• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - رمضان - 1445
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
13
بیانیه انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه شیراز به مناسبت یوم الله ۲۲ بهمن:

دستاوردهای انقلاب اسلامی در چهل سالگی، دشمنان انقلاب را به عزا نشانده

  • کد خبر : 11241
  • 23 بهمن 1397 - 8:49
دستاوردهای انقلاب اسلامی در چهل سالگی، دشمنان انقلاب را به عزا نشانده

بسم الله الرحمن الرحیم قُل انَّما اعِظُکمْ بِواحِدَهٍ انْ تَقُومُوا للَّهِ مَثْنی‌ و فُرادی‌ سپاس خداوندی را که با پیروزی انقلاب اسلامی نور امید را در دل مستضعفان عالم روشن و مستکبرین را مایوس و ناامید کرد. سپاس خداوندی را که با تقریب قلوب ملت ایران، شرایط به ثمر نشستن خروشی عظیم علیه استکبار و […]

بسم الله الرحمن الرحیم
قُل انَّما اعِظُکمْ بِواحِدَهٍ انْ تَقُومُوا للَّهِ مَثْنی‌ و فُرادی‌

سپاس خداوندی را که با پیروزی انقلاب اسلامی نور امید را در دل مستضعفان عالم روشن و مستکبرین را مایوس و ناامید کرد.
سپاس خداوندی را که با تقریب قلوب ملت ایران، شرایط به ثمر نشستن خروشی عظیم علیه استکبار و گماشتگانش را فراهم نمود.
درود بی پایان به روح امام عظیم الشان که با دم مسیحایی خود برای مردمانی که توسط حاکمان وابسته به استعمار، به استثمار کشیده شده بودند، عزت آورد و این باور را در ملت شریف ایران اسلامی به وجود آورد که راه پیشرفت نه در نگاه برونگرا و چشم دوختن به مواهب آمریکایی، بلکه در خودباوری و تحقق عملی شعار #ما_می‌توانیم می باشد.

اکنون که انقلاب اسلامی به چهل سالگی خود رسیده است، دستاوردهایی که به برکت روحیه استقلال طلبی این انقلاب در طول این چهله میسر گشته است، نه تنها بر ما پوشیده نیست، بلکه شدت و سرعت این توسعه، دشمنان انقلاب را نیز به اذعان واداشته است.
چهل سالگی انقلاب را در حالی جشن می‌گیریم که پیشرفت های نظامی امنیتی، هسته ای، ماهواره ای، پزشکی، عمرانی و محرومیت زدایی دشمنان این انقلاب را به عزا نشانده است.

علی رغم تمامی پیشرفت هایی که به برکت این انقلاب در این چهل سال شاهد آن بوده‌ایم، کماکان نقص هایی در مسیر پیشرفت ایران اسلامی وجود دارد که ناشی از کم کاری و فاصله گرفتن از روحیه‌ی انقلابی گری است. در این چهل سال هرجا که انقلابی و خود باورانه عمل کردیم و برای رضای حق تعالی مجاهدت ورزیدیم، توفیقی کسب شد؛ اما آنجا که از روحیه انقلابی گری فاصله گرفتیم، نگاهمان را به بیرون مرزها دوختیم و به مردم اتکا نکردیم؛ اگر پسرفت نکرده باشیم، پیشرفت چشم گیری هم عایدمان نشده است که توافق پیشین برجام نمونه بارز این عدم نگاه به ظرفیت داخلی و چشم دوختن به دشمن وقیح است و داغ خوش خیالی مسببین آن با پسرفت در صنعت هسته ای همچنان بر دل ملت ایران است.

انقلاب اسلامی امروز در چهل سالگی و اوج پختگی خود، برای رفع کاستی ها و کم کاری ها، نیاز به انقلابی درونی دارد. اینکه انقلاب ادامه و حرکتی روزافزون دارد، اظهر من الشمس است، اما موج دومی از انقلاب در چهل سالگی انقلاب اسلامی، برای تحقق کامل عدالت اجتماعی، شفافیت و ریشه کن شدن فساد، رونق اقتصادی و مبارزه با فقر و محرومیت های موجود، فاصله گرفتن از اقتصاد نفتی با اتکا به دیگر پتانسیل های داخلی و اعتماد به نسل جوان، همانند انقلاب ۵۷ مستلزم همراهی ملت بصیر ایران در کنار رهبری فرزانه انقلاب می‌باشد.

در پایان انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه شیراز به عنوان عضو کوچکی از قدیمی ترین سنگر دانشجویان انقلابی ضمن تشکر از حضور مردم همیشه در صحنه شیراز در راهپیمایی با شکوه گرامیداشت چهلمین سالروز انقلاب اسلامی، اعلام میدارد در چهلمین سال پیروزی انقلاب با عنایت به تمامی معضلات و موانع بر سر دستیابی به آرمان های انقلاب اسلامی همچنان بر سر عهد خود باقی مانده و لحظه ای از فرامین و منویات امامین انقلاب اسلامی پای پس نخواهد کشید و در کنار مردم متعهد انقلابی ایران بر سر عزت ایران اسلامی با هیچ گروه و جریانی اعم از راست و چپ پیمان برادری نبسته و نخواهد بست.

و السلام علی من التبع الهدی

لینک کوتاه : https://news.mostaghel.ir/?p=11241

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از بررسی در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.