• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 12 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
23
پیام تبریک انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه اصفهان به مناسبت نابودی گروهک آمریکایی صهیونیستی داعش توسط سربازان گمنام امام زمان (عج)،جان بر کفان و مدافعان حریم بانو زینب کبری (س) و دلاوران سپاه قدس جمهوری اسلامی ایران:

دست بوس تک تک این والا مردان بزرگ منش هستیم

  • کد خبر : 7442
  • 01 آذر 1396 - 15:58
دست بوس تک تک این والا مردان بزرگ منش هستیم

بسم الله الرحمن الرحیم در آغاز سخن خداوند قادر متعال را سپاس میگوییم و شکر این نعمت و لطف بی پایان را به جای آورده و سر بر آستان جلالش فرود می آوریم.   از تمام دلاور مردان و سربازان و جوانان و سالخوردگان مومن و خداباوری که با اعتقاد به پیروزی حق بر باطل،جان […]

بسم الله الرحمن الرحیم

در آغاز سخن خداوند قادر متعال را سپاس میگوییم و شکر این نعمت و لطف بی پایان را به جای آورده و سر بر آستان جلالش فرود می آوریم.

 

از تمام دلاور مردان و سربازان و جوانان و سالخوردگان مومن و خداباوری که با اعتقاد به پیروزی حق بر باطل،جان گرانقدر خود را بر کف دست گرفته و بدون هیچ هراسی از مرگ برای دفاع از آستان و حریم زینبی،پا در دیار غربت و خاک دمشق نهادند و تا لحظه ی نابودی شجره ی ملعونه ی خبیثه ی داعش از پای ننشستند و زندگی خود را وقف این مسیر مقدس کردند نهایت قدرانی و سپاسگزاری را داریم و دست بوس تک تک این والا مردان بزرگ منش هستیم.

 

این پیروزی و موفقیت عظیم را محضر حضرت صاحب الزمان (ارواح العالمین له الفداء)،مقام معظم رهبری (مد ظله العالی)،مراجع گرانقدر تقلید؛آیت الله العظمی سیستانی (دامت برکاته)،سردار عظیم الشان سپاه اسلام قاسم سلیمانی و دیگر دلاور مردان سپاه قدس جمهوری اسلامی ایران و تمامی مردم شریف ایران زمین که دل و روحشان برای آب و خاک و وطن می تپد و جان را بهایی ناچیز در برابر عقیده ی مقدسشان میدانند تبریک و شاد باش عرض مینماییم.

 

و بی شک معتقدیم دیر نباشد که این مسیر جاری و پیشرونده پرچم اسلام را در قلب سرزمین مغصوب رژیم فاسد صهیونیستی فرود آورد،انشاالله…

 

و السلام علیکم و رحمت الله و برکاته

 

انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه اصفهان

لینک کوتاه : https://news.mostaghel.ir/?p=7442

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از بررسی در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.