• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
10
بیانیه انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه قم به مناسبت روز قدس:

جهان غرب سالیان طولانی است که درگیر ویروسی به مراتب بدتر از کرونا است.

  • کد خبر : 13280
  • 17 اردیبهشت 1400 - 16:01
جهان غرب سالیان طولانی است که درگیر ویروسی به مراتب بدتر از کرونا است.
اکنون و در آستانه سالروز گرامیداشت قدس شریف، هم چنان اخبار از یورش مجدد نیروهای اسرائیلی به ساکنان فلسطین سخن می‌گوید. فلسطین پاره‌تنی است که مدت‌هاست زخمی همیشه تازه در خود دارد. جهان غرب سالیان طولانی است که درگیر ویروسی به مراتب بدتر از کرونا است. ویروس منحوسی که تا به حال، ابرقدرت‌ها نه تنها برای ساخت واکسن آن هیچ تلاشی نکرده‌اند بلکه برای جهش و همه‌گیری این ویروس شوم، هزینه‌های بسیار کرده‌اند. اما مسلمانان و مردم آزادی‌خواه جهان، در برابر این ویروس منحوس، با خون و جان خود ایستادگی کردند تا ابرقدرت‌ها بدانند که مردم مظلوم فلسطین و تمام مظلومان در جهان، در برابر ویروس سرطانی‌ رژیم صهیونیستی، تنها نیستند.

بسم الله الرحمن الرحیم

“وَما لَکُم لا تُقاتِلونَ فی سَبیلِ اللَّهِ وَالمُستَضعَفینَ مِنَ الرِّجالِ وَالنِّساءِ وَالوِلدانِ….
چرا در راه خدا، و (در راه) مردان و زنان و کودکانی که (به دست ستمگران) تضعیف شده‌اند، پیکار نمی‌کنید؟!”
سوره نساء، آیه ۷۵

اکنون و در آستانه سالروز گرامیداشت قدس شریف، هم چنان اخبار از یورش مجدد نیروهای اسرائیلی به ساکنان فلسطین سخن می‌گوید. فلسطین پاره‌تنی است که مدت‌هاست زخمی همیشه تازه در خود دارد.

جهان غرب سالیان طولانی است که درگیر ویروسی به مراتب بدتر از کرونا است. ویروس منحوسی که تا به حال، ابرقدرت‌ها نه تنها برای ساخت واکسن آن هیچ تلاشی نکرده‌اند بلکه برای جهش و همه‌گیری این ویروس شوم، هزینه‌های بسیار کرده‌اند. اما مسلمانان و مردم آزادی‌خواه جهان، در برابر این ویروس منحوس، با خون و جان خود ایستادگی کردند تا ابرقدرت‌ها بدانند که مردم مظلوم فلسطین و تمام مظلومان در جهان، در برابر ویروس سرطانی‌ رژیم صهیونیستی، تنها نیستند.

امروز به قوت سال‌های قبل، روز قدس را گرامی می‌داریم و دفاع خود از آرمان استقلال مردم فلسطین را اعلام می کنیم. در حالی که نهادهای مدعی حفظ صلح و امنیت جهان، هم‌چون سازمان ملل متحد، در برابر اقدامات ظالمانه رژیم صهیونیستی سکوت پیشه کرده‌اند و گمان می‌برند که با به شهادت رساندن فرماندهان مقاومت و همه‌‌گیری یک بیماری جهانی، این آرمان مقدس به انزوا و انفعال کشیده خواهد شد. این خون مردان میدان است که بر دیپلماسی منفعلانه‌ی برخی کشورهای بی‌اعتنای جهان و رویکرد منفعت طلبانه و ظالمانه مثلث عبری، عربی و غربی پیروز خواهد شد.

هر انسانی که فهمی از عدالت دارد، باید چشم خود را نسبت به جنایات وحشیانه صهیونیست‌ها در بیت المقدس و سوریه و… نبندد و به سهم خود رسانه‌ای برای جریان‌سازی علیه این جنایات باشد. این کشورهایی مسلمان جهان هستند که باید با اعمال فشار حداکثری بر نهادها و قدرت های بین المللی، وحدت کلمه و دیپلماسی فعال، خواستار احقاق حق قانونی مردم مظلوم فلسطین و حذف این غده ی سرطانی از سرتاسر جهان باشند.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://news.mostaghel.ir/?p=13280

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از بررسی در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.