• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
2

روحانی توضیح دهد منظورش از گشایش چیست؟/ حال صنعت کشور خوب نیست

  • کد خبر : 3018
  • 23 خرداد 1395 - 0:24
روحانی توضیح دهد منظورش از گشایش چیست؟/ حال صنعت کشور خوب نیست

رضا نجابت، دبیر سیاسی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با اشاره به مشکلات اقتصادی مردم مانند گرانی، تورم، بیکاری و رکود تصریح کرد: دولت یازدهم از ابتدای آغاز به کار خود نه‌تنها نتوانسته به اهدافی که در روزهای نخست عنوان کرده، دست یابد، بلکه تقریبا در رفع ابتدایی‌ترین […]

رضا نجابت، دبیر سیاسی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با اشاره به مشکلات اقتصادی مردم مانند گرانی، تورم، بیکاری و رکود تصریح کرد: دولت یازدهم از ابتدای آغاز به کار خود نه‌تنها نتوانسته به اهدافی که در روزهای نخست عنوان کرده، دست یابد، بلکه تقریبا در رفع ابتدایی‌ترین نیازهای مردم نیز عاجز مانده است.

وی ضمن ابراز تاسف از تعطیلی صنایع داخلی بیان داشت: متاسفانه تمام توان و تلاش دولت تاکنون در حوزه سیاست خارجی و آن هم صرفا توافق هسته‌ای با ۶ کشور جهان، متمرکز بوده و رفع نیازهای اساسی مردم مورد غفلت دولت واقع شده است.

این فعال دانشجویی با اشاره به عدم وجود برنامه برای عبور از رکود از سوی دولت تصریح کرد: پس از نهایی شدن برجام، انتظار مردم بر کاهش بیکاری، تورم و مشکلات اقتصادی در جامعه است، اما به نظر می‌رسد دولت و تیم اقتصادی آن، اصلا برنامه‌ای برای بهبود وضعیت معیشتی مردم ندارند و اگر تلاش‌هایی در گوشه و کنار دولت جهت رفاه مردم صورت می‌پذیرد، در روند عظیم سیاسی کاری برخی بزرگان دولت مفقود می‌شود.

نجابت با اشاره به تعطیلی کارخانه‌ها و کارگاه‌های تولیدی کشور خاطر نشان کرد: امروز تعطیلی کارخانه باسابقه ارج که به نوعی نماد تولید ملی و صنعت کشور بود، نشان داد که حال صنعت و تولید کشور چندان خوب نیست.

دبیر سیاسی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل اظهار داشت: احتمالا منظور روحانی از گشایش تعطیلی کارخانه‌های کشور است؛ روحانی باید توضیح دهد که منظورش از گشایش چه چیزی است؟ تعطیلی کارخانجات مختلف گشایش محسوب می‌شود، یا فاجعه منا، یا قطع رابطه دیپلماتیک یک طرفه کشورها با ما و سایر مسائل دیگر؟

لینک کوتاه : https://news.mostaghel.ir/?p=3018

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از بررسی در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.