• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 12 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
15
 پیرامون اتفاقات اخیر

بیانیه انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه شهید اشرفی اصفهانی

  • کد خبر : 16191
  • 08 مهر 1401 - 12:05
بیانیه انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه شهید اشرفی اصفهانی
قلم در مُرکب نهاده و بنویسیم از موج سواری ها بر روی خون
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دانشجویان مستقل، انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه شهید اشرفی اصفهانی طی بیانیه‌ای پیرامون اتفاقات اخیر اعلام کردند:
بسم ربّ الحق
با توجه به آیه صریح قرآن: ( لا یحب الله الجهر بالسوء من القول الا من ظلم و کان الله سمیعا علیما؛خدا دوست نمی‌دارد که کسی به گفتار زشت، صدا بلند کند مگر آن که ظلمی به او رسیده باشد، همانا که خدا شنوا و داناست. ) اعتراض به شیوه صحیح، حق مسلم همه مسلمانان است؛ اما چه بگوییم از فتنه گرانی که مرگ را اسباب ملاعبه خود قرار می‌دهند و چه بنویسیم از هتک حرمت ها…
همه ما متاثر از درگذشت خانم امینی هستیم ولی استفاده از نام ایشان به بهانه اغتشاشات و فریاد تظلم خواهی بی پشتوانه‌ی عده ای طغیان‌گر را به طور کلی نفی می‌کنیم… فتنه گرانی که با نام آزادی چادر از سر بانوی مسلمان می‌کشند، قرآن و مسجد می‌سوزانند و با شعار های ساختار شکنانه خود، خط بطلانی بر اعتراضات و مهر اغتشاش گری را بر پیشانی خود می‌زنند.
در خطابه ای به تمامی نهاد ها و سازمان های کشوری باید گفت: مراقب باشید؛ دشمنان همیشه در کمین هستند. رجوی هایی که بوی تعفن و کثافت قتل هایشان دنیا را پر کرده و شبکه های معاند خارجی که همانند کفتار، دندان تیز کردند برای ایران! در مقابلشان فریادِ شعارِ آزادی، استقلال و جمهوری اسلامی ایران را سر می‌دهیم… در اصل زمانه‌ی باج دادن‌ها، مرگ استقلال و وابستگی به گرگ صفتان خارجی تمام شده است!
 انقلابی که سندش با جوهر خون شهیدان و نام حضرت فاطمه الزهرا نوشته شد با رمز های پوچ شما به پایان نمی‌رسد. گرچه از برای فتنه ها نوشتن سخن بسیار است، اما در پایان انجمن اسلامی مستقل دانشگاه شهید اشرفی اصفهانی با نهایت تاسف درگذشت خانم مهسا امینی را خدمت خانواده محترم ایشان تسلیت عرض می‌کند و برای خانواده معظم شهدای امنیت درخواست صبر و اجر روز افزون را از خداوند تبارک و تعالی خواستار است.
لینک کوتاه : https://news.mostaghel.ir/?p=16191

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از بررسی در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.