• امروز : سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲
  • برابر با : 10 - رمضان - 1445
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024
1
بیانیه انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شیراز به مناسبت فرا رسیدن سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و یوم الله ۲۲ بهمن:

دهه فجر عیدی است که یک تاریخ سر تا پا ظلم و طغیان را قطع کرد.

  • کد خبر : 8780
  • 22 بهمن 1396 - 10:18
دهه فجر عیدی است که یک تاریخ سر تا پا ظلم و طغیان را قطع کرد.

بسم الله الرحمن الرحیم وَذَکّرهُم بِأَیّامِ الله إنَّ فی ذلک لَآیاتٍ لِکُلّ صَبّارٍ شَکور ابراهیم،آیه ۵ مقام معظم رهبری: دهه فجر عیدی است که یک تاریخ سر تا پا ظلم و طغیان را قطع کرد. ۲۲ بهمن، روزی که قدرت خدا تجلّی نمود و طاغوت ۲۵۰۰ ساله شاهنشاهی فرو ریخت و با پیروزی انقلاب اسلامی، […]

بسم الله الرحمن الرحیم

وَذَکّرهُم بِأَیّامِ الله إنَّ فی ذلک لَآیاتٍ لِکُلّ صَبّارٍ شَکور
ابراهیم،آیه ۵

مقام معظم رهبری: دهه فجر عیدی است که یک تاریخ سر تا پا ظلم و طغیان را قطع کرد.

۲۲ بهمن، روزی که قدرت خدا تجلّی نمود و طاغوت ۲۵۰۰ ساله شاهنشاهی فرو ریخت و با پیروزی انقلاب اسلامی، دین حاکمیت یافت و فرهنگ غربی جای خود را به ارزش های دینی و انسانی داد و مردم مسلمان ایران طعم شیرین عزت و استقلال را چشیدند و با گذشت مدت کوتاهی از عمر این نهالِ تازه جوانه زده، آن چنان خداجویی و دین خواهی در دنیا اوج گرفت که نه تنها مسلمین دنیا، بلکه بسیاری از آزادی خواهان عالم، نجات خود را در دین و دیانت دانسته اند و لذا تحولی عظیم در جهان رخ داد که استکبار به لرزه افتاد و دست به انواع دسیسه ها در اشکال مختلف زد. لکن به لطف الهی نه تنها راه به جایی نبرد، بلکه بر ذلت خویش افزود. در حالی به استقبال این روز می رویم که انواع فتنه‌های دشمنان و منافقان را گذرانده‌ایم. ۸ سال جنگ را با موفقیت پشت سر گذاشته ایم. هم چنین فتنه‌های ۷۸ و ۸۸ را که هر کدام به قصد براندازی و تضعیف نظام مقدسمان بود دفع کرده ایم. با یاری خداوند و داشتن رهبری آگاه و شجاع و مردمی با بصیرت از این فتنه‌ها برای صعود و پیشرفت پله ای ساختیم. به برکت انقلاب اسلامی، با امنیت کامل در منطقه‌ای زندگی می کنیم که هر روز شاهد جنگ و خونریزی است و شیطان بزرگ با شعار دموکراسی و حقوق بشر! امنیت و آرامش را از ملت‌های مسلمان خصوصا سوریه،عراق،افغانستان ،لبنان،یمن و… سلب نموده است.با وجود این موانع، جمهوری اسلامی ایران با تکیه بر قدرت لایتناهی خداوند مقابل تمام این دسیسه ها و دشمنی ها ایستاده است و هیچ گاه عقب نشینی نکرده و هر روزه رو به جلو حرکت می کند.لذا ما دانشجویان، همراه با امت عزیز و سرافراز ایران اسلامی، با شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن وفاداری خود را به آرمان های امام راحل و رهبر فرزانه انقلاب و شهیدان والامقام و امت مظلوم مسلمان اعلام نموده و حرّیّت و صلابت خود را در استمرار این نهضت عظیم به رخ جهانیان خواهیم کشید.

لینک کوتاه : https://news.mostaghel.ir/?p=8780

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از بررسی در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.