• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 12 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
1
ناصر ابوشریف نماینده جهاد اسلامی فلسطین در کنفرانس دانشجویی حمایت از انتفاضه فلسطین:

دفاع از فلسطین در برابر طرح سلطه طلبی صهیونیستی و فساد آن برای ما مایه ی افتخار است.

  • کد خبر : 8615
  • 12 بهمن 1396 - 15:15
دفاع از فلسطین در برابر طرح سلطه طلبی صهیونیستی و فساد آن برای ما مایه ی افتخار است.

ناصر ابوشریف نماینده جهاد اسلامی فلسطین در کنفرانس دانشجویی حمایت از انتفاضه فلسطین گفت: دفاع از مسئله فلسطین در برابر طرح صهیونیسم برای ما مایه ی افتخار است، چرا که در واقع طرح صهیونیسم مورد حمایت استکبار صهیونیستی قرار دارد. دفاع از فلسطین در برابر طرح سلطه طلبی صهیونیستی و فساد آن برای ما مایه […]

ناصر ابوشریف نماینده جهاد اسلامی فلسطین در کنفرانس دانشجویی حمایت از انتفاضه فلسطین گفت: دفاع از مسئله فلسطین در برابر طرح صهیونیسم برای ما مایه ی افتخار است، چرا که در واقع طرح صهیونیسم مورد حمایت استکبار صهیونیستی قرار دارد. دفاع از فلسطین در برابر طرح سلطه طلبی صهیونیستی و فساد آن برای ما مایه ی افتخار است.

ابوشریف تاکیدکرد: به طور حتم بر طرح صهیونیسم پیروز خواهد شد، طرح صهیونیسم طرح سلطه طلبی و فساد است و طرفی می‌تواند بر این طرح پیروز شود که اسلام و فلسطین را پرچم دار باشد. انقلاب اسلامی ایران همان خط است چرا و در واقع اسلام و فلسطین را پرچم داری نمود و ما معتقدیم به یاری خداوند این طرح پیروز خواهد شد.
وی در مورد شرایط فعلی رژیم صهیونیستی گفت: شاید برخی گمان کنند وضعیت صهیونیسم در بهترین وضع است و در آینده نیز وضع این رژیم اینگونه خواهد بود اما به طور حتم این وضع تغییر خواهد کرد چرا که اسرائیل در منطقه‌ای غریب قرار دارد و در این مدت نتوانسته با آن منسجم شود و در آینده نیز نخواهد توانست هدفش را محقق سازد.
نماینده جهاد اسلامی فلسطین در ایران تاکید کرد: جامعه صهیونیستی به طرف نژاد پرستی و افراط گرایی سوق داده شده و بیش از پیش سوق می یابد.
وی در مورد حمایت آمریکا از رژیم غاصب صهیونیستی بیان کرد: حمایت نامحدود آمریکا از رژیم صهیونیستی کاملا مشخص است، مانند حمایت سیاسی که آمریکا از این رژیم به عمل آورده و در حمایت های جدید ترامپ نمود پیدا کرده است، البته این حمایت رژیم صهیونیستی را در نهایت به سمت تناقض بزرگ سیاسی بین رژیم صهیونیستی و ملت فلسطین و سایر امت های منطقه سوق خواهد داد و در نهایت در گیری میان آنها حتمی خواهد بود.

