• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - رمضان - 1445
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
23
دبیر انجمن اسلامی مستقل دانشگاه صنعتی شیراز:

حضور لیست امید جز به خواب رفتن مجلس و کاهش قدرت نظارت بر دولت دستاوردی نداشته است

  • کد خبر : 12487
  • 24 آذر 1398 - 16:02
حضور لیست امید جز به خواب رفتن مجلس و کاهش قدرت نظارت بر دولت دستاوردی نداشته است

دبیر انجمن اسلامی مستقل دانشگاه صنعتی شیراز گفت: حضور لیست امید در مجلس، جز به خواب رفتن مجلس در برابر دولت و آزاد گذاشتن راه تصمیم گیری برای دولت دستاوردی داشته است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی مستقل، به همت انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعتی شیراز به مناسبت روز دانشجو برنامه‌ای با حضور پروانه سلحشوری نماینده مردم تهران در دوره دهم و رئیس فراکسیون زنان در سالن شهید طاهری دانشگاه برگزار شد.
مصطفی قائم پور، دبیر انجمن اسلامی مستقل دانشجویان دانشگاه صنعتی شیراز در این برنامه خطاب به پروانه سلحشوری گفت: انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه صنعتی شیراز، مشی خود را در مواجه با جریان ها و احزاب کشور در گذشته نشان داده . مشی آزاداندیشی و پرهیز از نگاه منفعت طلبانه.
قائم پور مطرح کرد: خانم سلحشوری، بنده به عنوان طرفدار جریان اصولگرا با شما سخن نمی‌گوییم، به عنوان حامی جریان اصلاح طلب نیز نطقی ندارم، بنده به عنوان نماینده گروهی با شما سخن می‌گویم که اعتقاد دارند وجود احزاب در کشور مفید است، اما تا زمانی که منفعت طلبی، آن‌ها را وادار به کتمان حقایق نکند.
دبیر انجمن اسلامی مستقل دانشگاه صنعتی شیراز بیان کرد: خانم سلحشوری! شما گفته اید که در انتخابات مجلس آتی حضور ندارم، اصرار هم نکنید، نمی‌آیم! بگذارید رک باشیم، حضور شما و هم فکران شما به عنوان لیست امید در مجلس، جز به خواب رفتن مجلس، هموار کردن راه دولت امید و کاهش قدرت نظارتی مجلس در برابر دولت و آزاد گذاشتن راه تصمیم گیری برای دولت چه دستاوردی داشته ؟وی خطاب به سلحشوری  گفت: باید به شما یادآوری کنیم دواتی که اکنون از آن انتقاد می کنید و انتقاداتی که شما و همفکران شما به دولت امید دارید، نشان دهنده آن است که ۴ سال گذشته مردم به اشتباه شما را روی صندلی سبز نشاندند. سلب اعتبار دولت تدبیر و امید از سوی شما، یعنی سلب اعتبار از شما لیست امیدی‌های ناامید.

قائم پور اظهار کرد: اگر رئیس فراکسیون امید برای انتخابات آتی حاضر نمی‌شود، اگر شما ثبت نام نکرده اید به این دلیل است که با شکست و افول تئوری مذاکره و برجام، دیگر شما کاری در مجلس ندارید.
دبیر انجمن اسلامی مستقل دانشگاه صنعتی شیراز اظهار کرد: شما گفتید مجلس خسته کننده است دیگر حال و رمق آن را ندارید، حق دارید وقتی با تمام توان، آسمان به ریسمان می‌بافتید و معیشت مردم را به برجام گره می‌زدید، با نابود شدن روح و جسم آن باید هم خسته شده باشید. خدا قوت!
وی افزود: شما و دوستان شما این دوره مجلس را در حالی به پایان می‌رسانید که علاوه بر دولت هم فکر، شورا‌های شهر هم فکری هم در کشور داشته اید. همه چیز در این ایام برای شما و تئوری‌های شما آماده بوده. پس بهانه تراشی نکنید، زیرا همه می‌دانیم که علت عقب نشینی شما ناامیدی از اعتماد دوباره جامعه به شماست.
قائم پور یادآور شد: بیایید برای یک بار هم که شده به تعدادی از تناقضاتی که شما رقم زده اید رسیدگی کنیم و شما از خود دفاع کنید، باشد که رستگار شویم. ابتدا بایستی به دلیل تلاش‌های شما در رسیدگی به برخی از موضوعات مرتبط با زنان تشکر نموده و از خداوند منان برای شما سعادت و مغفرت را خواستاریم و، اما بعد… تناقضات موجود در عملکرد شما در مجلس به هیچ وجه قابل انکار نیست و ما بنا داریم گوشه‌ای از آن‌ها را برایتان یاد آور شویم.دبیر انجمن اسلامی مستقل دانشگاه صنعتی شیراز خاطرنشان کرد: شما در حالی در بیانات خود به صندوق‌های رای بی اعتمادی نشان داده اید که خودتان از طریق همان صندوق‌ها رای آورده اید. معلوم نیست اگر رای نمی‌آوردید چه می‌گفتید؟ البته خودتان می‌دانید که دیگر شخص شما رای نمی‌آورید.

وی گفت: شما و هم فکران شما دچار معضل خود اپوزوسیونی هستید، در برابر مجلسی که خودتان افسار آن را بدست دارید همانند یک اپوزوسیون انتقاد می‌کنید.
قائم پور مطرح کرد: شما که خود را مدافع حقوق زنان می‌دانید، ماجرای دختر آبی را در حالی به راه انداختید که احساسات بسیاری از جوانان را جریحه دار کردید و از حق طبیعی زنان یعنی ورود به ورزشگاه استفاده سیاسی کردید.
دبیر انجمن اسلامی مستقل دانشگاه صنعتی شیراز افزود: شما گفتید که برای مردم ایران صداقت معنا ندارد. جای تاسف است که شما و هم قطاران شما که مسبب اصلی وضع موجود هستید به جای رسیدگی به مطالبات مردم و پاسخگویی به افکار عمومی درباره وضع موجود، ژست طلبکارانه به خود می‌گیرید و علیه ایران و ایرانی سیاه نمایی می‌کنید.

وی در ادامه خطاب به پروانه سلحشور گفت: شهر شیراز در حوادث اخیر زخم خورده است، زخم بی تدبیری و زخم ندانم کاری‌های دولتمردانی که بلد نیستند چگونه مملکت داری کنند و چگونه مقدمات یک طرح ساده را فراهم کنند.

قائم پور در ادامه تصریح کرد: بله ما هم مثل شما فکر می‌کنیم، مقصر اصلی آن‌ها نیستند، مقصر دولتمردان بی تدبیری هستند که شرایط لازم را برای طرح پیشنهادی خود فراهم نکردند. بدیهی است که شما خود و دولت هم فکر و مورد تایید خود را مقصر اتفاقات اخیر می‌دانید، حق هم دارید.

دبیر انجمن اسلامی مستقل  دانشگاه صنعتی شیراز اظهار کرد: شما که راهکار همه اختلاف نظر‌های اساسی را همه پرسی می‌دانید تا به حال به آفت‌ها و حلقه‌های تکراری که این تئوری در کشور ایجاد می‌کند توجه کرده اید. این است پاسخ نماینده مجلسی که مردم به او رای دادند برای حل مشکلات کشور؟
لازم به ذکر است، پروانه سلحشوری در پایان به هیچ کدام از انتقادات پاسخ نداده و سخنران را متهم کردند که چرا از رو می‌خوانی!
لینک کوتاه : https://news.mostaghel.ir/?p=12487

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از بررسی در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.