• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 12 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
19
فیروزی در گفت‌وگو با فارس:

تعطیلی کارخانه‌ها از عملکرد ضعیف دولت در حوزه‌های اقتصادی حکایت دارد

  • کد خبر : 6101
  • 04 اردیبهشت 1396 - 22:31
تعطیلی کارخانه‌ها از عملکرد ضعیف دولت در حوزه‌های اقتصادی حکایت دارد

علیرضا فیروزی فعال دانشجویی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، با اشاره به تعطیلی کارخانجات در ماه‌های اخیر گفت: با وجود تاکیدات فراوان رهبر معظم انقلاب مبنی بر توجه به اقتصاد مقاومتی همچنان شاهد رکود در بازار اقتصاد هستیم به طوری که متاسفانه روز به روز خبر تعطیلی کارخانجات مختلف که بعضاً نماد […]

علیرضا فیروزی فعال دانشجویی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، با اشاره به تعطیلی کارخانجات در ماه‌های اخیر گفت: با وجود تاکیدات فراوان رهبر معظم انقلاب مبنی بر توجه به اقتصاد مقاومتی همچنان شاهد رکود در بازار اقتصاد هستیم به طوری که متاسفانه روز به روز خبر تعطیلی کارخانجات مختلف که بعضاً نماد قدمت و تاریخ صنعت ایران هستند، شنیده می‌شود.

فیروزی اضافه کرد: بی شک تعطیلی یکی پس از دیگری این کارخانه‌ها از عملکرد ضعیف دولت در حوزه‌های اقتصادی حکایت دارد که در آینده‌ای نه چندان دور کشور را با معضلات جدی روبرو می‌کند.

این فعال دانشجویی تاکید کرد: با وجود اینکه در زمان‌های مختلف و دولت‌های قبلی هم مشکلات اقتصادی وجود داشته اما مردم امروزه بیشتر از هر زمان دیگری از وضعیت اقتصادی کشور ناراضی هستند که برخی از مسئولین به جای عذرخواهی از مردم، سعی در عادی جلوه دادن این وضعیت دارند.

وی در ادامه با اشاره به مشکلات فراوان مردم به خصوص کارگران، گفت: کمترین ضرر تعطیلی کارخانه ها، بی کاری صدها و بعضاً هزاران نفر از کارگران یا متخصصان این مملکت است که این خود زمینه ساز آسیب های بزرگ تر اجتماعی خواهد شد.

فیروزی تاکید کرد: وضعیت اسفبار اقتصاد و رشد بیکاری در جامعه باعث شده جوانان و دانشجویان امید چندانی به پیداکردن کار مناسب نداشته باشند که تک تک مسئولین باید جوابگوی این جوانان باشند.

دبیر انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه اراک تصریح کرد:  در این میان این سوال مطرح می شود که آیا آقای روحانی صدای اعتراض کارگرانی که اخیرا درپی تعطیلی کارخانه‌ها بیکار شده اند را نمی‌شنود؟

وی در پایان با اشاره به انتخابات پیش رو گفت: در حال حاضر قطار ناکارآمدی دولت به خط پایان نزدیک شده و مردم اینبار منتظرند شاهد عمل باشند به جای حرف و شعارهای تبلیغاتی و انتخاباتی.

لینک کوتاه : https://news.mostaghel.ir/?p=6101

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از بررسی در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.