• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
1

تمام تلاش خود را به کار می گیریم تا توصیه‌ها و مطالبات جنابتان از تشکل‌های دانشجویی را پاسخی شایسته بدهیم

  • کد خبر : 209
  • 21 تیر 1394 - 20:56
تمام تلاش خود را به کار می گیریم تا توصیه‌ها و مطالبات جنابتان از تشکل‌های دانشجویی را پاسخی شایسته بدهیم

به گزارش پایگاه خبری تحلیل «مستقل»، اتحادیه های بزرگ دانشجویی در نامه‌ای به رهبر معظم انقلاب  از عنایت ایشان به دانشجویان و برگزاری جلسه ۵ ساعته دیشب تقدیر و تشکر کردند. متن این نامه به شرح ذیل است: الحمدلله الذی جعلنا من المتمسکین بولایه امیرالمومنین علی ابن ابی طالب واولاده المعصومین علیهم السلام رهبر مسلمین […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیل «مستقل»، اتحادیه های بزرگ دانشجویی در نامه‌ای به رهبر معظم انقلاب  از عنایت ایشان به دانشجویان و برگزاری جلسه ۵ ساعته دیشب تقدیر و تشکر کردند.

متن این نامه به شرح ذیل است:

الحمدلله الذی جعلنا من المتمسکین بولایه امیرالمومنین علی ابن ابی طالب واولاده المعصومین علیهم السلام

رهبر مسلمین جهان

حضرت آیت الله خامنه ای(دامت برکاته)

سلام علیکم؛

خدا را سپاسگذاریم که فرصت داد در یک دیدار دانشجویی دیگر و البته متفاوت در خدمت شما بنشینیم و بگوییم و بشنویم و تلمذ کنیم درس انقلاب را!

خدا را شاکریم که ولی مان از ما راضی بود و خنده کنان از این نسل جوان و با نشاط و امیدوار و دغدغه مند نسبت به آینده کشور سخن گفت.

خدا را شاکریم به واسطه این دیدار استثنایی و ۵ ساعته که توجه شما به دانشجویان در آن؛ همگان را شگفت زده کرده است؛ جلسه ای عمیق که انشالله کلاس درسی برای مسئولین کشور باشد.

دقیقا یکسال بود که جریان دانشجویی نتوانسته بود درد و دل خود را این چنین صمیمی با مقامی مسئول در میان بگذارد و از دغدغه ها و ایده های خود برای اداره کشور سخن بگوید. اما دیدار دیروز همچون سال های گذشته، هم مرحمی شد بر زخم های دل دانشجویان و هم جبران کرد خلا بی توجهی سایر مسئولین به دانشجویان را.

حضرت آقا؛

این دیدار بی سابقه ۵ساعته و صلابت و روحیه بی نظیر شما که در هیچ یک از دیدارهای دانشجویی و غیردانشجویی سابقه نداشته است، نشان از توجه فوق العاده شما به جوانان و ظرفیت های این نسل، خصوصا دانشجویان دارد اما متاسفیم که دیگر مسئولین گرچه در ظاهر خود را پیرو شما معرفی می‌کنند اما معدودنند کسانی که نگاهی همچون شما به جوانان و دانشجویان داشته، و اینگونه پای نقدهای سازنده و دردودل های این قشر بنشینند و پدرانه به آن ها پاسخ دهند.

لذا ما تشکل های دانشجویی از این نگاه محبت آمیز شما به خود، نهایت سپاسگزاری را داشته و تمام تلاش خود را به کار می گیریم تا توصیه های و مطالبات جنابتان از تشکل های دانشجویی را پاسخی شایسته داده و پندهای حکیمانه و پدرانه تان را به نیکی بکار بندیم.

رهبری انقلاب؛

از امروز با توان بیشتر، تمامی همت خود را به کار خواهیم گرفت تا محافظه کاری را همچون گذشته از جریان دانشجویی دور نگه داشته، و روحیه آرمانخواهی را در خود تقویت کنیم. تلاشمان را می کنیم از همه ابزار های هنری و اسلامی در جهت افزایش جذب دانشجویان به آرمانهای انقلاب اسلامی استفاده کینم. اجازه نخواهیم داد که جریانی به اسم اسلام، اباحه گری را در دانشگاه ترویج کند و از دانشجویان برای مقاصد کثیف ایدئولوژیک و سیاسی خود بهره بگیرد. نمی‌گذاریم راه پر برکت امام توسط دنیا پرستان و پشیمان شدگان از خط امام، منحرف و منحط گردد. اجازه نخواهیم داد فتنه گران و براندازان که رأی ملت را به رسمیت نشناختند و دیکتاتور مآبانه نظام اسلامی را مورد تهمت قرار دادند به دانشگاه ها را یابند و این مکان مقدس را به جولانگاه خود تبدیل نمایند. و در نهایت با عزمی راسخ از استقلال جریان دانشجویی حراست خواهیم کرد و روحیه استکبارستیزی را که از بزرگترین و مهمترین دارایی ها و آرمان های جنبش دانشجویی می باشد از دستبرد مستکبران و گرایش به آنان، حفظ خواهیم کرد.

در پایان آرزو میکنیم که بتوانیم سرباز خوبی برای نظام جمهوری اسلامی، امام عصر(عج) و ولایت فقیه باشیم.

بسیج دانشجویی

اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل

اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان

دفتر تحکیم وحدت

جنبش عدالتخواه دانشجویی

لینک کوتاه : https://news.mostaghel.ir/?p=209

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از بررسی در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.