• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - رمضان - 1445
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
2

دخالت در انتخابات تضییع حق‌الناس است/ روحانی دیگر ابزاری برای پیروزی جناحش ندارد

  • کد خبر : 2023
  • 05 بهمن 1394 - 12:02
دخالت در انتخابات تضییع حق‌الناس است/ روحانی دیگر ابزاری برای پیروزی جناحش ندارد

رضا نجابت، دبیر سیاسی اتحادیه انجمن اسلامی دانشجویان مستقل در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با اشاره به صحبت‌های اخیر رئیس جمهور پیرامون شورای نگهبان گفت: آقای رئیس جمهور دلش می‌خواهد مجلسی همسو با دولت تشکیل شود که اگر دولت اشتباهی از آن سر زد مجلس در قبال آن سکوت کند. وی تصریح کرد: […]

رضا نجابت، دبیر سیاسی اتحادیه انجمن اسلامی دانشجویان مستقل در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با اشاره به صحبت‌های اخیر رئیس جمهور پیرامون شورای نگهبان گفت: آقای رئیس جمهور دلش می‌خواهد مجلسی همسو با دولت تشکیل شود که اگر دولت اشتباهی از آن سر زد مجلس در قبال آن سکوت کند.

وی تصریح کرد: به نظر می‌رسد دولت موظف است پیرامون قانون اساسی تمکین کند، رئیس جمهور نباید و نمی‌تواند در دیگر قوا دخالت کند، دخالت در دیگر قوا به معنای نشناختن حق الناس است.

دبیر سیاسی اتحادیه انجمن اسلامی دانشجویان مستقل اضافه کرد: دخالت در انتخابات نوعی حق الناس است. وی شورای نگهبان را متهم به سلیقه‌ای عمل کردن می‌کند جایگاه شورای نگهبان و فرمایشات حضرت امام پیرامون این دستگاه مشخص است.

وی افزود: جای سوال از ریاست محترم جمهور دارد که جریانی که باعث و بانی فتنه ۸۸ بودند در کشور را ۸ ماه با بحران مواجه کردند چه طور بدون عذرخواهی و اصرار بر مشی قبلی خود خواهان ورود به مجلس هستند؟

نجابت با بیان اینکه مردم امروز منتظر فتح الفتوح پس از برجام هستند اظهار داشت: روحانی امروز همه مشکلات کشور را کنار گذاشته و در آستانه انتخابات مصراست تا جناح متبوعشان پیروز شود ولیکن ابزار مستمسکی برای پیروزی جناحشان ندارند به همین دلیل به شورای نگهبان حمله کرده تا از زیر بار فشار مشکلات معیشتی مردم فرار کنند.

لینک کوتاه : https://news.mostaghel.ir/?p=2023

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از بررسی در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.