• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
3

صفرهای نجومی!

  • کد خبر : 4135
  • 06 آبان 1395 - 10:29
صفرهای نجومی!

پاتوق ماهانه مباحثه دانشجویی با موضوع صفر های هجومی برای فیش های نجومی اولین جلسه از سری جلسات پاتوق مباحثه دانشجویی با موضوع (صفر های هجومی برای فیش های نجومی) به همت واحد سیاسی انجمن اسلامی دانشجویان مستقل در دانشگاه یاسوج برگزار شد.            در این جلسه که با حضور مسئول […]

پاتوق ماهانه مباحثه دانشجویی با موضوع صفر های هجومی برای فیش های نجومی
اولین جلسه از سری جلسات پاتوق مباحثه دانشجویی با موضوع (صفر های هجومی برای فیش های نجومی) به همت واحد سیاسی انجمن اسلامی دانشجویان مستقل در دانشگاه یاسوج برگزار شد.

انجمن اسلامی یاسوج          انجمن اسلامی یاسوج
در این جلسه که با حضور مسئول تحلیل و بررسی بسیج دانشجویی ناحیه که از اعضای سابق انجمن اسلامی دانشجویان مستقل در دانشگاه یاسوج بوده است، به علل و ریشه های فساد در سیستم کنونی اقتصاد کشور پرداخته شد و دانشجویان بر سر چگونگی به وجود آمدن این پدیده، چرایی عدم رسیدگی توسط دولت بعد از گذشت چند ماه از ماجرا با وجود تاکیید های فراوان مقام معظم رهبری و قوه قضاییه و وظایف و راهکارهایی که به وسیله دانشجویان به عنوان موذن های جامعه در رابطه با این غارت ملی باید صورت بگیرد پرداختند.
تحلیل و ریشه یابی هایی که از این پدیده توسط حضار صورت گرفت حاکی از این موضوع بود که فساد موجود در سیستم اقتصادی کشور ریشه و اصلی دارد که به ساختار های فاسد حوزه های فرهنگی و اقتصادی در سالها قبل باز میگردد و این موضوع را باید فراتر از جریان اشخاص و دولت ها بررسی کرد. رسالت ما به عنوان دانشجویان این کشور این گونه است که ضمن پافشاری و حفظ روحیه مطالبه گری باید به خوبی از پیشینه و ریشه های این موضوع آگاهی کسب کنیم تا بتوانیم در دوران فعلی آگاهی های لازم را به سایر افراد جامعه انتقال دهیم، چرا که تصمیم و تحلیل های درست ما از وضعیت امروز است که سرنوشت فردای کشور را رقم خواهد زد.

انجمن اسلامی یاسوج          انجمن اسلامی یاسوج

لینک کوتاه : https://news.mostaghel.ir/?p=4135

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از بررسی در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.