• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
10

دیگر عزت سال‌های گذشته را در روز صنعت هسته‌ای شاهد نیستیم

  • کد خبر : 2849
  • 21 فروردین 1395 - 11:41
دیگر عزت سال‌های گذشته را در روز صنعت هسته‌ای شاهد نیستیم

علیرضا احمدی، دبیر کل اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل سراسر کشور در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، ضمن اشاره به اینکه آنچه در برجام رخ داد منجر به خوابیدن بخش اعظمی از صنعت هسته ای کشور شد، تصریح کرد: هر چقدر زمان از توافق برجام می گذرد شاهد تعطیلی بیشتری در صنایع هسته […]

علیرضا احمدی، دبیر کل اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل سراسر کشور در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، ضمن اشاره به اینکه آنچه در برجام رخ داد منجر به خوابیدن بخش اعظمی از صنعت هسته ای کشور شد، تصریح کرد: هر چقدر زمان از توافق برجام می گذرد شاهد تعطیلی بیشتری در صنایع هسته ای هستیم.

 این فعال دانشجویی بیان داشت: متاسفانه به وسیله برجام آن رشدی که مطلوب توسعه هسته ای است را نداشته ایم و بخشی از صنایع هسته ای ما متوقف شده است.

 وی در مورد روز گرامیداشت فناوری هسته ای اظهار داشت: باید ارزش و تلاش افرادی که در این صنعت کوشش کرده‌اند و حتی جان خود را در این راه از دست داده‌اند ، قدر بنهیم، اما متاسفانه مثل گذشته شاهد پیشرفت‌های هسته ای نیستیم که بتوانیم در روز جشن صنعت هسته‌ای نام ببریم.

 دبیر اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل ادامه داد: سوء مدیریت‌ها باعث تعطیل شدن بخشی از صنایع هسته‌ای شده است و جلوی پیشرفت آن نیز گرفته شده است.

 وی در پاسخ به این سوال که آیا به عنوان دانشجو در این روز مانند سال‌های گذشته حس غرور واقعی را احساس می‌کنید، بیان داشت: مسلما دیگر نمی‌توان آن عزتی که در سال‌های قبل شاهد بودیم را داشته باشیم و فقط می‌توان آن را به یاد آورد. در این دو سال اخیر عزت نداشته‌ایم اما امیدواریم در آینده به چنین جایگاهی برسیم.

 احمدی در پایان درباره بازگرداندن عزت به این روز تصدیق کرد: با روشنگری و تبیین در جمع دانشجویان می‌توان نتیجه تصمیم گیری سیاستمداران را روشن کرد و فضا را برای مردم دقیق‌تر و روشن کنیم.

لینک کوتاه : https://news.mostaghel.ir/?p=2849

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از بررسی در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.