• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 12 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
23
حمزه مطلبی:

صنعت موشکی ایران موضوع قابل مذاکره ای نیست

  • کد خبر : 7651
  • 13 آذر 1396 - 21:54
صنعت موشکی ایران موضوع قابل مذاکره ای نیست

حمزه مطلبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه، اظهار کرد: در جهان امروز صنعت و فناوری موشکی مطمئن‌ترین عامل حفظ امنیت ملی بعد از ایمان و اعتقاد قلبی به خدا است که با عمل به رهنمودهای رهبری معظم‌له و جهاد دانشمندان در کشور، پیشرفت‌های چشم‌گیری در سال‌های اخیر در این زمینه به وجود […]

حمزه مطلبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه، اظهار کرد: در جهان امروز صنعت و فناوری موشکی مطمئن‌ترین عامل حفظ امنیت ملی بعد از ایمان و اعتقاد قلبی به خدا است که با عمل به رهنمودهای رهبری معظم‌له و جهاد دانشمندان در کشور، پیشرفت‌های چشم‌گیری در سال‌های اخیر در این زمینه به وجود آمده است.

وی اضافه کرد: دارا بودن برنامه و توانمندی موشکی ایران مهم‌ترین دلیل مادی و فیزیکی برای ثبات امنیتی ایران است در حالی که کشورهای همسایه ایران درگیر جنگ داخلی و خارجی هستند.

دبیر سیاسی انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه ارومیه تصریح کرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی با رشادت و تلاش افراد زیادی مانند شهید تهرانی مقدم صنعت موشکی ایران به این نقطه رسیده است.

مطلبی تاکید کرد: با اطمینان می‌توان گفت آن روزی که شهید تهرانی مقدم، پدر صنعت موشکی ایران حقیقت نابودی اسرائیل را بر روی موشک می‌نوشت هرگز فکر نمی‌کرد ایران به جایی برسد که روزی عوامل داخلی آن از توقف صنعت موشکی حرفی به میان بیاورند.

وی گفت: امنیت واژه‌ای است که رتبه نخست را در ستون نیازهای بشری دارد که ایجاد و حفظ آن به عوامل مختلفی وابسته است.

مطلبی اعلام کرد: همان طور که امام‌خامنه‌ای چندین بار تذکر دادند، صنعت موشکی خط قرمز ماست و عامل بازدارنده‌ای برای استکبار و کسانی است که چشم طمع به جمهوری اسلامی ایران دوخته‌اند.

این فعال دانشجویی ابراز کرد: روزی یکی از چهره‌های شاخص کشورمان زمان فعلی را دنیای مذاکره خواند ولی می‌دانست حرفش درست نیست و مصرف انقلابی و داخلی ندارد، شاید یادش رفته بود آن همه خرابی و کشتار را صدام به وسیله موشک در ایران به وجود آورد.

مطلبی ادامه داد: این چهره به عمق فاجعه یمن که در آن آل‌سعود به وسیله همین موشک‌ها دست به قتل عام مردم می‌زند.

وی تصریح کرد: همین اتحادیه اروپایی که گروهی سنگ پایبند بودن آنان به برجام را به سینه می‌زنند یکی از اعضای اصلی‌اش ماکرون رئیس جمهور فرانسه است که هم حرف از بی‌اعتمادی نسبت به برنامه موشکی ایران می‌زند و هم به نوعی سایر اعضا را تحریک به مذاکره بر روی این مسئله با ایران می‌کند.

دبیر سیاسی انجمن اسلامی دانشگاه ارومیه اعلام کرد: تنها نصیحتی که در این زمان می‌شود به این افراد داشت این است که برجام چهره واقعی دشمنان جمهوری اسلامی و طمع ورزان به آن را نشان داد و به وسیله دولت فعلی تجربه‌ای تلخ در تاریخ ایران ثبت شد.

مطلبی افزود: با همین حرف‌ها و سخنان دستاوردهای احمدی‌‌روشن‌ها را با بتن پر کردند و الان نوبت به دستاوردهای تهرانی مقدم‌ها رسیده است.

لینک کوتاه : https://news.mostaghel.ir/?p=7651

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از بررسی در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.