• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 12 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
1

تشکل‌های انقلابی برای مراقبت از نفوذ تضمین می‌دهند/ دشمن با نفوذ در دانشگاه می‌خواهد به انقلاب آسیب بزند

  • کد خبر : 4424
  • 07 آذر 1395 - 21:17
تشکل‌های انقلابی برای مراقبت از نفوذ تضمین می‌دهند/ دشمن با نفوذ در دانشگاه می‌خواهد به انقلاب آسیب بزند

رضا نجابت عضو شورای مرکزی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، با بیان اینکه عمر مسئله نفوذ در دانشگاه‌ها و به خصوص تشکل‌های دانشگاهی با عمر انقلاب اسلامی برابر است، گفت: امام خمینی (ره) در ابتدای پیروزی انقلاب که به تاسیس دفتر تحکیم وحدت توصیه کردند فرمودند که […]

رضا نجابت عضو شورای مرکزی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، با بیان اینکه عمر مسئله نفوذ در دانشگاه‌ها و به خصوص تشکل‌های دانشگاهی با عمر انقلاب اسلامی برابر است، گفت: امام خمینی (ره) در ابتدای پیروزی انقلاب که به تاسیس دفتر تحکیم وحدت توصیه کردند فرمودند که باید مراقب عناصر نفوذی باشیم.

وی افزود: دانشگاه مبدا تحولات است و اینکه دشمنان مسئله نفوذ در دانشگاه را جدی‌تر مدنظر قرار می‌دهند امری طبیعی است زیرا دشمنان سعی می‌کنند با نفوذ در دانشگاه به کل جامعه و انقلاب آسیب وارد کنند.

نجابت گفت: در دهه ۸۰ مسئله نفوذ در دانشگاه‌ها بسیار گسترده‌تر شد و هنوز مسئله نفوذ ادامه دارد ولی تشکل‌ها سعی می‌کنند مراقب عناصر نفوذی باشند.

وی ادامه داد: البته نفوذ در مقطع فعلی به عنوان نفوذ فکری مطرح است که در تمامت شکل‌ها دشمن سعی می‌کند نفوذ کند ولی تشکل‌های انقلابی و فرزندان مقام معظم رهبری اجازه نمی‌دهند چنین اتفاقی نمی‌افتد.

نجابت اظهار داشت: ما تضمین می‌دهیم که با مراقبت‌ از ورود عناصر نفوذی به تشکل‌ها اجازه ندهیم قلب ولایت فقیه از جانب تشکل‌های انقلابی بشکند.

 

لینک کوتاه : https://news.mostaghel.ir/?p=4424

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از بررسی در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.