• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
2

جسورانه،قاطعانه و با صلابت در مواضع اعلام موضع گیری کنید

  • کد خبر : 1846
  • 14 دی 1394 - 12:06
جسورانه،قاطعانه و با صلابت در مواضع اعلام موضع گیری کنید

متن این نامه به شرح ذیل است: بسم رب شهدا و الصدیقین خدمت وزیر محترم امور خارجه جناب آقای وزیر سلام علیکم   شاید در کشاکش برجام و مسائل هسته‌ای و انتقادات و مواردی از این قبیل، فرصتی میسر نشده است که با شما درد و دل کنیم و خواسته خود را بگوییم. باز هم […]

متن این نامه به شرح ذیل است:

بسم رب شهدا و الصدیقین

خدمت وزیر محترم امور خارجه
جناب آقای وزیر سلام علیکم

 

شاید در کشاکش برجام و مسائل هسته‌ای و انتقادات و مواردی از این قبیل، فرصتی میسر نشده است که با شما درد و دل کنیم و خواسته خود را بگوییم.

باز هم خیانت، جنایت و جسارت به حقوق شیعیان در خاک بیت الله حرام
آنانى که با خیانت‌هاى خود به آل الله و ایجاد تفرقه، ابهام، شک و… در بین مردم حق را وارونه نشان دادند!
امروز، نوادگانشان تکه بر منبر پیامبر (ص) زده و با حمایت هاى خود از دشمنان اسلام، به خصوص شیطان بزرگ آمریکا، از تروریسم حمایت کرده و چهره مسلمان را سیاه و خونخواه جلوه مى‌دهند.
جناب آقای دکتر ظریف

جنایات رژیم ملعون آل سعود بر همگان روشن است
جنایاتى که قلب نازنین امام عصر (عج) را به لرزه در آورده است. رژیمى که بى پروا به حمایت هاى همه جانبه از تروریست‌ها دست به کشتن مردم مظلوم و بى‌دفاع می‌زنند و همچنین، هتک حرمت به هم وطنان ما در فرودگاه جده که هنوز در خاطرات زنده و داغ آن بر قلب ماست و قتل‌عام ناشی از بی تدبیری و خصومت مسلمانان در فاجعه منا ، که از بزرگترین وقایع اسفناک مسلمین در این سال‌ها مى‌باشد.
و همکارى نکردن و بى احترامى به بدن هاى مبارک شهداى این حادثه، (که البته با تدبیر رهبرمان حل گردید)
و حال شهادت آیت الله شیخ باقر النمر رهبر شیعیان عربستان…
این راه آنها در پیش رفتن به سوی جهالت و حماقت و جفا و جنایت ادامه خواهد داشت. اما هرکدام به نوبه خود وظیفه‌ای داریم. واضح است که وظیفه‌ای که بر دوش شماست در توان ما نیست و از ما برنمی‌آید که خود می‌دانید همراه با شجاعت چنان اقداماتی می‌توانید انجام دهید که موجبات فخر بیش از پیش اسلام را فراهم آورید.

 

آقای دکتر

ما اعضای انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه شاهد ضمن محکومیت حرکت احساسی شام شهادت شیخ نمر در به آتش کشاندن سفارت عربستان، خواسته‌مان این است که این بار انقلابی‌تر از هر زمان دیگر، جسورانه و قاطعانه و با صلابت در مواضع نسبت به این وقیهان عالم که اسم اسلام را مخدوش کرده‌اند، اعلام موضع بفرمایید و این واقعه رخ داده را پیگیری مسرانه بفرمایید و در این جهت تلاش بفرمایید که جامعه اسلامی در برابر این جنایات پویاتر عمل نمایند تا مدعیان دروغین اسلام بدانند مسلمین نسبت به این فجایع بی‌تفاوت نیستند.
ان‌شاءالله خداوند نیز بنا به قول صریح قرآن شما را یاری خواهد کرد و موجبات کمالات شما را فزون‌تر از قبل میسر خواهد کرد. ما دانشجویان عضو انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه شاهد نیز در این وظیفه خطیر دعاگوی شما خواهیم بود.

من‌الله توفیق

 

انجمن اسلامی دانشگاه شاهد

لینک کوتاه : https://news.mostaghel.ir/?p=1846

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از بررسی در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.