• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
14
بیانیه انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه علامه طباطبایی (ره) به مناسبت روز قدس:

روز جهانی قدس روز فهماندن بیداری مسلمانان به دشمنان اسلام است.

  • کد خبر : 13291
  • 17 اردیبهشت 1400 - 16:25
روز جهانی قدس روز فهماندن بیداری مسلمانان به دشمنان اسلام است.
روز قدس روز ایستادگی در مقابل استکبار و فهماندن بیداری ملت مسلمان به دشمنان اسلام است و بر هر مسلمانی واجب است در این روز در حمایت از مردم مظلوم فلسطین فریاد سر دهد.

روز قدس روز ایستادگی در مقابل استکبار و فهماندن بیداری ملت مسلمان به دشمنان اسلام است. امروز بر هر مسلمانی واجب است تا در دفاع از مردم بی‌دفاع و مظلوم فلسطین فریاد سر دهد؛ مردمی که سال‌ها تحت ظلم و کشتار بی‌رحمانه‌ رژیم صهیونیستی به سر می‌برند و با کمترین امکانات در مقابل ارتش تا دندان مسلح اسرائیل کودک‌کش مقاومت می‌کنند.

وَ لَیَنصُرَنَّ‌ اللهُ مَن یَنصُرُه، اِنَّ اللهَ لَقَوِیٌّ عَزیزٌ

خداوند کسانى را که او را یارى مى دهند یارى خواهد کرد، چرا که خدا نیرومند و شکست‌ناپذیر است. (سوره‌ی حج، بخشی از آیه‌ی ۴۰)

مسئله‌ فلسطین چیزی نیست که غیرت و اعتماد به نفْس و هوشمندی روزافزون ملّت‌های مسلمان، اجازه‌ی فراموش شدن آن را بدهد. «مقام معظم رهبری»

روز قدس روز ایستادگی در مقابل استکبار و فهماندن بیداری ملت مسلمان به دشمنان اسلام است. امروز بر هر مسلمانی واجب است تا در دفاع از مردم بی‌دفاع و مظلوم فلسطین فریاد سر دهد؛ مردمی که سال‌ها تحت ظلم و کشتار بی‌رحمانه‌ رژیم صهیونیستی به سر می‌برند و با کمترین امکانات در مقابل ارتش تا دندان مسلح اسرائیل کودک‌کش مقاومت می‌کنند. مردمی که صدای آن‌ها در رسانه‌های به ظاهر حامی حقوق بشر غربی جایی ندارد. دست این رژیم به خون میلیون‌ها نفر آغشته است اما مجامع بین‌المللی علاوه بر سکوت و مماشات با چنین اقداماتی، زمینه را برای تداوم قتل و غارت این غدّه سرطانی مهیا نموده‌ و چهره واقعی خود را نشان می‌دهند.

در برهه‌ای از زمان که قدرت‌های ستمگر قصد داشتند فلسطین را از خاطر جهانیان پاک کنند، امام خمینی (ره) با تعیین آخرین جمعه‌ ماه مبارک رمضان به عنوان روز قدس توانستند به آن‌ها بفهماند که «قدس پاره‌ی تن اسلام است» و روزی خواهد رسید که قبله‌ اول مسلمانان به آن ها باز می‌گردد و اسرائیل هیچ جایی بر روی کره‌ی زمین ندارد.

اکنون بعد از گذشت چندین سال از سخن پیر و مرادمان شاهد آن هستیم که بنیان استکبار از وجود مقاومت اسلامی به لرزه افتاده است. رژیم صهیونیستی که روزی خود را شکست‌ناپذیر می‌دانست از وجود گروه‌های مقاومت و بیداری اسلامی درمانده شده و روز به روز به نابودی نزدیک‌تر می‌گردد.

رژیم‌ صهیونیستی نشان داد چون لانه عنکبوت سست است، از پس یک تشکیلات غیردولتی برنیامده و در ۳۳ روز در مقابل حزب‌الله از پا درمی‌آید. اما هنوز راه بسیار است، باید با بصیرت به راه خود ادامه دهیم و مراقب نقشه‌ها و فتنه‌های دشمنان باشیم.

دشمن صهیونیستی بارها با کمک حامیانش سعی در ضربه زدن و عقب راندن انقلاب اسلامی داشته‌اند؛ ترور دانشمندان هسته‌ای و خرابکاری در تأسیسات حساس به ویژه سایت هسته‌ای نطنز که تازه‌ترین آنها بود از نمونه‌های رذالت و خباثت این رژیم قلاده دریده است.

امروز ملت‌های مسلمان پس از سال‌ها آزمون و خطا دریافته‌اند که “مقاومت” تنها پادزهر برای نابودی افعی‌های مستکبر است. ملت‌های مظلوم دریافته‌اند هرگاه با وحدت و همکاری به جنگ دیو چندسر صهیونیست بروند دست پر برمی‌گردند. مقاومت مردم یمن در برابر عروسک‌های خیمه شب بازی سعودی، گویای این مطلب است که غایت “مقاومت”، نصرت و پیروزی است و “سازش” نتیجه‌ای جز شکست و تحقیر ندارد.

اما متأسفانه شاهد هستیم که صدای استکبار از گلوی برخی مسئولین جمهوری اسلامی شنیده می‌شود که به مخالفت و تخریب مقاومت می‌پردازند. مقاومتی که مانع از دیپلماسی انفعالی آن‌ها است و بعد از سال‌ها تأکید بر این موضع غلط و نتیجه نگرفتن از آن، باز هم بر رویکرد غلط خود تأکید می‌کنند و مقاومت را مانع موفقیت خود می‌دانند.

امید است با توجه به تذکرات و رهنمودهای رهبر انقلاب دست از دشمن شاد کردن انقلاب اسلامی بردارند و در مذاکرات وین بکوشند منافع ملی را حفظ نمایند.

استکبار که روزی مدعی بود جمهوری‌ اسلامی چهل سالگی خود را نمی‌بیند پای میزمذاکره آمده تا با خدعه و تزویر، امتیازات موقت و کوچک بدهد و امتیازات بزرگ دریافت کند. دستگاه دیپلماسی باید تلاش کند تا دستاوردهای مقاومت را به امتیازات نقد تبدیل نماید؛ یعنی مبتنی بر حرف قطعی نظام؛ آمریکا همه تحریم‌ها را بردارد و ایران پس از راستی‌آزمایی و سنجش انتفاع اقتصادی ملت ایران از ناحیه رفع تحریم‌ها، به تعهدات برجامی خود برگردد.

در روزهای نزدیک به ثبت‌نام نامزدها، مردم ایران در آستانه آزمونی بزرگ قرار می‌گیرند. انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه علامه طباطبائی(ره) از ملت شریف ایران که همواره با بصیرت و درایت خود در خنثی‌سازی فتنه‌های دشمن تلاش کرده‌اند دعوت می‌کند تا ان‌شاءالله این بار هم با مشارکت در انتخابات ریاست‌جمهوری و انتخاب یک فرد اصلح به عنوان رئیس‌جمهور، نقشه‌های شوم دشمنان را شکست دهند.

قطعاً انتخاب یک فرد مؤمن انقلابی اصلح، جبهه‌ مقاومت را تقویت می‌کند و روند نابودی رژیم‌صهیونیستی را شدت می‌بخشد همچنین کشور در مسیر رشد و شکوفایی قدم برمی‌دارد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://news.mostaghel.ir/?p=13291

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از بررسی در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.