• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
32
دبیر روابط عمومی اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل گفت:

سومین دوره جشنواره نشریات دانشجویی مستقل با شعار «نقد آزادانه در چهارچوب عقلانیت انقلابی» برگزار می‌شود.

  • کد خبر : 11690
  • 19 اردیبهشت 1398 - 4:34
سومین دوره جشنواره نشریات دانشجویی مستقل با شعار «نقد آزادانه در چهارچوب عقلانیت انقلابی» برگزار می‌شود.

محمدرضا محمدی در گفت‌ وگو با پایگاه خبری تحلیلی مستقل با بیان اینکه هدف از برگزاری این جشنواره، گسترش و تثبیت گفتمان‌ انقلاب اسلامی در محیط دانشگاه است، اظهار کرد: تاکید بر عقلانیت انقلابی، مقوله شفافیت، عدالت‌خواهی، آزادی، استقلال، مردم سالاری دینی، سبک زندگی ایرانی-اسلامی، اقتصاد مقاومتی، توجه دادن محیط دانشجویی به معنویت، خودباوری و […]

محمدرضا محمدی در گفت‌ وگو با پایگاه خبری تحلیلی مستقل با بیان اینکه هدف از برگزاری این جشنواره، گسترش و تثبیت گفتمان‌ انقلاب اسلامی در محیط دانشگاه است، اظهار کرد: تاکید بر عقلانیت انقلابی، مقوله شفافیت، عدالت‌خواهی، آزادی، استقلال، مردم سالاری دینی، سبک زندگی ایرانی-اسلامی، اقتصاد مقاومتی، توجه دادن محیط دانشجویی به معنویت، خودباوری و روحیه اعتماد ‌به‌ نفس، مسائل جهان اسلام، توجه به رویکرد نقادانه‌ی جنبش دانشجویی و پیشرفت کمی و کیفی نشریات دانشجویی، تشویق به انتشار منظم در قالب برنامه‌ریزی بلند مدت، رشد مهارت‌های روزنامه‌نگاری و خبرنگاری به وسیله‌ معرفی استعدادهای موجود در نشریات دانشگاهی به رسانه‌های کشور از اهداف مهم سومین دوره جشنواره نشریات دانشجویی مستقل است.

وی افزود: جشنواره نشریات دانشجویی مستقل مخصوص نشریات دفاتر عضو این اتحادیه است و در سه بخش آثار برگزیده، بخش‌های ویژه و فضای مجازی و در رشته‌های خبر، گزارش، مصاحبه، مقاله، یادداشت، تیتر، طنز، تصویرسازی، کاریکاتور و صفحه‌آرایی برگزار خواهد شد.

محمدی همچنین گفت: عدالتخواهی، اقتصاد مقاومتی، جهان اسلام و مسائل صنفی دانشجویی نیز به عنوان سه بخش ویژه سومین جشنواره نشریات دانشجویی مستقل در نظر گرفته شده است.

دبیر سومین جشنواره نشریات دانشجویی مستقل افزود: علاقمندان به شرکت در این جشنواره تا نیمه تیر ماه سال ۹۷ فرصت دارند تا نشریات خود را برای دبیرخانه این جشنواره ارسال نمایند. علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و ارسال آثار می‌توانند به آدرس www.mostaghel.ir مراجعه نمایند. تمامی آثار توسط هیئت داوران جشنواره و از ابعاد مختلف مورد بررسی واقع می‌شوند و آثار برگزیده در بخش های مختلف، در اختتامیه این جشنواره که در نشست سالانه اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل در تابستان سال ۹۸ برگزار می‌شود، تجلیل خواهند شد.

لینک کوتاه : https://news.mostaghel.ir/?p=11690

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از بررسی در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.