• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
2
حمزه دستیار

رویش ها بموجب داعش!

  • کد خبر : 7477
  • 03 آذر 1396 - 14:39
رویش ها بموجب داعش!

تشکیل و رونمایی از حشدالشعبی تشکیل و رونمایی از فاطمیون افغانستان تشکیل و رونمایی از زینبیون پاکستان تشکیل و رونمایی از حیدریون سوریه در کنار اینها حزب الله، انصارالله و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بعنوان محور قدرتمند مقاومت اسلامی برای هر ابر قدرت استکباری و هر تعرضی خط و نشان می کشند! موضوعی که ارزشمند […]

تشکیل و رونمایی از حشدالشعبی
تشکیل و رونمایی از فاطمیون افغانستان
تشکیل و رونمایی از زینبیون پاکستان
تشکیل و رونمایی از حیدریون سوریه
در کنار اینها حزب الله، انصارالله و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بعنوان محور قدرتمند مقاومت اسلامی برای هر ابر قدرت استکباری و هر تعرضی خط و نشان می کشند!
موضوعی که ارزشمند است، تشکل شدن این جمعیت مردمی و جان برکف بواسطه رهبری حضرت آیت الله خامنه ای و فتاوای حضرت آیت الله سیستانی هست که حال سازمان یافته تر و هدفمندتر هستند!
که این مهم رسوخ غیر قابل انکار مرجعیت ناب شیعی در بدنه ی اجتماعی است.
جنبه مثبت دیگر داعش بازشناسی دوست و دشمن توسط ملت های منطقه است که باعث تقویت اعتماد و همدلی ملل منطقه در مقابل عاملان داعش شده است. اعتماد متقابل ایران،سوریه،عراق،ترکیه و روسیه یا با حجم قابل توجهی اغماض شاید بشود قطر را نیز اضافه کرد.
در این میان تغییر نگاه ترکیه و قطر از حامیان اولیه داعش محسوس تر بود.
دیگر جنبه مثبت، پرده برداری از خیانت بارزانی و رو شدن دست او در همراهی با توطئه غرب جهت تکه تکه کردن کشورهای خاورمیانه جهت تضعیف آن ها، فتنه افکنی و درگیر کردن این منطقه با جنگ ها و ناامنی های داخلی در جهت تحقق تئوری خاورمیانه جدید است!
از طرفی حمایت بی حد و اندازه غرب و قدرت های اروپایی از داعش و رو شدن دست آمریکا جهت به یقین رسیدن آنان که هنوز نسبت به دشمنی آمریکا دو دل هستند ، جنبه بصیرتی دیگر داعش بود.
تمیز اسلام واقعی از اسلام وهابیت و غربی ، جهت زدودن چهره ی نورانی اسلام از تکفیری ها، سلفی ها و دیگر افراطی ها مایه خرسندی بود.
جنبه قابل توجه دیگری که در رسانه های متفاوت نیز پوشش داده شد، تقابل دو دیپلماسی و شیوه مقابله با غربِ زیاده خواه، طماع و مکار است.
مقابله تئوری مقاومت اسلامی و تئوری سازش با غرب که هر دو بگونه ای همزمان پیش رفته و درجاهایی که مقاومت غریبانه و در مقابل جنگ افزار، نفر و حمایت ۸۴ کشور دنیا ادامه داشت، صدای رقص و شادی سازش کاران از توافق اولیه با غرب همه جا را گرفته بود اما در پایان این حججی ها و همدانی ها بودند که سربلند بیرون آمدند و سازش با غرب ارمغانی نداشت.
ابتدا تا انتهای داعش پر است از خیانت های مختلف، حماقت های عربستان و قطر و ترکیه (در ابتدا)، خریدن فرماندهان و ذی نفوذان (موصل)، چهره ی واقعی آمریکا (ایجاد و حمایت از داعش) ، فتنه و تفرقه بین فرقه ها، مذاهب (شیعه _سنی) و اقوام(کردها) ولی از جهت دیگر که نگاه کنیم همه اینها امتحان بزرگیست که بازوی قدرت اسلام از آن سربلند بیرون آمده است.
غرب باید از توحش خارج شود، هارتلند،تئولند یا ریملند هر نامی میخواهید بگذارید این منطقه توسط سپاه اسلام حفاظت و صیانت میشود.
شاید این پیروزی مسلمانان واقعی را جهت آزاد سازی فلسطین مصمم تر سازد.
این هم جهت یادآوری :
رییس ستاد ارتش ایالت متحده:
داعش، دست کم تا ۳۰ سال آینده نیز پابرجا خواهد ماند.

 

 

حمزه دستیار

دبیر انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه هرمزگان

لینک کوتاه : https://news.mostaghel.ir/?p=7477

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از بررسی در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.