وی افزود: هیلاری کلینتون وزیر امور خارجه ی وقت آمریکا سال ۲۰۰۲ میلادی به رژیم صهیونیستی پیشنهاد کرد که طرح صلح عربی را که در آن سال مطرح شده بود بپذیرد. این طرح حاوی عادی سازی رابطه میان رژیم صهیونیستی و کشور های عربی و صلح با آنان در مقابل ایجاد فلسطینی در مرز های اشغالی سال ۱۹۶۷ میلادی بود.کلینتون این فرصت را فرصت تاریخی برای رژیم صهیونیستی خواند و در نصحیتش به این رژیم کاملا صادق بود.
ابوشریف اضافه کرد: رژیم صهیونیستی اینگونه گمان دارد که می تواند با برقراری روابط سری و غیرسیری یا پنهانی و علنی با برخی کشورهای اسلامی و غیراسلامی در واقع جایگاه خود را تحکیم بخشد، مانند برقراری رابطه با عربستان سعودی یا امارات متحده ی عربی که رژیم صهیونیستی فکر می کند با برقراری چنین رابطه ای می تواند موفق شود، اما غافل از اینکه این کشورها در واقع کشورهای دیکتاتور مسلک هستند و در واقع نه نماینده ی ملت خود بلکه در واقع نماینده ی خود و به دنبال منافع خود هستند.
نماینده جهاد اسلامی فلسطین در ایران با اشاره به شکست‌های پی در پی رژیم صهیونیستی در نبردهای سال‌های گذشته با جبهه مقاومت، ادامه داد: رژیم صهیونیستی از سال ۱۹۸۲ میلادی به بعد نتوانست هیچ پیروزی در منطقه بدست آورد. در سال ۱۹۸۷میلادی، اولین انتفاضه ی مردم فلسطین آغاز شد رژیم صهیونیستی ۱۲۰هزار سرباز را برای خاموش ساختن شعله ی این انتفاضه مستقر کرد امانتوانست آن را خاموس سازد پس از آن شاهد انتفاضه ی سال۲۰۰۰ میلادی بودیم که انتفاضه ی دوم مردم فلسطین بود تا سال ۲۰۰۵ میلادی استمرار یافت اما با این حال رژیم صهیونیستی نتوانست این انتفاضه را شکست دهد. از سال ۱۹۸۲ میلادی تا سال ۲۰۰۰میلادی نیز شاهد در مقاومت مردم لبنان در برابر رژیم صهیونیستی بودیم که در نهایت این رژیم در سال ۲۰۰۰ از جنوب لبنان با خفت خارج شد. در سال ۲۰۰۵میلادی رژیم صهیونیستی با شکست از غزه خارج شد و در سال ۲۰۰۶میلادی شاهد جنگ ۳۳ روزه ی رژیم صهیونیستی علیه مقاومت لبنان بودیم که در نهایت به پیروزی مقاومت لبنان انجامید.
وی افزود: همچنین در سال ۲۰۰۸و ۲۰۰۹میلادی جنگ ۲۲ روزه ی رژیم صهیونیستی علیه غزه را شاهد بودیم که حتی شروطش را بر این منطقه ی بسیار کوچک محقق سازد. در سال ۲۰۱۲میلادی نیز جنگی علیه غزه آغاز شد و در نهایت در سال ۲۰۱۴میلادی شاهد جنگ ۵۱ روزه ی غزه بودیم که در آن جنگ رژیم صهیونیستی بر هر مترمربع از نوازه غره ۱۵ کیلوگرم بمب ریخت اما نتوانست اهداف خود را از آن جنگ محقق سازد.
ابوشریف تاکید کرد: وحدت اسلامی می تواند این رژیم را نابود سازد و همانطور که سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان گفت، این رژیم سست تر از لانه ی عنکبوت است.
وی افزود: پس از گذشت ۱۰۰سال و با وجود تمام توطئه هایی که رژیم صهیونیستی در حق مردم فلسطین انجام داد، که بخواهد آن ها را از این سرزمین بیرون براند اما با این حال تعداد جمعیت مردم فلسطین نیمی از کل جمعیت این سرزمین است، اکنون نیز ما شاهد توطئه های دیگری از سوی دولت ترامپ و همچنین رژیم صهیونیستی مانند طرح انضمام قدس یا کرانه ی باختری به رژیم صهیونیستی یا لغو حق بازگشت آوارگان فلسطینی به این سرزمین برای خلاص شدن از مردم فلسطین هستند.
ابوشریف با اشاره به اقدام اخیر ترامپ پیرامون جا به جایی سفارت امریکا گفت: همچنین ترامپ در راستای این توطئه شهر قدس را به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی اعلام کرد و در تلاش است از بازگشت آوارگان فلسطینی به سرزمین فلسطین جلوگیری به عمل آورد.
نماینده جهاد اسلامی فلسطین در ایران اضافه کرد: به رغم تمام توطئه هایی که ترامپ یا رژیم صهیونیستی انجام می‌دهد، ما با ایجاد همبستگی و وحدت اسلامی و تشکیل جبهه ی متحد و یکپارچه ی اسلامی می توانیم در برابر طرح ها و توطئه های آمریکا و رژیم صهیونیستی بایستیم و بر آن پیروز شویم.
ابوشریف وحدت اسلامی را تنها راه صحیح برای نابودسازی و خنثی سازی طرح ها و توطئه های صهیونیستی و میروزی بر توطئه های صهیونیستی و آمریکایی برشمرد و ادامه داد: مردم فلسطین ایمان دارند که می توانند با رژیم صهیونیستی مقابله کنند و آن را شکست دهند و می‌دانند که مقاومت تنها راه صحیح است اما این را بدانیدکه مردم فلسطین در داخل یک زندان هستند و به همین دلیل برای ادامه ی مقاومت نیازمند همبستگی تمام مردم به ویژه مردم عربی و اسلامی و همچنین حمایت امت اسلامی در تمام سطوح هستند تا بتوانند به مقاومت ادامه دهند و اگر این حمایت برای آنان تامین شود آن ها خواهند توانست بر این طرح صهیونیستی چیره شوند. به ویژه که در صد سال اخیر ثابت کرده اند که می توانند در تمام سطوح مقاومت کنند.

لینک کوتاه : https://news.mostaghel.ir/?p=8615

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از بررسی در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.