• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - رمضان - 1445
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
2
ارائه چشم انداز و برنامه های راهبردی

دعوت اتحادیه‌های دانشجویی از معاون امور زنان ریاست جمهوری برای حضور در جمع دانشجویان

  • کد خبر : 13775
  • 29 مهر 1400 - 1:58
دعوت اتحادیه‌های دانشجویی از معاون امور زنان ریاست جمهوری برای حضور در جمع دانشجویان
اتحادیه‌های بزرگ دانشجویی طی نامه ای از معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری برای حضور در جمع دانشگاه و شنیدن پیشنهادات و دیدگاه‌های دانشجویان دعوت کردند.

به گزارش پایگاه خبری دانشجویان مستقل ، اتحادیه‌های انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل سراسر کشور، جامعه اسلامی دانشجویان، جنبش عدالتخواه دانشجویی و دفتر تحکیم وحدت طی نامه ای از انسیه خزعلی معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری برای حضور در جمع دانشجویان دعوت کردند.

متن این نامه به شرح زیر است:

سرکار خانم انسیه خزعلی، معاونت محترم امور زنان و خانواده ریاست جمهوری

سلام علیکم

پس از برعهده گرفتن سمت معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری شاهد فعالیت ها و برگزاری نشست هایی با اقشار مختلف و سفرهای استانی سرکارعالی بوده‌ایم که این امر موجب مسرت خاطر تشکل های دانشجویی است که رویکرد و همت معاونت جدید زنان برخلاف دوره های قبل که سعی بر فرافکنی و عدم پاسخگویی داشتند، بر حل مسائل و پاسخگویی به افکارعمومی است.

اما در این بین، جای خالی تشکلهای دانشجویی به عنوان فعالین و دغدغه‌مندان در عرصه‌های مختلف به خاصه حوزه زن و خانواده که سالیان متمادی تلاش کرده‌ حلقه‌‌ میانی بین مسئولان و مردم باشد و نقش مهم و جدی در تبین مسائل، مطالبه گری داشته‌اند و باید در سیاست گذاری های کشوری مورد توجه واقع شوند در این دیدارها به شدت احساس می‌شد. دانشجویانی که همواره با دقت نظر و نکته سنجی مسائل مختلف را رصد کرده و دلسوزانه در راستای آرمان ها و اهداف عالی انقلاب اسلامی در پی ارائه راهکار مسائل متعدد حوزه زنان و خانواده درتلاش بوده‌اند، نادیده انگاشته شده‌اند.

لذا اتحادیه های دانشجویی از شما دعوت به عمل می‌آورند که در طی دو هفته آتی از تاریخ ۲۸ مهرماه الی ۱۲ آبان ماه با حضور در جمع دانشجویان ضمن شنیدن نقطه نظرات و پیشنهادات به ارائه چشم انداز و برنامه های راهبردی خود در چهار سال آتی بپردازید.

لینک کوتاه : https://news.mostaghel.ir/?p=13775

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از بررسی در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.