• امروز : سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 8 - شوال - 1445
  • برابر با : Tuesday - 16 April - 2024
13

دولت از رفع تحریم‌ها ناامید شده و می‌خواهد اذهان مردم را منحرف کند/ مسئولان می‌خواهند اشتباهشان را توجیه کنند

  • کد خبر : 3379
  • 22 مرداد 1395 - 16:54
دولت از رفع تحریم‌ها ناامید شده و می‌خواهد اذهان مردم را منحرف کند/ مسئولان می‌خواهند اشتباهشان را توجیه کنند

علیرضا احمدی دبیر اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل سراسر کشور در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، با اشاره به بدعهدی‌های آمریکا در اجرای برجام، گفت: ۶ ماه از اجرای برجام می‌گذرد و همانطور که می‌دانیم تحریم‌‌ها تنها روی کاغذ و فقط برای برخی‌ها برداشته شده و در واقعیت عملاً هیچ اتفاق مثبتی رخ […]

علیرضا احمدی دبیر اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل سراسر کشور در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، با اشاره به بدعهدی‌های آمریکا در اجرای برجام، گفت: ۶ ماه از اجرای برجام می‌گذرد و همانطور که می‌دانیم تحریم‌‌ها تنها روی کاغذ و فقط برای برخی‌ها برداشته شده و در واقعیت عملاً هیچ اتفاق مثبتی رخ نداده است.

وی ادامه داد: عدم رفع تحریم‌ها حرفی نیست که امروز فقط مخالفان و منتقدان برجام بگویند، بلکه اخیراً مشاهده کردیم که مسئولان دولتی و چهره‌های برجسته حامی دولت مانند آقایان سیف و صالحی هم به چنین مسئله‌ای اذعان کردند و حتی آقای رئیس جمهور هم چنین مسئله‌ای را تصدیق می‌کند.

احمدی تأکید کرد: متأسفانه ما در عمل نتیجه مثبتی از برجام نگرفتیم و دستاورد بر جام برای ما صفر بوده است. اگرچه مسئولان می‌گویند برجام گشایش داشته است ولی مردم چیزی لمس نکرده‌اند.

این فعال دانشجویی با بیان اینکه دولت از رفع تحریم‌ها ناامید شده و سعی می‌کند با مسائل انحرافی اذهان مردم را به بیراهه بکشاند، تصریح کرد: متأسفانه هرچه تشت رسوایی برجام بیشتر نمایان می‌شود، رئیس جمهور سعی می‌کند، اذهان عمومی را بیشتر منحرف کند.

وی ادامه داد: ما در برجام چیز خاصی به دست نیاوردیم و نظرات مسئولان در رابطه با گشایش‌های برجام هم مطابق با واقعیت نیست و رویکرد آنها رویکرد به انحراف کشاندن افکار عمومی است.

دبیر اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل گفت: عجیب است که بازهم برخی مسئولان بجای گفتن واقعیت و پاسخگو بودن با زهم وعده برجامی می‌دهند. بعد از گذشت ۳ سال از فعالیت‌ دولت و گذشت ۶ ماه از اجرای برجام روا نیست که به مردم باز هم چنین وعده‌هایی داده شود.

احمدی گفت:‌ اینکه امروز توسط برخی مسئولان فرافکنی می‌شود و می‌گویند اگر برجام نبود آمریکا به ما حمله نظامی‌ می‌کرد یک حرف عوام‌فریبانه است، متخصصان مسائل نظامی و جنگ هم چنین مسئله‌ای را رد می‌کنند و این حرف‌هایی است که برای منحرف کردن اذهان مردم گفته می‌شود.

وی تأکید کرد: فیلم و صوت سخنان آقای روحانی در زمان انتخابات ریاست جمهوری موجود است که می‌گفت مذاکره می‌کنیم تا هم چرخ زندگی مردم و هم چرخ هسته‌ای بچرخد ولی متأسفانه هر دوی این چرخ‌ها امروز ایستاده است، آن موقع که این شعارها داده می‌شد اصلاً بحث حمله و جنگ نبود و بحث سر رفع مشکلات و رونق اقتصادی بود.

احمدی در خاتمه گفت: خیلی روشن است که وقتی وعده‌های دولت محقق نشده و آمریکا هم به تعهداتش عمل نمی‌کند دولت به دنبال توجیه می‌رود و می‌گوید که اگر برجام نبود جنگ می‌شد یا اینکه فلان اتفاق رخ می‌داد که این فرار رو به جلو است.

لینک کوتاه : https://news.mostaghel.ir/?p=3379

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از بررسی در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.