• امروز : سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲
  • برابر با : 10 - رمضان - 1445
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024
2
زهرا توکلی:

شلیک تفسیر

  • کد خبر : 6519
  • 16 تیر 1396 - 20:44
شلیک تفسیر

از زمان صدور فرمان آتش به اختیار صدای شلیک تفسیرهای گوناگونی را شنیده ایم . کسانی که با غرض یا بی غرض تیرهایی را از چله کمان رها کردند و و این فرمان را چون بنزینی برای افراطی تر خواندن جبهه حزب الله به کار گرفتند. در واکاوی این فرمان ابتدا باید دانست این فرمان […]

از زمان صدور فرمان آتش به اختیار صدای شلیک تفسیرهای گوناگونی را شنیده ایم . کسانی که با غرض یا بی غرض تیرهایی را از چله کمان رها کردند و و این فرمان را چون بنزینی برای افراطی تر خواندن جبهه حزب الله به کار گرفتند. در واکاوی این فرمان ابتدا باید دانست این فرمان خطاب به چه کسانی است؟ معمار انقلاب پس از پیروزی بزرگ رزمندگان در جبهه ی نبرد فرمودند: فتح الفتوح انقلاب اسلامی، این جوانان اند. جوانان انقلابی  که از طرف رهبری افسران جنگ نرم نام گرفتند. “جنگی که خطرش از جنگ نظامی بیشتر نباشد کمتر نیست.” تیر و ترکش های این جنگ آرام آرام می آیند و بی صدا سنگرهای ایمان و معرفت و ولایت را نشانه می گیرد و انها را منهدم می سازد.

فضای عملیات، فکری معرفتی است.و سلاح افسرانش ، ایمان و تکیه به اندیشه های امام و رهبری. افسر جنگ نرم نه سرباز که منتظر دستور بماند. افسر جنگ نرم خوب می بیند و خوب می داند دشمن کیست و ابزارش چیست؟ و وقتی از اتاق عملیات فرمانی برای مقابله با دشمن صادر نشد فرمان آتش به اختیار  را در چهارچوب عقلانیت به کار می برد و با تشخیص درست اولویت ها به موقع اقدام می کند و موضع گیری صحیح دارد و همین فرمان آب سردی می شود بر هرم آتشی که هر روز بیشتر زبانه می کشد و البته حواسش هست تحت هر شرایطی در پناه هر سنگری تبعات اقدام و حتی اظهار نظرش را در نظر  بگیرد.

زهرا توکلی عضو انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی

لینک کوتاه : https://news.mostaghel.ir/?p=6519

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از بررسی در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.