• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
0
مرادی در گفت‌وگو با فارس:

رئیس‌جمهور بارها از لزوم فعالیت سپاه برای محرومیت زدایی استقبال کرده است/ ندیده بودیم که بدهکار از طلبکار شکایت کند

  • کد خبر : 6497
  • 11 تیر 1396 - 20:35
رئیس‌جمهور بارها از لزوم فعالیت سپاه برای محرومیت زدایی استقبال کرده است/ ندیده بودیم که بدهکار از طلبکار شکایت کند

پیام مرادی دبیر سیاسی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، ضمن اشاره به حملات اخیر دولتمردان به سپاه برای ایجاد دوقطبی کاذب در کشور گفت: متاسفانه ریاست جمهور از هفته پایانی تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری رویکرد خاصی را در حمله به نهاد‌های حاکمیتی در پیش گرفت. وی ادامه داد: این […]

پیام مرادی دبیر سیاسی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، ضمن اشاره به حملات اخیر دولتمردان به سپاه برای ایجاد دوقطبی کاذب در کشور گفت: متاسفانه ریاست جمهور از هفته پایانی تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری رویکرد خاصی را در حمله به نهاد‌های حاکمیتی در پیش گرفت.

وی ادامه داد: این حملات در برخی موارد حتی تا ایجاد تشکیک در رخداد‌های ابتدای انقلاب و دهه ۶۰ نیز پیش رفت. هدف چه بود؟ دولتی که در عمل وعده هایش ناتوان و در بهبود شرایط اقتصادی و مبارزه با فساد کارنامه مناسبی ندارد ناچار است اذهان عمومی را به سمت و سوی مطالبات ساختگی دیگری هدایت کند.

این فعال دانشجویی تاکید کرد: نکته قابل توجه این است که این تندروی کم سابقه نشانه روشنی از این واقعیت بوده و هست که رئیس جمهور وضعیت پایگاه اجتماعی خود را مناسب ارزیابی نمی‌کند لذا برای کسب آرا و نیز حفظ موقعیت اجتماعی دست به چنین اقداماتی می‌زند.

دبیر سیاسی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل  گفت: انتقاد از سپاه پاسداران آن هم در شرایطی که همگان از داخل و خارج روی اقدامات سپاه در واکنش به تروریست‌ها تمرکز کرد‌اند، واقعا تعجب آور است. جالب اینجاست که بر اساس آمار‌ها سپاه هزاران میلیارد تومان از دولت به واسطه فعالیت‌های عمرانی طلبکار است.

وی اضافه کرد: ندیده بودیم که بدهکار از طلبکار شکایت کند! جالب اینجاست که خود رئیس جمهور بارها از لزوم فعالیت سپاه برای محرومیت زدایی و پیشرفت کشور استقبال کرده است. اگر دولت نقشی برای سپاه در فعالیت های اقتصادی و عمرانی قائل نیست شفاف و بدون هیاهو از طریق امکانات و ساختار‌های نظام و در محدوده اختیارات خود اقدام کند. ایجاد شکاف اجتماعی به سود دولت نیست. خصوصا دولتی که پایگاه اجتماعی مناسبی ندارد.

مرادی بیان داشت: امیدوارم آقای روحانی شرایط را درک کند. اگر دولت وارد میدان کار واقعی شود همه از او حمایت خواهند کرد. شرایط اقتصادی کشور مناسب نیست و نیازمند تمرکز و اقدام جدی دولت است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://news.mostaghel.ir/?p=6497

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از بررسی در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.