• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 17 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
1

سخنان روحانی در یزد وابستگی دولت اعتدال به جریان خاص سیاسی را بارز کرده است

  • کد خبر : 2690
  • 22 اسفند 1394 - 13:18
سخنان روحانی در یزد وابستگی دولت اعتدال به جریان خاص سیاسی را بارز کرده است

پاریاب، عضو شورای مرکزی انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه یزد در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجو در یزد، با اشاره به سفر اخیر رئیس جمهور به یزد و صحبت‌های اخیر در تجلیل از سران فتنه گفت: سخنان جناب رئیس جمهور در میدان امیر چقماق یزد، مانند سایر فعالیت های ایشان حاشیه ای مهمتر از متن بود. وی […]

پاریاب، عضو شورای مرکزی انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه یزد در گفتوگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجو در یزد، با اشاره به سفر اخیر رئیس جمهور به یزد و صحبت‌های اخیر در تجلیل از سران فتنه گفت: سخنان جناب رئیس جمهور در میدان امیر چقماق یزد، مانند سایر فعالیت های ایشان حاشیه ای مهمتر از متن بود.

وی افزود: وی به جای رسیدگی به به اوضاع و مشکلات مردم و کشور درصدد ایجاد فضایی سیاست زده متناسب با خواست جریانات و خواص حامی خودشان است.

عضو شورای مرکزی انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه یزد خاطرنشان کرد: این دولت به گفته خیل کثیری از کارشناسان، دولتی فاقد گفتمان بوده و ناکارآمدی بویژه در بخش اقتصاد شاخصه اصلی دولت تدبیر و امید است؛ بطوری که ناتوانی در کنترل تورم و رکود اقتصادی در این مورد نمود واضحی دارد.

پاریاب بیان کرد: اما اخیراً مسئله ای که بر این حواشی مهر تایید زده است سخنان اخیر ریاست جمهوری در سفر یک روزه به یزد است و از یکسو سخنان ایشان وابستگی بی حد و اندازه دولت اعتدال به جریان خاص سیاسی را بارز کرده است که شاید این مورد لکه سیاسی بر دفتر این دولت باشد.

وی ادامه داد: از سوی دیگر حسن روحانی نه تنها با این سخنان محبوبیت در بین قشر متوسط پیدا نخواهد کرد؛ بلکه دید آن ۱۸ میلیونی که روحانی را در سال ۹۲ انتخاب کردند، نسبت به وی تغییر خواهد کرد.

این دانشجوی جامعه شناسی دانشگاه یزد بیان کرد: نکته بعدی و جالب که در گفتار روحانی در بین تعداد ۲۰۰۰ استقبال کننده مطرح است، سیاست زدگی بیش از حدی که روحانی به آن دچار شده است، پدیده ای که نه تنها برای دولت بلکه برای اصل نظام اسیب و خطری جدی محسوب می شود و به تبع ان ملت را از مسئولان کلی نظام و ارکان های ان ناامید خواهد کرد.

پاریاب گفت: بنابراین آقای روحانی باید نسبت به دیدگاه خویش و روالی که نزدیک سه سال است پیگیر شده اند، تجدیدنظر کنند که این بنا بر شناختی که از دولت موجود است، شاید امری ناممکن و نشدنی به حساب اید و چه با دولت چوبش را در سال ۹۶ بخورد.

وی بیان کرد: در پایان نباید بی توجه از کنار سفرهای روحانی و استقبال اندک از ان بر خلاف تبلیغات گسترده گذشت. این امر واکنش عمومی ملت نسبت به اقدامات سو و ناکارامدی دولت را نشان می دهد و پدیده نارضایتی جمعی را بوجود آورده است.

 

لینک کوتاه : https://news.mostaghel.ir/?p=2690

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از بررسی در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.