• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
14

روحانی سال ۹۲ معیشت را پلکان انتخابات قرار داد و سال ٩۶ اشتغال را!

  • کد خبر : 4309
  • 27 آبان 1395 - 16:00
روحانی سال ۹۲ معیشت را پلکان انتخابات قرار داد و سال ٩۶ اشتغال را!

حامد پهلوانی، دبیر سیاسی انجمن اسلامی پردیس فارابی دانشگاه تهران در گفت‌‌وگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با اشاره به اقدامات دولت گفت: وقتی جناب رئیس جمهور حرف از حفاظت از سرمایه های مردم میزند و از در دیگر سرمایه‌ها نجومى به جیب مدیران میلیاردی سرازیر می‌شود و در آن سوی دیگر علی رغم وعده های تکراری […]

حامد پهلوانی، دبیر سیاسی انجمن اسلامی پردیس فارابی دانشگاه تهران در گفت‌‌وگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با اشاره به اقدامات دولت گفت: وقتی جناب رئیس جمهور حرف از حفاظت از سرمایه های مردم میزند و از در دیگر سرمایه‌ها نجومى به جیب مدیران میلیاردی سرازیر می‌شود و در آن سوی دیگر علی رغم وعده های تکراری مبنی بر برخورد با متخلفین و مفسدان حتی یک نفر هم بعنوان متخلف به قوه قضائیه معرفی نمی‌شود، دقیقا ما باید بفهمیم که تعریف «مردم» از نگاه دولت آقای روحانی چه کسانی هستند. دولت برای این افراد نه تنها حافظی عظیم میشود، بلکه آنها را در جایگاه ذخایر نظام قرار میدهد.
وی با بیان اینکه از آن سو چند صباحی ست که جناب رئیس و همکارانشان در بوق و کرنا می‌کنند که باید به داد اشتغال جوانان برسیم و مدام با گفتن اشتغال جوانان و بیکاری فقط دهان ذخایر را شیرین می‌کنند، اظهار داشت: با اینگونه اظهارات دهان کارگران و جوانان جویای کار تلخ خواهد شد، چرا که پر واضح است وقتی وعده های اقتصادی و حل معیشت مردم در طول سه سال و اندی کنار گذاشته می‌شود، بیان مشکل اعظم این روزهای کشور یعنی بیکاری، رکود اقتصادی و اشتغال جوانان چیزی جز وعده سر خرمن نیست و خرمن همان صندوق های رای انتخابات ریاست جمهوری سال۹۶ است.
پهلوانیدر پایان خاطر نشان کرد: باید با ادبیات خاص رئیس جمهور بگوئیم مردم و جوانان چرا نمیفهمید؟چرا گوش نمیکنید؟ بیکاری و اشتغال شعار انتخابات است. روحانی در سال ۹۲ معیشت مردم را پلکان قرار داد و سال ٩۶ اشتغال جوانان را  پله های نردبان برای پیروزی انتخابات می‌‌داند.

 

لینک کوتاه : https://news.mostaghel.ir/?p=4309

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از بررسی در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.