غیرت و حضور حماسه ساز ملت  به بهار بیداری و بصرت انقلابی رسید و  روسیاهی آن برای سران و بانیان و ساکتان فتنه به یادگار ماند.

اما این پایان حاشیه های  پیرمرد انقلابمان نبود و دهه هشتاد زندگی شما تبدیل شد به شکوفایی استعداد خاطره گوییتان از امام راحل و دیگر افراد یا وقایعی که می شد برای نسل جدید هرگونه که میل باطنیتان بود تصویر سازی کرد.

کار تا جایی پیشرفت که شعار مرگ بر آمریکا که نماد اصلی استکبار ستیزی برخاسته از مبانی اسلام ناب محمدی است برایتان ناگوار آمد و به فکر رابطه با آمریکایی شدید که هیچ گاه ملت جنایاتش را در برابر ایران و ایرانی فراموش نخواهند کرد.

و این روز ها باز هم بیاناتی جدید و جنجالی که گروهی از ملت را خطاب قرار داده و به نوعی تحقیرشان کردید که سهم قابل توجهی در پیروزی انقلاب و فتوحات جنگ  تحمیلی و بعد از آن هم در پیشرفت و آبادانی کشورمان داشتند.

روستاییانی را  نشانه رفتید که در تمام این سال ها مشکلات و محرومیت های فراوانی را متحمل شدند و در برابر خود اشرافیت های بادآورده و بیت المال آورده ای را تماشا کردند و  لب به سخن نگشودند که مصلحت نظام را در آرامش و و همدلی و همزبانی میدیدند.

ریاست محترم مجمع تشخیص مصلحت نظام

ملت همیشه در صحنه ما خیلی بهتر مصلحت نظام را تشخیص میدهند و در برابر خیلی از مسایل مطیع ولی امرشان هستند و تا پای جان در راه این انقلاب ایستاده اند معیارشان شاخص های انقلاب است نه اشخاص آن.

آقای هاشمی

ضمن ارزوی طول عمر باعزت و برکت برای حضرتعالی، اینک که در دهه های پایانی عمرتان به سر می برید به نظر می رسد خالی از لطف نباشد کمی از این هیاهوی حباب وار سیاست فاصله گرفته و در خلوتی به گذشته فکر کنید و خوب تدبر کنید شاید ماحصلش این باشد که نسل های بعد از هاشمی رفسنجانی چون حر و زهیر یاد کنند نه طلحه و زبیر.

والسلام علی من التبع الهدی

علی سلطانی وش

دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه تربیت مدرس تهران

لینک کوتاه : https://news.mostaghel.ir/?p=376

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از بررسی در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.