• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 12 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
6

شورای نگهبان همچون گذشته مقابل فشارهای اربابان زر، زور و تزویر ایستادگی کند

  • کد خبر : 2004
  • 03 بهمن 1394 - 18:00
شورای نگهبان همچون گذشته مقابل فشارهای اربابان زر، زور و تزویر ایستادگی کند

سیدمحمد ساجد عضو شورای مرکزی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، با اشاره به فشار برخی مسئولان، افراد و گروه‌ها به شورای نگهبان، گفت: با گذشت بیش از سه دهه از انقلاب اسلامی همیشه شاهد این بودیم که شورای نگهبان فارغ از جناح بندی‌های سیاسی عمل کرده و […]

سیدمحمد ساجد عضو شورای مرکزی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، با اشاره به فشار برخی مسئولان، افراد و گروه‌ها به شورای نگهبان، گفت: با گذشت بیش از سه دهه از انقلاب اسلامی همیشه شاهد این بودیم که شورای نگهبان فارغ از جناح بندی‌های سیاسی عمل کرده و همیشه عمل به مر قانون را سرلوحه کار خود قرار داده است.

ساجد با اشاره به تعداد افرادی که در هیات‌های نظارت رد شده‌اند، افزود: جای اعتراض قانونی برای رد صلاحیت شدگان وجود دارد و هر عملی خارج از حیطه قانون خیانت به کشور و مردم است. نامزدهای نیز باید به قانون تمکین کرده و اگر حس می‌کنند که اشتباهی صورت گرته از مجاری فانونی آن را پیگیری کنند.

وی در ادامه با اشاره به سخنان اخیر رئیس جمهور در رابطه با شورای نگهبان، تاکید کرد: این اظهارت و سخنان آقای روحانی مبنی بر استفاده حداکثری از اختیارات برای تغییر نتایج احراز صلاحیت‌ها مخالف شعارهای خودشان یعنی عدم دخالت دولت در انتخابات است.

این فعال دانشجویی گفت: افرادی که اکنون پروژه فشار بر روی شورای نگهبان را کلید زده‌اند و هجمه‌های ناروایی به شورای نگهبان وارد می‌کنند، همان شکست خوردگان فضای سیاسی کشورند که به هر دری می‌زنند تا در بین مردم جایگاهی پیدا کنند غافل از اینکه ملت هوشیار ایران به موقع تمام قانون شکنان را سرجای خود خواهد نشاند.

ساجد افزود: در این بین عده ای چنان اظهار نظر کرده و موضع گیری می‌کنند که گویا انتظار دارند کسانی که اصل نظام و انقلاب را هم قبول ندارند و به عنوان مهره‌های کلیدی دشمن در پروژه نفوذ محسوب می‌شوند نیز به راحتی تایید صلاحیت شده و به سطوح بالای تصمیم‌گیری کشور دست یابند.

عضو شورای مرکزی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل اظهار داشت: شورای نگهبان طی چند دهه گذشته نشان داده با هجمه اشخاص و فشارهای سیاسی از موضع خود عقب‌نشینی نمی‌کند. ما هم از این شورا انتظار داریم که مانند همه این سال‌های پس از انقلاب با مقاومت مثال زدنی مقابل هجمه‌ها و فشارهای اربابان زر، زور و تزویر ایستادگی کند و خود را در محضر خداوند دیده و به مر قانون عمل کند و بداند مردم نیز همیشه حامی مجریان قانون خواهند بود.

 

لینک کوتاه : https://news.mostaghel.ir/?p=2004

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. خوب دروغ می گویید و ما را احمق فرض می کنید . رد صلاحیت ۴۱ نماینده ی مجلس سوم از جمله چهره های روحانی و انقلابی نزدیک به امام هم چون حجج اسلام مهدی کروبی ،موسوی خوءینی ، صادق خلخالی و اشخاصی مثل بهزاد نبوی که از دانشجویان انقلابی تسخیر کننده ی سفارت آمریکا بودند لابد از نظر شما مبنایش مر قانون است؟ ردصلاحیت آقای هاشمی رفسنجانی که شناسنامه و استوانه ی انقلاب اند به بهانه ی بالا بودن سن در حالی که چنین ملاکی در قانون وجود ندارد مبتنی بر کدام مر قانون بوده است ؟ و چرا در دو دوره انتخابات ریاست جمهوری پیشین نهم و دهم این ملاک برای آقای کروبی که سنش از آقای هاشمی هم بیشتر بود اجرا نشد ؟ آقای ساجد لابد شوخی می کنند و یا ما و بسیاری از مردم را احمق فرض می کنند که بعد از رسوایی و بی آبرویی شورای نگهبان در سال ۹۲ نزد مردم برا ی کنار زدن آقای هاشمی و این همه حق کشی ها و ظلم ها که با رد و حذف های غیر قانونی و سیاسی بسیاری از نامزدها حتی چهره های انقلابی که در دو دهه ی پیش صورت گرفته است مدعی حمایت مردم از این نهاد و خواستار توجه شورای نگهبان به در نظر گرفته شدن خود در محضر خداوند آگاه به این واقعیت ها هستند !!!!؟؟ بیش از این لطفا به شعور ما مخاطبان واین مردم فهیم ایران توهین نکنید.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از بررسی در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.