• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
11
نقوی حسینی در پردیس فارابی دانشگاه تهران:

دولت قدرت حل مشکلات کشور را ندارد/ روحانی در طول مذاکرات ۱۸۰ درجه خلاف صحبت‌های رهبری عمل می‌کرد

  • کد خبر : 4804
  • 01 دی 1395 - 23:06
دولت قدرت حل مشکلات کشور را ندارد/ روحانی در طول مذاکرات ۱۸۰ درجه خلاف صحبت‌های رهبری عمل می‌کرد

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، حسین نقوی حسینی، نماینده مجلس شورای اسلامی به دعوت انجمن اسلامی دانشجویان پردیس فارابی دانشگاه تهران، در این دانشگاه حضور یافت و به سئوالات دانشجویان پیرامون برجام و مسائل اخیر پاسخ داد. وی ضمن ابراز خشنودی از حضور در جمع دانشجویان دانشگاه تهران بیان داشت: انقلاب اسلامی یک پدیده خاص […]

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، حسین نقوی حسینی، نماینده مجلس شورای اسلامی به دعوت انجمن اسلامی دانشجویان پردیس فارابی دانشگاه تهران، در این دانشگاه حضور یافت و به سئوالات دانشجویان پیرامون برجام و مسائل اخیر پاسخ داد.
وی ضمن ابراز خشنودی از حضور در جمع دانشجویان دانشگاه تهران بیان داشت: انقلاب اسلامی یک پدیده خاص است و طبیعی است که شرایط آن ویژه خواهد بود؛ بعد از جنگ جهانی دوم کشورهای فاتح زنجیره ای استکباری را تشکیل دادند. سال ۵۷ ایران به موقعیت خود در زنجیره اعتراض کرد و از آن خارج شد در نتیجه تمام قدرت ها مقابل ایران ایستادند. تا زمانی که ایران تسلیم نشود موقعیت ایران همیشه حساس خواهد بود.
حسینی افزود: پرونده هسته ای ایران به علت دروغ منافقین به شورای امنیت فرستاده شد و ۱۳ سال ملت ایران درگیر تحریم های ظالمانه شد؛ در حالی که اسرائیل با وجود ۳۰۰ کلاهک هسته ای از سوی هیچ یک از سازمان های بین المللی تحدید نمی شود.
این نماینده مجلس تصریح کرد: امام آمریکا را شیطان بزرگ می خواند، کسی که به دنبال سازش با آمریکا است در خط امام نیست. چرا کسی که در دهه ۶۰ ادعای جنگ با آمریکا را داشت اکنون به دنبال سازش و مذاکره با آمریکا است؟!
حسینی ادامه داد: در کمیسیون ویژه برجام تذکرات لازم به دولت داده شد؛ اما در آن زمان ما محکوم به بی سوادی و دلواپسی شدیم؛ این در حالی بود که طرف مقابل با هیات ۱۶۰ نفره مقابل ایران حاضر می شد.
وی گفت: رئیس جمهور در طول سه سال مذاکرات اغلب مسائلی که رهبری پشت تریبون، عمومی مطرح می کردند، با ۱۸۰ درجه انحراف عمل می کرد؛ اما پس از شکست مذاکرات ادعا دارد تمامی مطالب با مشورت رهبری بوده است.
این نماینده مجلس گفت: ما میان مذاکره و مقابله، مذاکره را انتخاب کردیم. مذاکره یک بده بستان است. این داد و ستد دچار اشکال بود؛ داده های ما نقد بود؛ اما ستاده ها غیرنقد بود در حالی که طرف مقابل دشمن بود.
حسینی افزود: این اولین بار نیست که آمریکا برجام را نقض می کند؛ بلکه تا کنون ۱۵ مرتبه نقض برجام کرده است. ایران در مقابله با آمریکا نباید نقض کننده برجام باشد بلکه باید هوشمندانه برنامه ریزی درست کرد.
وی ادامه داد: سخنرانی بنده نیز در یاسوج لغو شد؛ اما رئیس جمهور حتی سرفه نکرد. مشکل ما لغو سخنرانی نیست و ما به دنبال ایجاد هزینه برای نظام نیستیم.
نماینده مجلس در شورای اسلامی گفت: مسئله اصلی امروز این است که دولت قدرت حل مشکلات کشور را ندارد، مشکلات کشور معلوم است، بیکاری، رکود، فساد اقتصادی دولت باید این ها را حل کند، اما آنچه برای دولت مایه شرمساری است مسائل دیگری است.
حسینی تصریح کرد: دولت روحانی مشکلات اقتصادی را حل نکرده و رکود شدیدا ایجاد شده است آن وقت جناب روحانی می گوید رشد اقتصادی هفت و چهار دهم است!
لازم به ذکر است، در حاشیه این نشست دانشجویان پردیس فارابی دانشگاه تهران طوماری در محکومیت پرونده های فساد مالی امضا کردند و خواستار پیگیری قاطعانه از سوی قوه قضاییه شدند.

لینک کوتاه : https://news.mostaghel.ir/?p=4804

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. احمدی نژاد خیلی قدرت حل مشکلات کشور را داشت؟!!!!!!!!!!!!!!! جمع کنید حرفای مسخرتون رو.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از بررسی در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.