• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 17 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
22
پیام انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه پیام نور مرکز اصفهان به مناسبت پیروزی بزرگ جبهه مقاومت در مقابل داعش:

عاقبت راه تمام مستکبرین جهان به حول و قوه ی الهی از مسیر انتقام مستضعفین گذر خواهد کرد

  • کد خبر : 7417
  • 01 آذر 1396 - 15:14
عاقبت راه تمام مستکبرین جهان به حول و قوه ی الهی از مسیر انتقام مستضعفین گذر خواهد کرد

بسم الله الرحمن الرحیم «وَ مَنْ یَتَوَلَّ اللَّهَ وَ رَسُولَهُ وَ الَّذینَ آمَنُوا فَإِنَّ حِزْبَ اللَّهِ هُمُ الْغالِبُونَ»؛ ۵۶ مائده. و هر کس خدا و رسولش و کسانى را که ایمان آورده و از خصلت یاد شده برخوردارند، به ولایت و سرپرستى خود بپذیرد پیروز است چرا که از حزب خداست و تنها حزب خدا […]

بسم الله الرحمن الرحیم

«وَ مَنْ یَتَوَلَّ اللَّهَ وَ رَسُولَهُ وَ الَّذینَ آمَنُوا فَإِنَّ حِزْبَ اللَّهِ هُمُ الْغالِبُونَ»؛ ۵۶ مائده.

و هر کس خدا و رسولش و کسانى را که ایمان آورده و از خصلت یاد شده برخوردارند، به ولایت و سرپرستى خود بپذیرد پیروز است چرا که از حزب خداست و تنها حزب خدا پیروزمندند.

پیروزی کامل جبهه ی مقاومت بر گروهک تکفیری داعش، ثابت کرد وحدت مسلمین هر ناممکنی را ممکن خواهد کرد. برچیده شدن داعش باری دیگر تمامی معادلات از پیش برنامه ریزی شده علیه مسلمانان را بر هم زده و بر طبل رسوایی متفکران تکفیری و دست نشانده هایشان کوبید. موفقیت عظیم بدست آماده نشان داد وقتی هدف بدنام کردن اسلام باشد شیعه و سنی دوشادوش هم به میدان خواهند آمد و از هیچ گونه مجاهدتی دریغ نخواهند کرد.

این پیروزی عزتمندانه حامل نکات مهمی برای جهانیان بود:

اول: نابودی شجره ی خبیثه ی داعش در سایه ی ذلت تکفیریان در برابر جنود خدا، نشان داد هیچ حکومتی بر ستون ظلم استوار نخواهد ماند و پیروزی نهایی همواره نصیب لشکریان خدا خواهد شد. براستی نابودی داعش زنگ خطری بود برای جمیع مستکبرین در سرتاسر جهان. ایمان و اعتماد به خداوند و تحقق نصرت الهی نکته ی مهمی است که در خلال پیروزی نباید از ان غافل شد.

دوم: پر واضح است پیروزی دلچسب امروز نتیجه ی اتحاد و یکپارچگی دیروز مسلمین در منطقه است. قطع به یقین این اتحاد بی بدیل موجود، برای مستکبرین بسیار گران تر از نابودی یک گروهک تروریستی در منطقه تمام خواهد شد. بنابراین حفظ وحدت موجود نیز برای فتوحات بعدی بسیار ضروری و مهم بنظر می رسد.

سوم: سکوت معنا دار کشورهای مدعی مبارزه با تروریسم بدنبال نابودی غده ی تروریستی داعش، خود خط بطلانی است بر این ادعای دروغین. نابودی داعش تحفه ای است که یقینا قلب هر انسانی را در هر کجای جهان مشعوف کرده و به تقدیر وا می دارد. با اندکی تامل، دلیل سکوت جوامع غربی و پیروانشان در منطقه نیز کاملا مشخص است. آنچه در این زمینه حائز اهمیت است ریشه یابی و منشا یابی گروهک تروریستی داعش و شناخت دقیق تر دشمنان اصلی مسلمین است.

چهارم:شکست فتنه ی داعش در منطقه تنها مقدمه ای بود در فصل فتوحات مسلمین ذیل چتر وحدت و مقاومت، مهمترین وظیفه ی کنونی مسلمین ضمن حفظ وحدت و آگاهی، بصیرت افزایی است. حال که اهمیت جبهه مقاومت اسلامی در منطقه بر همگان آشکار شده است، از مکر دشمنان نباید غافل شد. همانا این پیروزی بزرگ می تواند تلنگری باشد برای انسانهای خفته در سرتاسر جهان.

عملیات پایان گروهک تکفیری داعش را باید پیش از همه به رهبر گرانقدر این عملیات حضرت مهدی (ارواحنا فداک) و فرماندهان مدبر و حکیمی چون حضرت آیت الله خامنه ای، آیت الله سیستانی و سید حسن نصرالله و همچنین سربازان مخلص و وظیفه شناسی چون سلیمانی ها و همدانی ها تبریک گفت.

انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه پیام نور مرکز اصفهان ضمن پاس داشت یاد و خاطر شهدای مدافع حرم در ایران و همچنین شهدای تیپ فاطمیون افغانستان، زینبیون پاکستان، حیدریون و حشدالشعبی عراق و قدردانی از خانواده های گرانقدرایشان و همه ی مجاهدین و مدافعینی که در این مسیر قدم گذاشته و مخلصانه جهاد کردند، این پیروزی بزرگ را به یکایک انسان های بیدار به خصوص مسلمانان در سرتاسر جهان تبریک می گوید.

به امید روزی که بتوانیم در سایه ی پرچم ولایت حضرت مهدی(ع) نظاره گر موفقیت های بزرگ تر مسلمین در برابر کفار باشیم. مستکبرین باید بدانند صدق وعده ی سردار سلیمانی نشان از صدق وعده ی خدایی دارد که استکبار را به زوال به وعده می دهد؛ عاقبت راه تمام مستکبرین جهان به حول و قوه ی الهی از مسیر انتقام مستضعفین گذر خواهد کرد.ان شا الله

لینک کوتاه : https://news.mostaghel.ir/?p=7417

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از بررسی در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.