• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
2

خواسته ی ما از وزارت امور خارجه تغییر نوع رفتار خود را با این خاندان است

  • کد خبر : 705
  • 06 مهر 1394 - 3:47
خواسته ی ما از وزارت امور خارجه تغییر نوع رفتار خود را با این خاندان است

متن کامل این بیانیه به شرح ذیل است: بسم الله الرحمن الرحیم «و هر کس در راه خدا هجرت کند (براى جهاد یا تحصیل علم دین یا دنیاى لازم) در روى زمین جایگاه دلخواه فراوان و با وسعت خواهد یافت (که امور دین خود را تأمین نماید)، و کسى که از خانه خود به قصد […]

متن کامل این بیانیه به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«و هر کس در راه خدا هجرت کند (براى جهاد یا تحصیل علم دین یا دنیاى لازم) در روى زمین جایگاه دلخواه فراوان و با وسعت خواهد یافت (که امور دین خود را تأمین نماید)، و کسى که از خانه خود به قصد هجرت به سوى خدا و فرستاده او بیرون رود سپس مرگ او را دریابد حقّا که پاداش او بر عهده خداست، و خداوند همواره بسیار آمرزنده و مهربان است» نسا آیه ۱۰۰

واقعه ی منا درعربستان و کشته شدن ۲۰۰۰ نفر در این حادثه، برگ خونین دیگری از دفتر خون ریزی ها و جنایت های بی تبیری و بی لیاقتی و بی عرضگی خاندان منحوس و انسان کش آل سعود را ورق زد و این بار این دفتر را به رنگ خون حجاج حرم امن الهی در آورد. متاسفانه سالیان سال است خاندان مورد حمایت صهیونیست و استکبار جهانی  اداره و میزبانی از حجاج مکه ی مکرمه  را در برعهده گرفته و در این سالیان چندین بار این کشتار به صورت برنامه ریزی شده و یا از روی بی تدبیری و بی عرضگی تکرار شده است.

در مراسم امسال نیز برای دومین بار این بی تدبیری و بی مسئولیتی این خاندان رخ نشان داد و حادثه ای روی داد که سبب کشته شدن تعداد بالایی از مسلمین   جهان شد حادثه ای که از حیث تعداد کشته و زخمی دادن خود بیش از حمله ی این خاندان به مردم مظلوم یمن می باشد.

اما در این اتفاق، مسئله ای خودش را بیش از سایرین نشان می دهد،مسئله ی سکوت!! سکوتی حمایتی و تکراری که در یمن ، فلسطین ، عراق ، افغانستان و سوریه از مجامع بین المللی بسیار شاهد آن بوده ایم…

سکوت حامیان عربستان… سازمان ملل آمریکایی و آمریکای مستکبر و کشورهای اروپایی که با کوچکترین اتفاق در کشورهای مخالف سیاستهای مستکبرانه یشان، دادشان به هوا بلند می شود و گوش فلک را کر می کنند و در رسانه های مستکبرانه ی خود از حقوق بشری که هیچ تعریفی از آن ندارند، طرفداری و با دلایل ساختگی خود کشورهای بسیاری را متهم می کنند..

اما امروز…

امروز بار اولشان نیست که حامیان این خاندان کودک کش در برابر جنایات مختلف آن سکوت می کنند و از این رژیم حمایت کرده و جنایاتش را تایید می کنند. جنایت و بی تدبیری امروز سبب کشته شدن ۲۰۰۰ نفر از مسلمین شیعه و سنی شده است. در جنایت بحث فرقه ای مطرح نیست بلکه به وضوح حمایت های این کشورهای مدعی حقوق بشر و آزادی خواهی از این جنایت ها بسیار دیده می شود.

امروز این خاندان به مانند داعش کمر بسته تا به تنهایی با عیاشی ها و بی تدبیری های خود، دست در دست مستکبرین  چهره ی اسلام را در جهان تخریب کند. حادثه ی منا، نتیجه ی عیاشی های خاندان آل سعود و فرزندانش می باشد و توجیه های کودکانه ی مسئولین عربستان و عدم مسئولیت پذیری در قبال این فاجعه، سبب شده تا بر نفرت نسبت به خود، در بین مسلمین و کشورهای اسلامی بیافزاید.

و اما چند خواسته از مسئولین..

اولین  خواسته ی مان از ریاست محترم جمهور است. ریاست محترم جمهور در سفر به آمریکا که خود از کشورهای حامی این جنایت ها می باشد پرچم دار و حامی دفاع از مسلمین مظلومی که در یمن و در حج امسال توسط این خاندان سعودی و حامیانش کشته شده و می شوند، شود. و در نطق خود به مسئله ی جنایات استکبار در جهان بپردازد و نسبت به این جنایات و حامیانش مقتدرانه موضع گیری و روشنگری نمیاد.

دومین خواسته ی مان از وزارت امور خارجه می باشد که نوع رفتار خود را با این خاندان تغییر دهد و نسبت به جنایات های این خاندان و حامیانش موضع گیری مستمر داشته باشد و از هرگونه تساهل در رفتار با این کشور خودداری کند تا حق کشته های ایرانی و سایر مسلمین را از خاندان گرفته شود و همراه با سایر دستگاه های متولی حج در کشور نسبت به ستاندن مدیریت مراسم سالانه حج از کشور عربستان با سایر کشورهای اسلامی رایزنی و اقدامات لازم را صورت دهد و این مدیریت را به سازمان همکاری کشورهای اسلامی بسپارد.

در آخر هم انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه بیرجند به عنوان بخش از جنبش از دانشجویی ضمن محکوم کردن جنایت های آل سعود در یمن و منا و همچنین طلب مغرفت برای همه ی مسلمین داغدار جهان و ابراز همدردی با ۱۳۱ کشته ایرانی و دعا و آرزوی سلامتی و طول عمر برای مصدومین این واقعه، اعلام می دارد به طور قطع این خاندان جنایت کار و حامیانش طبق سنت الهی به جزای اعمال و جنایات خود خواهند رسید ان شاءا…

انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه بیرجند

مهرماه ۹۴

لینک کوتاه : https://news.mostaghel.ir/?p=705

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از بررسی در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.