• امروز : سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 8 - شوال - 1445
  • برابر با : Tuesday - 16 April - 2024
15
تواناراد در واکنش به سفر نمایندگان به روسیه مطرح کرد:

عدم رضایت دانشجویان از اقدامات نسنجیده مجلس/ قرعه‌کشی سفر نمایندگان به روسیه چه توجیهی دارد

  • کد خبر : 9914
  • 17 خرداد 1397 - 1:18
عدم رضایت دانشجویان از اقدامات نسنجیده مجلس/ قرعه‌کشی سفر نمایندگان به روسیه چه توجیهی دارد

سعید تواناراد دبیر سیاسی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، با انتقاد از سفر ۶ نماینده مجلس به روسیه برای مشاهده مسابقات جام جهانی فوتبال، گفت: به عنوان یک دانشجو از از کارهای مجلس دهم انگشت به دهان مانده و حقیقتاً شرمنده می‌شوم که مجلسی که به فرمایش حضرت […]

سعید تواناراد دبیر سیاسی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، با انتقاد از سفر ۶ نماینده مجلس به روسیه برای مشاهده مسابقات جام جهانی فوتبال، گفت: به عنوان یک دانشجو از از کارهای مجلس دهم انگشت به دهان مانده و حقیقتاً شرمنده می‌شوم که مجلسی که به فرمایش حضرت امام(ره) می‌بایست در رأس امور می‌بود، این چنین به قعر امور سقوط کرده و هر روز باید چشم انتظار دسته‌گل‌های جدید از جانب آقایان باشیم!

وی افزود: در همین مجلس گاهی بی سر و صدا خلاف منافع ملی عمل می‌شود مانند طرح کنوانسیون موسوم به مبارزه با تامین مالی تروریسم که زمانی که متوجه شدیم، تقریباً داشت کار از کار می‌گذشت که شکر خدا با پیگیری معدود نمایندگان انقلابی، این اتفاق هنوز نیافتاده است.

تواناراد تصریح کرد: متاسفانه اخیرا هم شنیدیم برای شرکت ۶ نفر از نمایندگان مجلس در جام جهانی فوتبال در روسیه قرعه کشی می‌شود! حضور این نمایندگان برای چیست؟ قرار است چکار کنند؟ در مدتی که نیستند چه کسی وظایفشان را انجام می‌دهد؟ هزینه‌ سفر این‌ها از کجا تأمین می‌شود؟

این فعال دانشجویی تصریح کرد: واقعاً از دست اعمال نسنجیده‌ این مجلس در شرایط حساس و پیچیده‌ کشور خسته شدیم. هر کجا در بین فعالین دانشجویی و سیاسی صحبت می‌کنیم، همه از عملکرد این مجلس و اولویت نسنجی‌های آن شاکی هستند. بارها شنیده‌ایم که می‌گویند: «مجلس که نیست، مهد کودک است!»

دبیر سیاسی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل آقایان چرا نگاه مردم به خود را این چنین به بازی می‌گیرند؟ برخی نمایندگان در فضای مجازی و بیرون مجلس طوری وانمود می‌کنند که دارند زیر بار پیگیری مشکلات مردم در مجلس کمر خم می‌کنند، بعد به ناگهان عکسی از مجلس بیرون می‌آید که برای سفر جام جهانی قرعه کشی می‌کنند!

وی گفت: مگر تیم‌کشی بازی زنگ تفریح در دبستان است که این چنین اقداماتی انجام می‌دهند، خدا عاقبت ما را با این مجلس و بسیاری از این نمایندگان سست عنصر، کم‌کار و مدعی بخیر کند.

لینک کوتاه : https://news.mostaghel.ir/?p=9914

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از بررسی در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.