• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - رمضان - 1445
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
2

تاجگردون و زارعی از حضور در دانشگاه یاسوج گریزانند

  • کد خبر : 1977
  • 26 دی 1394 - 13:10
تاجگردون و زارعی از حضور در دانشگاه یاسوج گریزانند

سید سعید هاشمی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجو در یاسوج، به آمادگی این تشکل دانشجویی برای برگزاری مناظرات دانشجویی – انتخاباتی در دانشگاه اشاره کرد و گفت: ما در انجمن اسلامی مستقل از ترم پیش پیگیر برگزاری مناظرات انتخاباتی و زمینه سازی برای حضور نامزدها و نمایندگان استان در دانشگاه بودیم. وی افزود: بخشی […]

سید سعید هاشمی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجو در یاسوج، به آمادگی این تشکل دانشجویی برای برگزاری مناظرات دانشجویی – انتخاباتی در دانشگاه اشاره کرد و گفت: ما در انجمن اسلامی مستقل از ترم پیش پیگیر برگزاری مناظرات انتخاباتی و زمینه سازی برای حضور نامزدها و نمایندگان استان در دانشگاه بودیم.

وی افزود: بخشی از اجرای این برنامه به دانشگاه بر می گردد و بخشی دیگر به نگاه نمایندگان به این مسأله که متاسفانه محل تأمل و نگرانی است.

دبیر انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه یاسوج با بیان اینکه بعد از تلاش بسیار برای برقراری ارتباط با نماینده گچساران و باشت در مجلس، موفق شدیم با او صحبت کنیم، بیان داشت: تاجگردون به ما گفت من به هیچ وجه به دانشگاه یاسوج نمی آیم، چون این دانشگاه یک دانشگاه سیاسی است.

هاشمی افزود: زارعی، نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس هم متاسفاته از مناظره خصوصا در فضای دانشگاه فرار می کند.

این فعال دانشجویی ادامه داد: تنها نامزدهای انتخاباتی که حاضر به مناظره در دانشگاه شدند، ستار هدایتخواه از حوزه انتخابی بویراحمد و دنا و سید مصطفی تقوی از حوزه انتخابی کهگیلویه بزرگ بودند.

وی خاطرنشان کرد: با این وجود انجمن اسلامی مستقل آمادگی خود را برای برگزاری مناظرات انتخاباتی و طرح مطالبات دانشجویی با حضور نامزدهای انتخابات اعلام می کند.

لینک کوتاه : https://news.mostaghel.ir/?p=1977

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از بررسی در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.