• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
3

در دوسال گذشته مسئله کرسنت را بارها تذکر دادیم/نمایشگاه “پرونده کرسنت” به زودی رونمایی می شود

  • کد خبر : 1866
  • 22 دی 1394 - 11:31
در دوسال گذشته مسئله کرسنت را بارها تذکر دادیم/نمایشگاه “پرونده کرسنت” به زودی رونمایی می شود

رضا نجابت افزود: یکی از دغدغه های اساسی جریان دانشجویی به خصوص اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل همواره مبارزه با فساد بوده است چرا که عدالتخواهی جزو سه اصل بنیادین جنبش دانشجویی است؛ ما از سال ۸۸ پیگیر فساد آقازاده فراری بودیم و با تلاشمان در سال تحصیلی گذشته توانستیم مهدی هاشمی را پای […]

رضا نجابت افزود: یکی از دغدغه های اساسی جریان دانشجویی به خصوص اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل همواره مبارزه با فساد بوده است چرا که عدالتخواهی جزو سه اصل بنیادین جنبش دانشجویی است؛ ما از سال ۸۸ پیگیر فساد آقازاده فراری بودیم و با تلاشمان در سال تحصیلی گذشته توانستیم مهدی هاشمی را پای میز محاکمه نگه داریم تا بفهمند پشت پرده بسیاری از فسادهای اقتصادی چه کسی است اما این تنها یک قدم بود.

رضا نجابت در خصوص وزارت زنگنه در وزارتخانه نفت گفت: همان موقع که لیست پیشنهادی هیئت دولت برای کابینه دولت یازدهم اعلام شد به نمایندگان مجلس هشدار دادیم که آمدن زنگنه بر پست وزارت برای جامعه خطرناک است، هم از لحاظ نوع نگاه وی به مسئله اقتصاد مقاومتی که تاکید راسخ بر خام فروشی دارد و هم از لحاظ نقشی که در پرونده های فاسد نفتی داشته است اما متاسفانه نمایندگان مجلس در این مسئله اشتباه کردند و در صورتی که همه توقع داشتیم که زنگنه رأی اعتماد نگیرد؛ گرفت.
دبیر سیاسی اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل در این باره افزود: به محض حضور زنگنه در وزارت نفت پرونده کرسنت دوباره به جریان افتاد و ما امروز از قبل حضور زنگنه داریم زیان ۵۰ میلیارد دلاری می بینیم؛ که این نشان از بی تدبیری دولت و مجلس ما دارد.

نجابت افزود: ما در دوسال گذشته مسئله کرسنت را بارها تذکر دادیم و در دیدار مقام معظم رهبری و آقای رئیس جمهور هم تکرار کردیم که خاطیان این قرارداد و قراردادهای مشابه آن باید از سوی قوه قضاییه هم مورد پیگیرد قرار بگیرند.
نجابت درباره اقدامات جنبش دانشجویی گفت: اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل در رزوهای آینده نمایشگاهی از پرونده کرسنت را رونمایی می کند تا در همه دانشگاه ها و اماکن کشور در دید عموم قرار بگیرد و در کنار آن جزوه ای در حال تدوین است که در اختیار راویان روشنگری در حوزه فساد پرونده های نفتی قرار می گیرد تا آنها در دانشگاه ها و همه محافل کشور به روشنگری در خصوص ظلمی که در حق ملت از سوی این افراد توسعه طلب رفته و می رود، آگاه شوند.

لینک کوتاه : https://news.mostaghel.ir/?p=1866

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. آقای نجابت زمان احمدی نژاد کجا بودی تا سنگ اقتدار به سینه بزنی؟ چند سال دیگه باید جنابعالی را در BBC،VOA ببینیم که دچار استحاله شدید؟

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از بررسی در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.