• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
2
نجابت در گفتگو با تسنیم:

رئیس‌جمهور برای اتهامات برادرش هم تیم حقیقت‌یاب تشکیل دهد

  • کد خبر : 5215
  • 12 بهمن 1395 - 10:55
رئیس‌جمهور برای اتهامات برادرش هم تیم حقیقت‌یاب تشکیل دهد

رئیس‌جمهور برای اتهامات برادرش هم تیم حقیقت‌یاب تشکیل دهد یک فعال دانشجویی از رئیس‌جمهور خواست که برای اتهامات برادرش حسین فریدون هم تیم حقیقت‌یاب تشکیل دهد. با اشاره به دستور رئیس جمهور مبنی بر تشکیل تیم حقیقت‌یاب برای حادثه پلاسکو، اظهار کرد: دولت در تشکیل تیم حقیقت‌یاب گزینشی و با نگرش سیاسی عمل نکند. نجابت […]

رئیس‌جمهور برای اتهامات برادرش هم تیم حقیقت‌یاب تشکیل دهد

یک فعال دانشجویی از رئیس‌جمهور خواست که برای اتهامات برادرش حسین فریدون هم تیم حقیقت‌یاب تشکیل دهد.

با اشاره به دستور رئیس جمهور مبنی بر تشکیل تیم حقیقت‌یاب برای حادثه پلاسکو، اظهار کرد: دولت در تشکیل تیم حقیقت‌یاب گزینشی و با نگرش سیاسی عمل نکند.

نجابت افزود: اتهامات حسین فریدون، اختلاس از صندوق ذخیره فرهنگیان، سانحه قطار در سمنان و بسیاری از مسائل دیگر نیز نیاز به تشکیل هیات ویژه دارد.

دبیر سابق سیاسی اتحادیه انحمن های اسلامی دانشجویان مستقل،گفت: تشکیل تیم حقیقت‌یاب برای حادثه پلاسکو سیاسی است و مردم به صادقانه بودن این موضوع اعتماد ندارند. این موضوع یک تصمیم سیاسی است و می‌خواهند از این طریق رقیب سیاسی را تخریب و از میان خارج کنند.

نجابت افزود: ترکیب این هیئت هم جای نقد دارد چرا که تنها یک نفر کارشناس رسمی دادگستری در این کمیته حضور دارد که از بار حقوقی این کمیته کم می‌کند.

دبیر سابق سیاسی اتحادیه انجمنهای اسلامی دانشجویان مستقل با اشاره به اتهامات برادر رئیس‌جمهور تصریح کرد: اتهام ممکن است متوجه هرکسی باشد و موضوع ثابت شده‌ای هم نیست به این معنی نیست که هر کس متهم شد، حتما جرم و فسادی مرتکب شده است.

وی ادامه داد: وقتی اتهامی به کسی زده می‌شود شفاف‌سازی از وظایف آن فرد است. خصوصا اگر آن فرد برادر رئیس‌جمهور باشد چرا که فسادهای سیستمی و مسئولین جمهوری اسلامی بنیانهای اعتمادی مردم و نظام را متزلزل می‌کند.

نجابت با بیان اینکه این دولت در مسائلی مانند فیشهای نجومی، اختلاس از صندوق ذخیره فرهنگیان مرتکب فساد شده،‌ خاطر نشان کرد: طبیعی است که وقتی در چنین فضایی اتهامات برادر رئیس جمهور مطرح می‌شود علامت بزرگی در ذهن مردم ایجاد م‌ شود. رئیس جمهور وظیفه دارد دست از سکوت بردارد و نسبت به این اتهامات توضیح بدهد.

لینک کوتاه : https://news.mostaghel.ir/?p=5215

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از بررسی در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.