• امروز : سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 8 - شوال - 1445
  • برابر با : Tuesday - 16 April - 2024
13
و اعلام بیزاری از اغتشاشات و آشوبگران و برهم زنندگان امنیت

بیانیه انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه بیرجند پیرامون محکومیت جنایت تروریستی حرم شاهچراغ 

  • کد خبر : 16304
  • 11 آبان 1401 - 17:02
بیانیه انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه بیرجند پیرامون محکومیت جنایت تروریستی حرم شاهچراغ 
برای آن عزیزان آغشته به خون در پیشگاه حضرت بقیه‌الله (عج) علو درجات را از خداوند متعال مسئلت داریم و خواستار برخورد قاطع و صریح با عاملان و مسببان این جنایت هولناک هستیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی مستقل؛ انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه بیرجند پیرامون محکومیت جنایت تروریستی حرم شاهچراغ  طی بیانیه‌ای اعلام کردند:

 

شهادت مظلومانه زائرین حرم مطهر احمد بن موسی الکاظم (ع) که مسببان و بانیان آن دست‌های پلید استعمار و عوامل داعشی متصل به آن هستند را تبریک و تسلیت عرض می‌نماییم.

 

 

امنیت اتفاقی نیست و نقض آن در شرایط ملتهب سهل است. چندی است که آرامش مردم و توان نهادهای امنیتی را گرفته‌اند و دراین‌بین فرصت برای مغرضان و سوءاستفاده کنندگان فراهم گردیده است. اکنون در این دام گسترده استعمار پیر، به جان یکدیگر افتاده و مرعوب و متأثر از پروپاگاندای رسانه، شاهد آمیختگی حق و باطل و دچار خطاهای محاسباتی متعدد گشته‌ایم.چیزی که عیان است رضایت رژیم سفاک اسرائیل و سازمان موساد از این نفرت فرافکنی‌ها و برادرکشی‌ها است.ایران قوی با شعار آباد نخواهد شد. نیاز به همت‌ها و فداکاری‌ها داریم، نیاز به نخبگان پا در وطن داریم، نیاز به صبوری‌ها و خودسازی‌ها و دیگر سازی‌ها داریم. از باتلاق گل نمی‌روید. عدل و آزادی را فریاد می‌زنیم لکن در مصرهای کوچک خود فرعونی مستبد هستیم.

 

در طول تاریخ از جانب خیانت‌کاران و خائنان به وطن کم جام زهر ننوشیده‌ایم. آری قصدشان تفرقه و نفاق و آشوب و اغتشاش است و با حیله گری در پی برنامه‌ریزی برای سلطه‌ای بزرگ هستند. اکنون دیگر حنایشان رنگی ندارد. معترضان صفشان را از اغتشاشگران جدا کرده اند و خواهان برخورد با عوامل این آشوب ها و فتنه ها هستند. اکنون زمان ساختن و آباد کردن و ماندن برای اسلام ناب محمدی است، برای ایران بزرگ و قوی است. ملاک‌ها و معیارها مشخص هستند و روشن است که حلیم خورها، کلیدسازها و برلین نشینان ملاک و معیار نیستند.خون در رگ جوشش دارد و اشک در چشم جاری است و مشت گره‌خورده است برای امنیت و آزادگی و اقتدار.

 

 

لینک کوتاه : https://news.mostaghel.ir/?p=16304

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از بررسی در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.