• امروز : سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 8 - شوال - 1445
  • برابر با : Tuesday - 16 April - 2024
2

جشن بیست سالگی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل همزمان با ایام ۱۳ آبان برگزار می‌شود

  • کد خبر : 12286
  • 11 آبان 1398 - 19:34
جشن بیست سالگی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل همزمان با ایام ۱۳ آبان برگزار می‌شود

اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل در سیزده آبان سال ۱۳۷۸ و هم زمان با تسخیر لانه جاسوسی فعالیت خود را آغاز کرد و جشن بیست سالگی این اتحادیه سه شنبه ۱۴ آبان در سالن شهید آوینی دانشکده هنر‌های زیبای دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی مستقل، جشن بیست سالگی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل سه شنبه ۱۴ آبان در سالن شهید آوینی دانشکده هنر‌های زیبای دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

 سجاد اسدی دبیر اتحادیه انجمن اسلامی دانشجویان مستقل امروز در نشست خبری که عصر امروز برگزار بمناسبت برگزاری جشن بیست سالگی این اتحادیه برگزار شد، گفت: اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل در سیزده آبان سال ۱۳۷۸ و هم زمان با تسخیر لانه جاسوسی فعالیت خود را آغاز کرد و جشن بیست سالگی این اتحادیه سه شنبه ۱۴ آبان در سالن شهید آوینی دانشکده هنر‌های زیبای دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

وی افزود: اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل با شعار نقد حکومت آری نفی حاکمیت هرگز فعالیت خود را شروع کرد و طی بیست سال گذشته با کارنامه‌ای خوب در فضای سیاسی و در جامعه نخبگانی و دانشگاهی و ارتباط با دانشجو و دانشگاه فعآلیت داشته است.

اسدی اظهار داشت: در بازنگری صورت گرفته شعار ” پایبندی به حاکمیت نوگرایی در حکومت” مورد توجه این اتحادیه قرار گرفت.

وی تصریح کرد: موضوع شفافیت و جوان گرایی از محورهایی بوده که در برنامه‌های مختلف اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل به آن پرداخته شده و خواهد شد.

حمزه دستیار دبیر سیاسی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل هم در این نشست گفت: اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل بعد از بیست سال استقلال سیاسی، فکری و فرهنگی جشن بیست سالگی خود را با لبیک به بیانیه گام دوم و با شعار انقلاب جوان و جوان انقلابی برگزار می‌کند.

وی تصریح کرد: هم زمان با برگزاری جشن بیست سالگی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل از جوانان شاخص انقلابی در حوزه‌های سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و هنری تقدیر می‌شود.

دستیار گفت: در این مراسم سعی می‌کنیم تا از تمام اقشار دعوت کنیم و بیش از ۴۰۰ دعوت نامه برای افراد مختلف جهت حضور در جشن بیست سالگی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل ارسال شده است.

این فعال دانشجویی ادامه داد: جریانی تلاش می‌کند جنبش ما نمی‌توانیم را با اف‌ای تی اف، برجام و دیگر کنوانسیون‌های بین المللی به جوانان منتقل کند، این جریان تکیه و سازش با غرب تلاش می‌کند تا جنبش ما نمی‌توانیم را در بین جوانان نهادینه کند.

دبیر سیاسی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل خاطرشان کرد: جشن بیست سالگی این اتحادیه با حضور شخصیت‌هایی همچون اسماعیلی سخنگوی قوه قضائیه، طناز بحری، یاسر آخوندی، آمنه سادات ذبیح پور، سارا عرفانی، فرزاد جهان بین، عبدالله دارایی، مهدی جهان دار، محسن مقصودی، حجت الاسلام سرلک، محمدعلی الفت پور، یحیی جهانگیری، مهدی محمدی، حسین شمقدری، احسان محمدحسنی و  فضه سادات حسینی برگزار می شود.

وی گفت: محسن مهدیان، مرضیه هاشمی، زهرا چخماقی، عادل پیغامی، مهدی رجب بلوکات، پرویز امینی، علی خضریان، مهدی طوسی، محمدابو دهی، سامی الهندی، یزدان الدیرآوی و عبدالله مقامس از میهمانان دیگر این مراسم خواهند بود.

وی گفت: حجت الاسلام رستمی رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها، حجت الاسلام قمی رئیس سازمان تبلیغاتی اسلامی، حجت الاسلام قمی معاون بین الملل دفتر بیت مقام معظم رهبری نیز میهمان این مراسم هستند.

این فعال دانشجویی گفت: در این نشست از تندیس بیست سالگی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل و همچنین سند گفتمان آموزشی این اتحادیه رونمایی می‌شود.

وی افزود: عملکرد بیست ساله، اساسنامه، مرامنامه، سند گفتمان، مواضع و صحبت‌های نمایندگان اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل در محضر رهبری در قالب یک کتابچه تهیه شده که هم زمان با مراسم بیست سالگی این اتحادیه توزیع می‌شود.

دبیر سیاسی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل اطهار داشت: ما در مقابل استکبار و جنبش ما نمی‌توانیم می‌ایستیم و معتقدیم نگاه مردم ضد استکباری است، گفتمانی که منافع آن‌ها در خطر است سعی می‌کند کاپیتولاسیون را با عناوین دیگری همچون اف‌ای تی اف، برجام و استفاده از مدیران و مستشاران خارجی بر مردم تحمیل کند و این وادادگی ذلت باری است که دانشجویان و رهبر معظم انقلاب در مقابل آن ایستاده اند.

دستیار افزود: از نظر ما کرسنت خیلی با کاپیتولاسیون فرقی ندارد، تصریح کرد: هویت ما سال هاست که در عدم صلاحیت از دوگانه‌ها و دوقطبی‌های کاذب شکل گرفته است گرچه این دوگانه‌ها به محل درآمدی برای برخی شده است.

وی با اشاره به اینکه اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل از حرف نو خود هم زمان با روز دانشجو رونمایی می‌کند، تصریح کرد: ما با مردم صحبت‌های نویی خواهیم داشت این حرف‌ها را برای مردم مطرح می‌کنیم.

دستیار گفت: از نظر ما اصولگرایی و اصلاح طلبی با هم فرقی ندارند و آنجا که بحث رای به برجام و اف‌ای تی اف مطرح می‌شود فرق بین انقلابی و غیرانقلابی مشخص می‌شود در هر حال مردم منتظر یک نگاه جدید و متفاوت هستند که این نگاه جدید در اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل تولید می‌شود.

دبیر سیاسی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل همچنین از برگزاری اولین نشست سیاسی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل در ۱۵ و ۱۶ آبان در تهران خبر داد و گفت: این نشست با حضور دبیران سیاسی و سایر اعضا دفاتر این اتحادیه در سراسر کشور با رویکرد آموزشی و توانمندسازی برگزار می‌شود.

لینک کوتاه : https://news.mostaghel.ir/?p=12286

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از بررسی در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.