• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 16 - شوال - 1445
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
14
بیانیه انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه پیام نور مرکز اصفهان به مناسبت فرا رسیدن سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و یوم الله ۲۲ بهمن:

بی شک انقلاب اسلامی ایران یکی از پررنگ ترین نقاط عطف تاریخ جهان است

  • کد خبر : 8772
  • 21 بهمن 1396 - 23:15
بی شک انقلاب اسلامی ایران یکی از پررنگ ترین نقاط عطف تاریخ جهان است

بسم الله الرحمن الرحیم نباید شک کرد که انقلاب اسلامی‌از همه انقلاب‌ها جداست هم در پیدایش وهم درکیفیت مبارزه وهم درانگیزه انقلاب و قیام‌، تردیدی نیست که این تحفه الهی و غیبی بود که از جانب خداوند منان برای ملت مظلوم و غارت زده عنایت شده است. امام خمینی(ره) بی شک انقلاب اسلامی ایران یکی […]

بسم الله الرحمن الرحیم

نباید شک کرد که انقلاب اسلامی‌از همه انقلاب‌ها جداست هم در پیدایش وهم درکیفیت مبارزه وهم درانگیزه انقلاب و قیام‌، تردیدی نیست که این تحفه الهی و غیبی بود که از جانب خداوند منان برای ملت مظلوم و غارت زده عنایت شده است. امام خمینی(ره)

بی شک انقلاب اسلامی ایران یکی از پررنگ ترین نقاط عطف تاریخ جهان است که جز با فریاد یکصدای همه ی ایرانیان محقق نمی شد.
قطع به یقین انقلاب اسلامی ایران همان ریسمان محکم الهی است که جز با الطاف و توجه ویژه ی خداوند پیروزیش بر طاغوت ممکن نبود.
همانا انقلاب ایران چون چراغی هدایتگر، پیام آور استقلال و آزادی برای کشورهای بیدار جهان است.
چه بسا کشورهای مسلمانی که پس از انقلاب، با موج بیداری اسلامی بیدار شده و هم گام با ملت ایران مسیر پیشرفت و استقلال را پیش گرفتند.
اینک انقلاب اسلامی ایران در آستانه ی چهل سالگی خود آبستن تحولاتی چشمگیر در جهت پیشرفت و تکامل است.
اینک نیاز کنونی نظام باز نگری کلیه ی مسیرهایی است که تا کنون پیموده شده است. یقینا بازنگری به ریز مسائل کشور از ۳۹ سال پیش تا کنون ا تحت لوای ولایت فقیه، نقاط قوت و نقاط ضعف موجود در کوچکترین مسائل را مشخص کرده و منجر به اصلاحاتی صحیح در سطوح کلان خواهد شد.
دشمنان نظام باید بدانند ملت ۸۰ ملیونی ایران هر روز محکم تر از دیروز ریسمان الهی را یکصدا از چشم دشمنان حفظ خواهند کرد و با وجود وحدت کنونی ملت ایران که چون گنجی گران قدر از انقلاب اسلامی به جای مانده است، از آشوب های ساختگیشان کاری بر نمی اید.
ملت شریف ایران امسال نیز چونان گذشته سالروز انقلاب اسلامی را در مقابل چشمان دشمنان نظام تکریم خواهند کرد و با حضور ملیونی خود باری دیگر شکوه و عظمت این گنج گرانمایه را به نمایش گذاشته و ۲۲ بهمنی تماشایی را خلق خواهند کرد.
انجمن اسلامی دانشجویان ضمن تبریک این روز بزرگ که قطعا از روزهای مبارک خداوند است از یکایک دانشجویان دعوت می کند که با نسل های قبلی خود همگام شده و هم صدا با آنان همراه با شعارهای ضد استکباری ، ندای بزرگترین جشن ملی ایران را به گوش جهانیان برسانند.
باشد که ملت های خفته ی جهان از خواب غفلت بیدار شده و حکومت اسلامی حضرت مهدی (عج) را به نظاره بنشینیم.
والسلام علیکم و رحمت الله و برکاته

لینک کوتاه : https://news.mostaghel.ir/?p=8772

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از بررسی در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.