• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
2

سیاستمداران ما باید قاطع‌تر عمل کنند/ مسئولان از سیاست‌های کلان نظام تخطی نکنند

  • کد خبر : 1887
  • 25 دی 1394 - 18:45
سیاستمداران ما باید قاطع‌تر عمل کنند/ مسئولان از سیاست‌های کلان نظام تخطی نکنند

علیرضا احمدی، دبیر اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل سراسر کشور در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با اشاره به تناقض گویی و رفتارهای غرب پیرامون مسئله عربستان و محکوم کردن کشورمان توسط سازمان ملل متحد گفت: طبیعتا کشورهای غربی و کشورهای عضو شورای امنیت سعی دارند با پیچیده عمل کردن در این مسئله چهره […]

علیرضا احمدی، دبیر اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل سراسر کشور در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با اشاره به تناقض گویی و رفتارهای غرب پیرامون مسئله عربستان و محکوم کردن کشورمان توسط سازمان ملل متحد گفت: طبیعتا کشورهای غربی و کشورهای عضو شورای امنیت سعی دارند با پیچیده عمل کردن در این مسئله چهره کثیف خود را نشان ندهند.

وی تصریح کرد: ما می‌دانیم که رابطه آمریکا و عربستان ارتباط قوی است و در سیاست‌هایشان با یکدیگر هماهنگ هستند. آمریکا خودش داعش را حمایت می‌کند و گروه‌های تروریستی برای از بین بردن بیش از پیش مردم مسلمان منطقه ترغیب می‌کنند.
دبیر اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل سراسر کشور با بیان اینکه به طور ویژه خود آمریکا با این نحوه می‌خواهد از طرفی وجهه بین المللی خود را حفظ کند و از سویی دیگر سیاست‌های کثیف مداخله جویانه خود را هم داشته باشد اظهار داشت: کاملا روشن است که سیاستمداران و مسئولان ما باید قاطع‌تر عمل کنند مسئله برجام دیگر تمام شده و ضرورتی وجود ندارد در دیگر موضوعات بخواهیم نظرات سران غربی را بشنویم.
وی در پایان خاطرنشان کرد: نظر نخواستن از دولت‌های غربی در مسائل مختلف جزئی از سیاست‌های کلان جمهوری اسلامی است که نباید مسئولان از آن تخطی کنند که متاسفانه وزارت خارجه این اشتباه را مرتکب شدند.
لینک کوتاه : https://news.mostaghel.ir/?p=1887

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از بررسی در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.