• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
1
نادر طالب زاده:

تمام بیدارشدگان غرب انسان‌های شمشیر کشی هستند/ دانشجویان اهرم بسیار قوی در کشور هستند، چون هنوز آلوده نشده اند

  • کد خبر : 9215
  • 17 اسفند 1396 - 22:44
تمام بیدارشدگان غرب انسان‌های شمشیر کشی هستند/ دانشجویان اهرم بسیار قوی در کشور هستند، چون هنوز آلوده نشده اند

نادر طالب زاده، فعال رسانه‌ای در چهارمین شورای عمومی انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل کشور گفت: کالایی که ما به دست داریم افشاگری حقیقت است و چیزی بیشتر از این را نیز نداریم ما دروغ‌های دشمن را افشا می‌کنیم و برای این کار نیز از دوستان و بیدار شدگان غرب استفاده می‌کنیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی مستقل، نادر طالب زاده، فعال رسانه‌ای امروز در چهارمین شورای عمومی انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل کشور که در تهران در حال برگزاری است، گفت: کنفرانس بین المللی افق نو را با یک بی تدبیری نتوانستیم برگزار کنیم، ولی به ازای آن کار‌های جدیدی را شروع کرده ایم.

وی با بیان اینکه دانشجویان اهرم بسیار قوی در کشور هستند، چون هنوز آلوده نشده اند، افزود: کالایی که ما به دست داریم افشاگری حقیقت است و چیزی بیشتر از این را نیز نداریم ما دروغ‌های دشمن را افشا می‌کنیم و برای این کار نیز از دوستان و بیدار شدگان غرب استفاده می‌کنیم.

وی با بیان اینکه تمام بیدارشدگان غرب انسان شمشیر کشی هستند که در آمریکا اجازه سخنرانی در دانشگاه‌ها را به آن‌ها نمی‌دهند، افزود: این افراد به دلیل مواضعی که نسبت به غرب دارند از کار و دانشگاه اخراج شده اند با این وجود خیلی آماده همکاری با ما هستند.

این فعال رسانه‌ای با بیان اینکه آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها از اتحاد دانشجویان و بیدارشدگان غرب بدشان می‌آید، تصریح کرد: این افراد، چون اجازه سخنرانی به بیدارشدگان در آمریکا نمی‌دهند آن‌ها در انجمن‌های خانوادگی شهر‌ها و کلیسا‌ها سخنرانی می‌کنند واقعیت این است که دانشگاه‌های آمریکایی از جمله دانشگاه نیویورک، کلمبیا، ام آی تی و برخی دیگر دانشگاه‌ها وابسته به صهیونیست‌ها هستند و به همین دلیل از افرادی مانند پتراس دعوت نمی‌کنند، ولی او به شبکه RT و پرس تی وی دعوت می‌شود.

وی با اشاره به اینکه من در سال ۲۰۰۶ با یک ویزای خبرنگاری که آقای دهباشی زحمت آن را کشیدند یک ماهی به آمریکا رفتم و در آنجا به صورت اتفاقی با آقای فواد ایزادی آشنا شدم و دیگر هم یکدیگر را رها نکردیم، تصریح کرد: ما با بیدارشدگان آمریکا که مسیحی‌های این کشور هستند حرف داریم، چون آن‌ها به ظهور خیلی اعتقاد داشته و حضرت مسیح و حضرت مریم را نیز دوست دارند.

طالب زاده با بیان اینکه امام خمینی بیداری را در غرب ایجاد کرد، تصریح کرد: دانشگاه‌های ایالتی و کوچک آمریکا که هیئت امنایی هستند با صهیونیست‌ها ارتباط دارند به همین دلیل بیدارشدگان مجبورند در کلیسا‌ها حضور پیدا کنند و حرف‌های خود را بزنند.

وی با بیان اینکه مهمترین گروه برای اتحاد با بیدارشدگان غربی دانشجویان هستند گفت: مبارزین آمریکایی نمی‌توانند در کشور خود و در رسانه‌های عمومی حرف بزنند به همین دلیل یکی از کار‌های مهم ما این است که این‌ها به ایران بیایند با این وجود، چون ما این افراد را به کشورمان دعوت کرده ایم کشور‌های دیگر نیز دعوت از آن‌ها را از ما الگوبرداری کرده اند.

وی با اشاره به اینکه ما ستارگان را از غرب به کنفرانس افق نو می‌آوردیم، افزود: الان جبهه واحد بین مسلمانان و غیرمسلمانان وجود دارد. اگرچه این افراد مسلمان نیستند، ولی با مسلمانان همدلند و خیلی از آن‌ها رهبر معظم انقلاب را دوست دارند از طرفی ما با هم یک دشمن واحد داریم.

