• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 17 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
1

راه حل عبور از مشکلات زندانی کردن مردم نیست؛ کار کردن است

  • کد خبر : 5602
  • 03 اسفند 1395 - 14:35
راه حل عبور از مشکلات زندانی کردن مردم نیست؛ کار کردن است

محمد رضا گلرو مفرد، عضو شورای مرکزی اتحادیه انجمن‌ اسلامی دانشجویان مستقل در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با اشاره به طرح دو فوریتی نمایندگان مجلس در خصوص امنیت سخنرانی ها تصریح کرد: طرح دوفوریتی وقتی ارائه می شود که مسئله بسیار مهمی برای کشور رخ داده باشد و می بایست فرای تشریفات قانونی […]

محمد رضا گلرو مفرد، عضو شورای مرکزی اتحادیه انجمن‌ اسلامی دانشجویان مستقل در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با اشاره به طرح دو فوریتی نمایندگان مجلس در خصوص امنیت سخنرانی ها تصریح کرد: طرح دوفوریتی وقتی ارائه می شود که مسئله بسیار مهمی برای کشور رخ داده باشد و می بایست فرای تشریفات قانونی و بروکراسی های اداری، مورد بررسی قرار گیرد.
وی افزود: سوالی که در اینجا مطرح می شود این است که آیا از نظر برخی نمایندگان مجلس شورای اسلامی مهمترین مسئله روز کشور سوال پرسیدن از آنان و برهم خوردن مجلس برخی از سیاسیون است، یا مسائل مهمتری در کشور وجود دارد؟
گلرو مفرد ادامه داد: آیا بحران استان خوزستان به اندازه سوال پرسیدنی که حق ملت شریف ایران است، اهمیتی نداشت؛ که نمایندگان برای آن طرحی ارائه دهند. مردم از این سیاسی کاری ها گله‌مند هستند. مردم از اینکه نماینده مجلس دغدغه اش به جای رسیدگی به مشکلات آن‌ها، این است که از او سوال پرسیده نشود، گله مندند.

عضو شورای مرکزی اتحادیه انجمن‌ اسلامی دانشجویان مستقل در پایان خاطرنشان کرد: خطاب به کسانی که روزی شعارشان زنده باد مخالف من بود عرض میکنیم با زندانی کردن نمیتوان مشکلات کشور را پنهان کرد. با زندانی کردن نمیتوان حقایق را از چشم مردم دور نگاه داشت. مردم عملکرد مسئولان چه در مورد بحران استان خوزستان و چه در مورد سیل استان سیستان و بلوچستان را میبنند و قضاوت می‌کنند. راه حل عبور از مشکلات زندانی کردن مردم نیست؛ کار کردن است.

لینک کوتاه : https://news.mostaghel.ir/?p=5602

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از بررسی در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.