• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
1
مظاهری خبر داد:

تجدید میثاق اعضای اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل با آرمان‌های امام

  • کد خبر : 4486
  • 14 آذر 1395 - 11:47
تجدید میثاق اعضای اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل با آرمان‌های امام

ابوالفضل مظاهری، دبیر تشکیلات اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل در گفت‌‌وگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، از دیدار و تجدید میثاق جمعی از اعضای اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل با آرمان‌های امام خمینی(ره) در آستانه روز دانشجو (۱۶ آذر) خبر داد.   و‌ی ضمن تاکید بر نقش دانشجویان در آینده انقلاب اسلامیپ گفت: فراموش نکرده‌ایم انتظارات […]

ابوالفضل مظاهری، دبیر تشکیلات اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل در گفت‌‌وگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، از دیدار و تجدید میثاق جمعی از اعضای اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل با آرمان‌های امام خمینی(ره) در آستانه روز دانشجو (۱۶ آذر) خبر داد.

 

و‌ی ضمن تاکید بر نقش دانشجویان در آینده انقلاب اسلامیپ گفت: فراموش نکرده‌ایم انتظارات امام عظیم الشانمان از انجمن‌های اسلامی را؛ که فرمودند: « رسالت انجمن‌های اسلامی رسالت انبیاست»، وظیفه ماست که مواظب نفوذ به انجمن‌ها باشیم. ما در برابر پیاده‌سازی اسلام در دانشگاه مسئولیم.

 

مظاهری با بیان اینکه کلید سعادت یک ملت در دستان دانشجوست، افزود: امروز در آستانه روز دانشجو و در هفدهمین سال فعالیت اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل، خطاب به امام بزرگوارمان می‌گوئیم با شما عهد می‌بندیم که رهبر انقلاب را تا ظهور دولت یار پشتیبانی کنیم.

 

وی تاکید کرد: ما عهد می‌بندیم در مقابل فساد و لگد مال کردن منافع مردم سکوت نکنیم و عهد می‌بندیم «مبارزه با استکبار جهانی» را به عنوان اصلی از اصول انقلاب و مکتب امام فراموش نکنیم.

 

لینک کوتاه : https://news.mostaghel.ir/?p=4486

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از بررسی در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.