طالب زاده با بیان اینکه من از شما دانشجویان می‌خواهم که یک مقدار بیشتر موی دماغ دشمنان و کسانی که دنبال نرمالیزیشن هستند شوید، تصریح کرد: مگر می‌شود با دشمن نرمالیزه بود در برجام دیدیم که چه اتفاقی افتاد.

این فعال رسانه‌ای با بیان اینکه بیدارشدگان آمریکا معتقدند که آمریکا ربوده شده است و اسرائیل دشمن آمریکاست تصریح کرد: ما باید حقیقت انقلاب اسلامی را به درستی حفظ کنیم در واقع انقلاب اسلامی یک پدیده آخرالزمانی است.

وی با بیان اینکه ما در برجام یک کلک بزرگ را بردیم و بعد معلوم شد که هر چه گفته شد دروغ بوده به گونه‌ای که امروز سوئیفتی باز نشده است، تصریح کرد: همین الان حقوق‌های تلویزیونی نتوانسته اند پرداخت کنند واقعیت این است که دشمن می‌خواهد مطلقا ایران را خفه کند.

طالب زاده با بیان اینکه امروز بیدارشدگان می‌توانند به ما بگویند که آمریکا چه قدر متزلزل شده و چه قدر در آستانه فروپاشی قرار دارد، تصریح کرد: متاسفانه به خاطر چندرغاز پول نتوانستیم ۴۰ نفر را به کنفرانس افق نو دعوت کنیم.

طالب زاده با تاکید بر اینکه ما امروز در یک موقعیت مهیج و درست قرار داریم، تصریح کرد: از هفته اول که این دولت روی کار آمد افق نو را تعطیل کرد البته فکر کردند که ما دست روی دست می‌گذاریم، اما کار در بخش خبری ۲۰:۳۰ بالا کشید و وزیر وقت مجبور شد در سه کمیسیون مجلس پاسخگو باشد. ما با هیچ کس تعارف نداریم، چون آن کسی که آن بالا نشسته به ما گفته است که آتش به اختیار جلو برویم.

وی با اشاره به اینکه عوامل تولید ثریا به من انرژی می‌دهند و امروز عمار فیلمسازان قوی دارد، تصریح کرد: شبکه افق یک گلخانه قوی و مهم است که می‌توانیم از آن استفاده کنیم.

این فعال رسانه‌ای با اشاره به اینکه برخی در آمریکا موتور ترس از ایران را شارژ می‌کنند، تصریح کرد: ما در مورد بمب اتم فتوا داریم، اما باز هم غربی‌ها می‌گویند که ما از دستیابی ایران به بمب اتم می‌ترسیم با این وجود اگر شما می‌ترسید مشکل روانی دارید و باید والیوم بخورید و به خاطر پارانویا باید بروید خود را درمان کنید.

طالب زاده تصریح کرد: وقتی آمریکا حاضر است در یک روز کاری در منهتن که همه سر کار هستند دو برج را پایین بیاورد و پنج بعدازظهر هم برج سوم را پایین بیاورد پس با ایران شوخی ندارد. کسانی که چنین بلایی را سر منهتن بیاورند ببینید چه بلایی سر ایران خواهد آورد و ظریف این را نفهمیده است.

وی با اشاره به اینکه حادثه ۱۱ سپتامبر حادثه‌ای بود که خودشان خلق کردند تصریح کرد: دعوت از بیدارشدگان به شدت آمریکا، اسرائیل و برخی‌ها در ایران را عصبانی کرده است.

وی با تاکید بر اینکه ما نمیتوانیم به خاطر مسئولانی که اموال آن‌ها با مال آلوده آغشته شده است از اقداماتی خود دست بکشیم و حرف خود را نزنیم، تصریح کرد: این فرمول رهبر معظم انقلاب است که ما به خاطر مشکلاتی مانند بانکداری و اشتغال عقب نشینی نکنیم و حرف خود را بزنیم و این مبارزه باید ادامه پیدا کند.

طالب زاده با اشاره به اینکه جهاد سازندگی که حزب اللهی‌ترین نهاد بود را بعد از رحلت امام منحل کردند و خیلی هم با تدبیر این کار انجام شد، تصریح کرد: امروز در ایران سپاه وارد کار‌های جهاد سازندگی شده و دارد جاده و پل می‌سازد. معتقدم که جهاد سازندگی باید احیا شود، اما این فرصت پیدا نشده تا من این را به رهبر معظم انقلاب بگویم.

وی با بیان اینکه ما امروز در مقام عمل هستیم و غربی‌ها در مقام عکس العمل تصریح کرد: کار‌های افق نو خیلی برد دارد و به همین دلیل برخی دولتی‌ها را ناراحت می‌کند. دولتی‌ها فقط یک بار از امانوئل والرشتاین دعوت کرده بودند که آن یک نفر هم در روزنامه واشنگتن پست آبروی آن‌ها را برد، چون به او گفته بودند که در مورد آمریکا حرفی نزند.

لینک کوتاه : https://news.mostaghel.ir/?p=9215

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از بررسی در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.