• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
1
در آستانه یوم الله ۲۲ بهمن:

دعوت اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل جهت حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن

  • کد خبر : 11226
  • 21 بهمن 1397 - 23:18
دعوت اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل جهت حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن

بسم الله الرحمن الرحیم “الله ولی الذین آمنوا یخرجهم من الظلمات الی نور و الذین کفروا اولیاءهم الطاغوت یخرجونهم من النور الی الظلمات …” انقلاب اسلامی ایران به عنوان عالی ترین و بزرگترین رویداد سیاسی اجتماعی روزگارمعاصر، صفحه صحفه پر است از درس مبارزه با ظلم و استبداد که امواج خروشانش عرصه را بر مستکبران […]

بسم الله الرحمن الرحیم

“الله ولی الذین آمنوا یخرجهم من الظلمات الی نور و الذین کفروا اولیاءهم الطاغوت یخرجونهم من النور الی الظلمات …”

انقلاب اسلامی ایران به عنوان عالی ترین و بزرگترین رویداد سیاسی اجتماعی روزگارمعاصر، صفحه صحفه پر است از درس مبارزه با ظلم و استبداد که امواج خروشانش عرصه را بر مستکبران عالم و در راس آن آمریکا تنگ کرده و لحظه لحظه طعم استقلال و حق طلبی را به کام همه ملت ها و امت های آزاده می چشاند.
انقلابی که در چهار دهه اخیر آماج شدید ترین حملات و تلاش های دشمنان قسم خورده ای بوده که با تحمیل جنگ نظامی و حملات همه جانبه به خاک این کشور، تهاجم فرهنگی برای از بین بردن بنیان های فرهنگی و اجتماعی ملت و اکنون جنگ تمام عیار اقتصادی و فشار به اقشار مختلف مردم ایران، سعی کرده آن را از مسیر اصلی خود دور کند و مردم را از اصول و آرمان های خود دلسرد کند. اما سختی روزگار، نهال نوپای انقلاب را اینک به درختی تنومند و شجره های طیبه بدل ساخته که در برابر تمام طوفان ها سرخم نمی کند و آسمان را نشانه رفته است.
ایستادگی و مقاومت رمز گذراز پیچ و خم های تاریخ پر فراز و نشیب این انقلاب است که با خون هزاران شهید تضمین شده و دستاورد های آن در عرصه های مختلف علمی، عمرانی، فرهنگی، اجتماعی و نظامی و … اکنون بر هیچ کس پوشیده نیست و به یقین توفیق در آینده نیز درگروی اهتمام به همین دو اصل است.
حتما تا رسیدن به تمام آرمان ها و تحقق اهداف این انقلاب راه طولانی در پیش است و انقلاب اسلامی در همه ابعاد خود جلوه نکرده و وجود ضعف ها و مشکلاتی در بعضی موارد، به جهت حاکم نبودن روح انقلاب اسلامی بر فعالیت ها و تصمیمات است که لازم است با نوگرایی در برخی ساختار ها و عرصه ها، چهار دهه افتخار را ادامه داده و با سرعت بیشتر به سمت قله های اقتدار حرکت نمائیم.
نگاه قشر جوان و جنبش دانشجویی ناظر به آینده است و تمام تلاش خود را برای تحقق تمام اهداف انقلاب و تثبت و تثمیر آن بکار خواهد گرفت.
تقارن چهل سالگی انقلاب شکوهمند اسلامی با ایام فاطمیه را به فال نیک گرفته و مقاومت و ایستادگی را میراث قیام فاطمی می دانیم. جایی که حضرت زهرا (س) بر سر آرمانهای خود می ایستد و خود را سپر بلای ولایت می کند.
اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه های سراسر کشور، ضمن گرامیداشت چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، از همه دانشجویان، دانشگاهیان، جوانان و عموم مردم عزیزمان دعوت می کند تا بار دیگر در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه، این بهار پیروزی، به میدان آمده و دیگر بار شکوه وحدت و اقتدار ایرانیان را پیش چشم جهانیان به نمایش بگذارند.
یاد امام راحل و شهدای راه حق گرامی باد.
والسلام علیکم و رحمت الله و برکاته

لینک کوتاه : https://news.mostaghel.ir/?p=11226

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از بررسی در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.