• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 16 - شوال - 1445
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
2
مظاهری در نشست خبری:

حفظ انقلاب اسلامی در گرو انقلابی‌گری است

  • کد خبر : 5448
  • 25 بهمن 1395 - 17:02
حفظ انقلاب اسلامی در گرو انقلابی‌گری است

دبیر اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل گفت: امروز ما بر این باوریم که حفظ انقلاب اسلامی در گرو انقلابی‌گری است و این مسیر را نمی‌توان خارج از این ادامه داد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، ابوالفضل مظاهری دبیر اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل در نشست خبری که صبح امروز پیرامون «سلسله نشست‌های اندیشه امین» در خبرگزاری فارس، برگزار شد، گفت: موضوع انقلابی‌گری در ۳ شاخصه می‌گنجد اول اندیشه و تفکر که باید انقلابی باشد، دوم عمل ما باید یک عمل انقلابی باشد و سوم شخصیت ما باید یک شخصیت انقلابی باشد.

وی افزود: امروز ما بر این باوریم که حفظ انقلاب اسلامی در گرو انقلابی‌گری است و خارج از این دامنه نمی‌شود این مسیر را ادامه داد.

مظاهری تصریح کرد: آنچه ما امروز به عنوان کار آمدی نظام اسلامی از آن یاد می‌کنیم و آن را نقد می‌کنیم متوجه همین رویکرد انقلابی‌گری است که متأسفانه تحت عنوان‌های مختلف مورد خدشه قرار می‌گیرد و این نیازمند یک توجه جدی است.

این فعال دانشجویی تأکید کرد: امروزه در بحث انقلابی‌گری صحبت زیاد است و نگاه‌های متفاوتی در این رابطه وجود دارد و عده‌ای هم به دنبال این هستند که سخن‌های تقلبی از انقلابی‌گری و را به مردم به خصوص قشر جوان ارائه کنند.

وی گفت:‌ غیر ممکن است صحبت از انقلاب اسلامی شود ولی بحث اعتماد مردم، مقابله با نظام سلطه و توجه به مستضعفان مطرح نشود و منظور ما از انقلابی‌گری همین، آرمان‌ها و حفظ اولیه انقلابی است که مشخص است ما مقداری از این مسئله فاصله گرفته‌ایم و این ضرورت توجه به انقلابی‌گری را دو چندان می‌کند.

مظاهری اضافه کرد: امروز نیاز کشور ما این است که سنگ‌‌ تراز ما و سنجش ما براساس انقلابی بودن عمل مسئولان اندازه‌گیری شود، این بررسی مستلزم این است که دانشجویان و اعضای ما نیز به این مفهوم انقلابی شناخت داشته باشند و در نقد نهاد و مسئولان مختلف با شناخت کافی عمل کنند.

لینک کوتاه : https://news.mostaghel.ir/?p=5448

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از بررسی در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.