• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 10 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
2

عقب نشینی‌های به ظاهر تاکتیکی! هیچ گونه گشایش حقیقی برای کشور ایجاد نخواهد کرد

  • کد خبر : 3652
  • 24 شهریور 1395 - 15:27
عقب نشینی‌های به ظاهر تاکتیکی! هیچ گونه گشایش حقیقی برای کشور ایجاد نخواهد کرد

طاهری، دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه شیراز، در گفت‌و‌گو با خبرگزاری دانشجو، در واکنش به خود تحریمی برخی نهادهای انقلابی بیان داشت: این روزها کسانی که دل در گرو استقلال کشور دارند بیش از آنکه نگران مشکلات معیشتی شان باشند، نگران خدشه‌دار شدن هویت انقلابی شان هستند.   وی افزود: متأسفانه دولت به بهانه راهبردی که می […]

طاهری، دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه شیراز، در گفت‌و‌گو با خبرگزاری دانشجو، در واکنش به خود تحریمی برخی نهادهای انقلابی بیان داشت: این روزها کسانی که دل در گرو استقلال کشور دارند بیش از آنکه نگران مشکلات معیشتی شان باشند، نگران خدشه‌دار شدن هویت انقلابی شان هستند.

 

وی افزود: متأسفانه دولت به بهانه راهبردی که می خواست مشکلات معیشتی و اقتصادی ملت را ۱۰۰ روزه پایان ببخشد، با گذشت سه سال تقریباً هیچ عایدی به همراه نداشته است و در مقابل، قراردادهایی مثل برجام را خلق کرد که تا به امروز خسارت محض بوده است. این خسارت محض را که فتح الفتوح خواندند، سرآغاز امضای قراردادهایی شد که استقلال و هویت کشور را نشانه گرفته است. از قراردادهای نفتی موسوم به IPC تا قرارداد با گروه اقدام مالی FATF.
دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه شیراز ادامه داد: FATF یک خودزنی واضح و خود تحریمی آشکار است که به بهانه منافع ملی، هویت جمهوری اسلامی را خدشه دار می کند.‌ اجرای بندهایی از این قرارداد عملاً ما را در مقابل شعارهایی قرار می دهد که به عنوان اصول اساسی انقلاب می دانستیم. اگر امروز در قاعده‌ تعریف کشورهای غربی از تروریسم قرار گرفتیم فردا روز به تعهدهای دیگر تحمیلی آنان به بهانه تروریسم هم باید تن دهیم؛ حال آنکه انقلاب اسلامی آمده است تا با ارائه تعاریف ناب خودش دست به صدور خود بزند نه آن که با جذب تعاریف مکتب های دیگر، استحاله شود.
طاهری تصریح کرد: نگرانی های جدی در خصوص بندهایی از این قرارداد FATF وجود دارد که دولت باید خودش را موظف به روشن سازی دقیق این مسئله برای مردم کند و آرامش و اطمینان لازم را برای آنان که دل در گرو استقلال و هویت کشورشان دارند، ایجاد کند.

 

وی گفت: در آخر دولت محترم را نصیحت می کنیم تا عنایت کند که مهمترین اصلی که تأمین کننده منافع ملی ست، پیروی و دفاع تمام قد از هویت انقلابی ایران اسلامی است و با عقب نشینی های به ظاهر تاکتیکی! هیچ گونه گشایش حقیقی ایجاد نخواهد شد.

لینک کوتاه : https://news.mostaghel.ir/?p=3652

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از بررسی در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.