• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 12 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
2
در جهاداکبر15 صورت گرفت:

تقدیری متفاوت از مردان آتش+تصاویر

  • کد خبر : 5129
  • 09 بهمن 1395 - 10:55
تقدیری متفاوت از مردان آتش+تصاویر

شب گذشته و در حاشیه مراسم افتتاحیه اردوی آموزشی – تشکیلاتی جهاد اکبر اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه های سراسر کشور و با حضور حجت الاسلام محمدیان، رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها، از سه تن از آتشنشانان مشهدی تجلیل شد.                   […]

شب گذشته و در حاشیه مراسم افتتاحیه اردوی آموزشی – تشکیلاتی جهاد اکبر اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه های سراسر کشور و با حضور حجت الاسلام محمدیان، رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها، از سه تن از آتشنشانان مشهدی تجلیل شد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

علی اکبر حکم آبادی فرمانده شیفت ایستگاه یک مشهد در این مراسم با اشاره به حادثه تلخ ساختان پلاسکو گفت: این حادثه بسیار عظیمی بود و نه تنها ملت ایران بلکه از سایر کشورها نیز با جامعه آتشنشانی همدردی کردند و این حادثه را تسلیت گفتند.
این آتشنشان ادامه داد: ساعاتی پس از آن حادثه تلخ اقشار مختلف مردم و علی الخصوص دانشجویان با حضور در ایستگاه های آتش نشانی و آوردن دسته گل و روشن کردن شمع به خوبی نشان دادند که قدران آتشنشانان هستند.
وی با بیان اینکه حادثه هیچگاه خبر نمی کند گفت: هر لحطه ممکن است برای ما حادثه ای رخ دهد و این خصلت کار ماست و خانواده های ما این موضوع را می دانند.

 

 

 

 

 

 

 

 

حکم آبادی با اشاره به ۸ سال جنگ تحمیلی و رشادت های رزمندگان در آن دوران گفت: در روزگار امروز نیز در شهادت بسته نشده است و عده ای برای دفاع از حرم می روند و شهید می شوند و همچنین محیط بانان و آنشنشانان و بسیاری دیگر ممکن است به واسطه شغل خود به شهادت نائل آیند.
وی شهادت ۱۶ تن از آتشناشانان ایرانی در چنین حوادثی را کم سابقه دانست و اظهار داشت: جادارد باز هم به خانواده های این عزیزان تسلیت بگوییم زیرا حادثه ای تلخ و دردناک بوده است، هر چند آنها راه خود را یافته بودند و امروز همنشین امام حسین(ع) و حضرت ابالفضل العباس(ع) هستند.
دانشجویان حاضر در مراسم افتتاحیه اردوی جهاد اکبر هنگام تقدیر از این آتشنشانان، که به نمایندگی از جامعه آتشنشانان کشور و علی الخصوص آتشنشانان حادثه پلاسکو در این مراسم حضور یافته بودند، ایستاده آنها را تشویق نمودند.
حجت الاسلام محمدیان، رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها، در بخشی از سخنان خود در مراسم افتتاحیه پیرامون حادثه تلخ ساختمان پلاسکو گفت: در این حادثه عده ای می خواستند ملت را تحقیر کنند. می‌گویند در دنیا تکنولوژی‌ای وجود دارد که در یک ساعت، می‌تواند پانزده هزار آوار را بردارد. سوال بنده این است مگر در دنیا چنین تکنولوژی وجود دارد که در یک روز بتواند چنین آوار بزرگی را بردارد؟ مطمئنا چنین کاری زمان خواهد برد، ولی این مساله را بر سر مردم و مسئولان ما کوبیدند و گفتند که ما عقب مانده ایم.

لینک کوتاه : https://news.mostaghel.ir/?p=5129

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از بررسی در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.