• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 17 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
4
امیرحسین رفعتی در گفتگو با آنا:

رهبر معظم انقلاب تکلیف جوانان را در بیانیه گام دوم مشخص کردند

  • کد خبر : 11278
  • 02 اسفند 1397 - 12:18
رهبر معظم انقلاب تکلیف جوانان را در بیانیه گام دوم مشخص کردند

امیرحسین رفعتی در گفتگو با خبرنگار حوزه تشکل‌های دانشگاهی گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، گفت: رهبر معظم انقلاب در آغاز دهه پنجم این انقلاب الهی بیانیه‌ای صادر کردند که انگیزه و امید مضاعفی به جریان انقلاب اسلامی در سراسر عالم به‌ویژه جوانان تزریق کرد و موجبات یأس و ناامیدی دشمنان این نظام را فراهم کرد. دبیر انجمن اسلامی دانشجویان […]

امیرحسین رفعتی در گفتگو با خبرنگار حوزه تشکل‌های دانشگاهی گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، گفت: رهبر معظم انقلاب در آغاز دهه پنجم این انقلاب الهی بیانیه‌ای صادر کردند که انگیزه و امید مضاعفی به جریان انقلاب اسلامی در سراسر عالم به‌ویژه جوانان تزریق کرد و موجبات یأس و ناامیدی دشمنان این نظام را فراهم کرد.

دبیر انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه علامه طباطبایی خاطرنشان کرد: جوانان مؤمن و انقلابی ایران یقیناً بعد از مطالعه این بیانیه راهبردی، بار سنگینی بر دوش خود احساس خواهند کرد.

وی در خصوص استفاده از ظرفیت نیروی انسانی جوان در کشور بیان کرد: یکی از ظرفیت‌های مهم و پایه‌ای هر کشوری، نیروی انسانی آن کشور است و کشور ایران نیز با نسبت جمعیتی جوان بسیار بالا، از ظرفیت عظیمی در این زمینه برخوردار است.

رفعتی در ادامه خاطرنشان کرد: متأسفانه به دلیل بسته بودن فضای مدیریتی کشور و محافظه‌کاری و بی‌تدبیری مسئولین، این ظرفیت آن‌ چنان‌که باید مورد توجه دستگاه‌های مختلف قرار نگرفته است.

دبیر انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه علامه طباطبایی افزود: رهبری انقلاب با مخاطب قرار دادن جوانان در این بیانیه و ترسیم آینده روشن پیشروی نظام جمهوری اسلامی، تکلیف نهادهای مختلف کشور را در مواجهه با جوانان مشخص کردند.

وی خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری در این بیانیه ابتدا وضع تاریخی این انقلاب را تشریح و سپس دستاوردهای کلان چهل سال گذشته را تشریح می‌کنند و سپس با توصیف شرایط حال، توصیه‌های خود را برای ادامه پرشتاب‌تر این راه نورانی مطرح می‌کنند.

رفعتی افزود: دلیل مطرح کردن واقعیت گذشته و حال ایران به همراه آسیب‌شناسی از آن، دمیدن روحیه واقع‌گرایی و امید در جوانان است.

دبیر انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه علامه طباطبایی در پایان خاطرنشان کرد: به نظر بنده یکی از ویژگی‌های مهم جوان طراز انقلاب اسلامی این است که نه‌تنها خودش منشأ انرژی و انگیزه و امید و افتخار به این راه طی شده در گام اول باشد، بلکه این ویژگی‌ها را به محیط اطراف خود نیز انتقال دهد.

لینک کوتاه : https://news.mostaghel.ir/?p=11278

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از بررسی در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.