• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - رمضان - 1445
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
1

سخنان رئیس بانک مرکزی درباره عایدی نداشتن برجام صادقانه بود/ دولت تا کی می‌خواهد بدعهدی آمریکا را توجیه کند؟

  • کد خبر : 2920
  • 02 اردیبهشت 1395 - 9:43
سخنان رئیس بانک مرکزی درباره عایدی نداشتن برجام صادقانه بود/ دولت تا کی می‌خواهد بدعهدی آمریکا را توجیه کند؟

رضا نجابت دبیر سیاسی اتحادیه انجمن اسلامی دانشجویان مستقل در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، با اشاره به اظهارات اخیر رئیس بانک مرکزی ایران در مصاحبه‌ با تلویزیون بلومبرگ، گفت: بالاخره آقای سیف هم به بی‌نتیجه بودن برجام اعتراف کرد و گفت که برجام تا کنون «تقریباً هیچ» دستاورد اقتصادی برای ایران در […]

رضا نجابت دبیر سیاسی اتحادیه انجمن اسلامی دانشجویان مستقل در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، با اشاره به اظهارات اخیر رئیس بانک مرکزی ایران در مصاحبه‌ با تلویزیون بلومبرگ، گفت: بالاخره آقای سیف هم به بی‌نتیجه بودن برجام اعتراف کرد و گفت که برجام تا کنون «تقریباً هیچ» دستاورد اقتصادی برای ایران در بر نداشته است.

وی افزود: سخنان رئیس بانک مرکزی ایران همان چیزی بود که دلسوزان نظام از آغاز مذاکرات هسته‌ای، مطرح می‌کردند ولی متاسفانه توجهی به آن نمی‌شد. آقای سیف بالاخره به درستی حرف منتقدان دولت پی برد.

این فعال دانشجویی تاکید کرد: متاسفانه با همه بدعهدی‌های آمریکا و با اینکه آقایان صالحی، عراقچی و سیف هر کدام به نحوی اعلام کرده‌اند که امریکا به برجام پایبند نیست باز هم برخی‌ها این مسئله را قبول نمی‌کنند و سعی نمی‌کنند تا پاسخ بدعهدی آمریکایی‌ها را بدهند.

نجابت افزود: ما به همه تعهدات خود در برجام عمل کرده‌ایم و طرف مقابل نیز به این مسئله تاکید داشته است ولی با این حال می‌بینیم که برجام برای ما بی‌نتیجه بوده و هیچ چیزی عاید ما نشده است. معلوم نیست دولت تا کی می‌خواهد عهدشکنی آمریکا و همدستانش در برجام را توجیه کند؟

این فعال دانشجویی در ادامه گفت: دولت ماه‌ها و روزها مردم را چشم انتظار گذاشت و وعده رفع مشکلات اقتصادی بعد از برجام را داد ولی نه‌تنها پسابرجام وضع ملت را بهتر نکرد بلکه امروز مردم بیشتر از گذشته از اوضاع اقتصادی گلایه می‌کنند.

نجابت در خاتمه اظهار داشت: به نظر بنده آقای سیف با صداقت کامل بیان کرد که برجام هیچ عایدی برای ما نداشته است.

 

لینک کوتاه : https://news.mostaghel.ir/?p=2920

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از بررسی در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.