• امروز : سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲
  • برابر با : 10 - رمضان - 1445
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024
13
حمزه مطلبی

صحبتی تکراری با نو روشنفکران و منادیان آزادی بیان !

  • کد خبر : 8937
  • 29 بهمن 1396 - 16:01
صحبتی تکراری با نو روشنفکران و منادیان آزادی بیان !

انگار مشکل و نگرانی آن ها فرد خاصی نیست بلکه هر فرد یا جریانی ست که از نظام دفاع کرده و در جهت حفظ اصالت آن قدمی بر میدارد به سان سگی که پاچه ی فردی را می گیرد ، پاچه ی حامیان و مدافعان این مملکت اسلامی به مانند حاتمی کیا را میگیرند ! […]

انگار مشکل و نگرانی آن ها فرد خاصی نیست بلکه هر فرد یا جریانی ست که از نظام دفاع کرده و در جهت حفظ اصالت آن قدمی بر میدارد به سان سگی که پاچه ی فردی را می گیرد ، پاچه ی حامیان و مدافعان این مملکت اسلامی به مانند حاتمی کیا را میگیرند !
تا جایی که حتی رئیس به اصطلاح بی طرف صدا و سیمای ”میلی” در اظهاراتی صحبتهای جناب حاتمی کیا را تائید و حق را به او داد.
جای سوال است که چرا بعضی دوستان کاسه ی داغتر از آش شده اند ؟
به قول سید شهید آوینی :”اگر فحش بدهند آزادی بیان است ، جواب اگر بدهی بی فرهنگی ست.
اگر تهدید کنند آنرا دفاع می نامند و اگر از عقایدت دفاع کنی خشونت طلبی”
با این حال امثال حاتمی کیا حزب اللهی بودن را با همه ی تراژدی هایش دوست می دارند.
نمایش جالبی ست که شخص متظاهری مانند جناب رشیدپور که مدتی نقش منتقد دولت را به خود میگیرد می شود مجری مصاحبه زنده با رئیس جمهور آن هم با سوالات و پاسخ هایی از پیش تعیین شده که فقط سعی در به حاشیه کشاندن و فراموشی عدم پاسخگویی دولت به اعتراضات اخیر مردم و خواسته های آنان را داشت!
این شخص که حتی در برنامه زنده از بی تفاوتی خود نسبت به ارزشی بودن هنر دم می زند و در سابقه اش توهین به کارهای انقلابی نیز دیده می شود، مجری مهم ترین رویداد سینمایی کشور می شود .
باید از حاج قاسم سلیمانی بخواهیم سرکوب داعش های داخلی را در اولویت کار خود قرار دهد چرا که فتنه از درون خطرناک تر است.
عاملانی که به طرق مختلف رخنه کرده اند ، معصومیت ائمه را زیر سوال میبرند به جای حل مشکلات سعی در به حاشیه کشاندن مردم دارند و به کسانی مانند رشیدپور پر و بال می دهند تا این محدود کارهای انقلابی نیز که در کشور تولید می شوند به چالش بکشند و با سیاه نمایی به تخریب آن ها بپردازند.
داورانی را برای جشنواره فجر امسال انتخاب کردند که هر کدام داستان درازی در سیاسی کاری و حق خوری در جشنواره های قبلی دارند.
داورانی که خود را بی طرف و بدون وابستگی سیاسی معرفی کردند ولی به وضوح عدم صداقت آن ها در برگزیدگان پایانی به چشم می آید.
جالب تر از همه آن که منتقدان داخلی و خارجی فیلم های ارزشی نقدهای کاملا مشابهی دارند و شباهت گفته هایشان کاملا نمایان است، همان منتقدانی که فیلم فروشنده که با وابستگی و حمایت مالی قطر ساخته شده را ،نماد پیشرفت سینمای ایران می دانند!!
با این حال باید از مجری فجر امسال پرسید ملاک وابستگی شما چیست ؟
درود بر امثال ابراهیم حاتمی کیا که این همه مدت صبر کرد و چه بسیار ابراهیم هایی که بخاطر اعتقادات و وابستگی های ارزشی خود مدت زمان طولانی در برابر تهمت ها وناملایمت ها سکوت کردند و می کنند که مبادا دشمنان ازین شرایط سوء استفاده کنند.

لینک کوتاه : https://news.mostaghel.ir/?p=8937

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از بررسی در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.