• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
14

بیانیه انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه صنعتی شیراز بمناسب۱۳ابان روز جهانی استکبار ستیزی

  • کد خبر : 4236
  • 12 آبان 1395 - 13:23
بیانیه انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه صنعتی شیراز بمناسب۱۳ابان روز جهانی استکبار ستیزی

بسم الرب الشهدا و الصدیقین «الَّذینَ آمَنوا یُقاتِلونَ فی سَبیلِ اللَّهِ ۖ وَالَّذینَ کَفَروا یُقاتِلونَ فی سَبیلِ الطّاغوتِ فَقاتِلوا أَولِیاءَ الشَّیطانِ ۖ إِنَّ کَیدَ الشَّیطانِ کانَ ضَعیفًا» «کسانی که ایمان دارند، در راه خدا پیکار می‌کنند؛ و آنها که کافرند، در راه طاغوت. پس شما با یاران شیطان، پیکار کنید! و از آنها نهراسید! چرا […]

بسم الرب الشهدا و الصدیقین
«الَّذینَ آمَنوا یُقاتِلونَ فی سَبیلِ اللَّهِ ۖ وَالَّذینَ کَفَروا یُقاتِلونَ فی سَبیلِ الطّاغوتِ فَقاتِلوا أَولِیاءَ الشَّیطانِ ۖ إِنَّ کَیدَ الشَّیطانِ کانَ ضَعیفًا»
«کسانی که ایمان دارند، در راه خدا پیکار می‌کنند؛ و آنها که کافرند، در راه طاغوت. پس شما با یاران شیطان، پیکار کنید! و از آنها نهراسید! چرا که نقشه شیطان، ضعیف است»
سوره مبارکه الصف آیه ۸
دانشگاهیان و دانشجویان گرامی، امروز ۱۳ آبان است. سالگرد حادثه ای که در آن دانشجویان این کشور به واقع دین خود را به انقلاب اسلامی ادا کردند و مردم غیور ایران با اقدام به موقع و انقلابی خود، تودهنی محکمی در پاسخ به اقدامات مداخله جویانه و قلدرمآبانه ی امریکای جهانخوار در امور کشور دادند و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در ۱۳ آبان ۵۸ تبدیل به نقطه ی عطفی در مبارزات بین المللی ضداستکباری و الگویی افتخارآمیز برای جنبش های آزادیخواهانه و ضداستکباری در سراسر جهان گردید.
امروز ۳۷ سال از این حادثه، این انقلاب دوم می گذرد و مبارزه همچنان ادامه دارد. جبهه استکبار با محوریت امریکا، رژیم صهیونیستی و وهابیون حاکم بر عربستان سعودی در نبردی سهمگین با جبهه انقلاب اسلامی و ضداستکباری بین المللی که دامنه آن از غربی ترین نقطه سوریه و لبنان تا شرقی ترین نقاط یمن کشیده شده است، بار دیگر به مانند جنگ تحمیلی هشت ساله، متحمل خسارات و عقب نشینی های مفتضحانه ای شده اند و به هر مستمسکی چنگ میزنند تا بلکه اعتبار بین المللی باقی مانده خود را با فراری آبرومندانه از این مهلکه نجات دهند.
اما در چنین شرایطی که جمهوری اسلامی ایران در اوج اقتدار منطقه ای خود قرار گرفته است، بار دیگر چشم عمر و عاص های آمریکایی به ساده لوحان دوخته شده است تا جام زهر دیگری بستانند و بنوشانند. پروژه ی نفوذ امریکایی که از سالهای پیشین و با رنگ و لعاب های مختلف در جریان بوده است، با امضای مجموعه ای از وعده و وعیدهای توخالی در قبال تعطیل شدن صنعت هسته ای ایران، که آنرا بنام “برجام” میشناسیم، با شتاب فراوان در حال پیشروی است و اگر بگوییم تنها امید غرب برای متوقف کردن روند پیشرفت همه جانبه ایران اسلامی نیز همین پروژه نفوذ است، گزافه نیست.
هرچند همراهی برخی از مسئولان و آنطور که امام خامنه ای «مده ظله العالی» فرمودند، “جریان غیر معتقد به استکبار ستیزی” با این پروژه شیطانی، چه از روی عمد و چه سهوا و ساده لوحانه، تاسف بار و مایه شرمساری بوده و نیازمند توجه ویژه قشر فرهیخته ی جامعه و دانشجویان است، اما هم سردمداران آمریکا و هم پادوهای داخلی آنان بدانند مادامی که موج خروشان قاطبه ملت ایران با بصیرت و ایمان پولادین به حرکت خود ادامه می دهد، هیچ جریانی جرات عرض اندام و انحراف ملت از آرمان ها و حرکت خود بر صراط انقلاب اسلامی را نخواهد داشت و سرنوشت تمامی آنها قطعا زوال و نابودی خواهد بود.
۳۷ سال از آن حادثه، ۱۳ آبان و شعار زیبا و وحدت آفرین «مرگ بر آمریکا» هنوز به ما درس آزادگی و استکبارستیزی می دهد و پوشالی بودن ابهت و اقتدار دروغین امریکای مستکبر و نوچه های بین المللی اش را به ما یادآوری می کند.
والسلام علی من اتبع الهدی


 

لینک کوتاه : https://news.mostaghel.ir/?p=4236

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از بررسی در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.