• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 16 - شوال - 1445
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
11
پیرامون وقایع اخیر

بیانیه انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه اصفهان

  • کد خبر : 16124
  • 03 مهر 1401 - 14:16
بیانیه انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه اصفهان
شاهد آن‌که هنوز خاک مزار مهسا خشک نشده به بهانه داغ او پرچم مقدس ایران عزیز را به آتش کشیدند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دانشجویان مستقل، انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه اصفهان طی بیانیه‌ای پیرامون وقایع اخیر اعلام کردند:

 

مرگا به من که با پر طاووس عالمی
یک موی گربه وطنم را عوض کنم

 

بار دیگر داغی بر دل پر داغ مام وطن نشست ولی مادرِ هزار داغ ایران باز هم نتوانست در سوگ فرزند خویش عزاداری کند و داغ سینه‌اش را به اشک دیده فرو بنشاند؛ چرا که همچون همیشه کفتارهای درنده در کمین نشسته‌اند تا از این داغ آتشی برافروزند و پیکر رعنای میهن اسلامی‌مان را به آتش بکشند و تکه‌تکه سازند.

 

شاهد آن‌که هنوز خاک مزار مهسا خشک نشده به بهانه داغ او پرچم مقدس ایران عزیز را به آتش کشیدند. شاهد آن‌که حزب خون‌خوار و تجزیه‌طلبی همچون کوموله که تا دیروز زنان و کودکان کردستان عزیز را سلاخی می‌کرد و به رگبار می‌بست، حالا مدعی خونخواهی دختر کردستان شده و همگان را به جدا شدن کردستان از پیکر ایران فرامی‌خواند.

 

شاهد آن‌که رژیم سفاک سعودی که تا دیروز با دست فرزند خلفش داعش، سر از تن زنان و کودکان سوریه جدا می‌کرد و امروز زنان و کودکان یمنی را به خاک و خون می‌کشد، حالا در رسانهٔ ضدایرانی خود بر فوت مرحومه امینی اشک تمساح می‌ریزد و مردم را به مبارزه با حکومت و مدافعان امنیت فرامی‌خواند. شاهد آن که سازمان منحوس منافقین که دستش به خون ۱۷ هزار شهید ترور آلوده است و سالهاست زنان عضو این سازمان را مجبور به پوشیدن یونیفرم یک‌رنگ کرده و به اعتراف زنان جداشده از سازمان، گاه به جرم یک لبخند یا پیدا شدن چند تار مو سخت‌ترین مجازات‌ها را بر اعضایش اعمال کرده و ده‌ها و صدها زن را در اردوگاه‌های اشرف و آلبانی مقطوع‌النسل کرده، رَحِمِ آنها را از بدنشان جدا کرده تا زنانگی شان را لگدمال کند، حالا شعار آزادی زنان سر می‌دهد و در فوت مهسا امینی درخواست عزای عمومی می‌دهد.

 

مردم عزیز و دانشجویان عزیزتر از جان؛
بله ما داغداریم و اشک‌بار؛ با یک چشم بر داغ مرحومه امینی می‌گرییم و با چشم دیگر بر مظلومیت ایران عزیز که هیچگاه از طمع دشمنان کینه‌توز در امان نبوده است.
ما داغداریم و اشکبار ولی چه کنیم که باز هم مجبوریم اشک را از دیدگانمان کنار بزنیم تا کفتارها و لاشخورهای کمین کرده برای دریدن و چند پاره کردن مام وطن را ببینیم و از میهن عزیزمان تا پای جان دفاع کنیم.

 

 

و اینک چند نکته:
۱- ما دانشجویان اهمیت حکم الهی حجاب و ارزش قانون رسمی حجاب را در محافظت از ساحت خانواده و اخلاق می‌فهمیم ولی از ترک فعل‌های گسترده متولیان فرهنگ که به موجب همین قانون حجاب موظف بودند در مدرسه و دانشگاه و در سینما و تلویزیون، مهساها را نسبت به ارزش حجاب و اهمیت احترام به قوانین کشور آگاه کنند، نمی‌توانیم بگذریم؛ لذا از قوه محترم قضاییه درخواست برخورد شدید با این ترک فعل‌ها را داریم.

۲- ما دانشجویان زحمات خالصانه فراجا در تامین امنیت کشور در حفظ مرزها، مبارزه با اشرار، مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر و اهدای ده‌ها شهید برای حفظ این امنیت را قدر می‌نهیم. همچنین اهمیت محافظت از امنیت اخلاقی جامعه را نیز درک می‌کنیم و نمی‌پذیریم که عده‌ای این نیروی خدوم و مظلوم را مورد هجمه قرار دهند؛ چرا که تضعیف نیروی انتظامی به هر نیتی که باشد تضعیف امنیت کشور در مقابل دشمن بدخواه بداندیش است؛ لذا از همه مسئولین می‌خواهیم ضمن تلاش برای جلوگیری از بروز حوادث مشابه، اقتدار نیروی انتظامی را هم حفظ کنند.

۳- در این ماجرای غمبار اگر چه دشمنی دشمنان دیرین میهن عزیزمان آشکارتر شد ولی نباید از سوءاستفاده جریانات سیاسی که بدون هیچ مدرکی در همان ساعات و روزهای اول ماجرا، اتهام قتل را به جمهوری اسلامی مظلوم روا داشتند، غفلت کرد. لذا از دستگاه قضایی می خواهیم بدون هیچ اغماضی افرادی همچون محمد خاتمی، اسحاق جهانگیری، عبدالله نوری و احزابی همچون حزب اتحاد ملت، حزب کارگزاران و… و نیز روزنامه های رسمی کشور را که علی‌رغم پختگی و تجربه چندین ساله در اداره کشور و اطلاع از حقیقت ماجرا، با تهمت و نشر اکاذیب آبروی نظام اسلامی را در داخل و خارج خدشه‌دار کرده‌اند برخورد قانونی صورت گیرد.

۴- جریان بیدار دانشجو به خوبی می داند که جهان در بزرگترین پیچ تحول تاریخی خود قرار دارد چرا که از یک سو بحران انرژی و غذا هیمنه و ابهت چندصدساله غرب را شکسته است و از سوی دیگر پیروزی های متوالی جبهه و گفتمان مقاومت در کنار حماسه عظیم و معجزه‌آسای اربعین نوید بخش زایش تمدن اسلامی در زادگاه کهن‌ترین تمدن‌های جهان یعنی منطقه غرب آسیا(خاورمیانه) است؛ لذا در عین توجه به مسائل داخلی از پیدایش نظم جهانی جدید به نفع اسلام و تشیع غفلت نخواهیم کرد و مغلوب صحنه‌گردانی‌های دشمنان دیرین قسم‌خورده این خاک عزیز نخواهیم شد.

 

۵- تشکل‌های دانشجویی دانشگاه اصفهان اعلام می‌دارند که تلاش مذبوحانه جریان معاند برای سوء استفاده از فضای مقدس دانشگاه اصفهان در راستای اهداف خصمانه آنها همچون همیشه با هوشیاری دانشجویان و اساتید آگاه و فهیم این دانشگاه بزرگ ناکام خواهد ماند و جریان بیدار دانشجویی اجازه نخواهد داد حرکت بزرگی که به واسطه تلاش‌ها و جانفشانی‌های فراوان مردم ایران به این نقطه حساس رسیده است را با صحنه‌گردانی دشمنان پلید ایران عزیز، زیر سوال برود.

۶- در پایان ضمن تقدیر از پیگیری های صورت‌ گرفته توسط مسئولین از ساعات اولیه این حادثه به‌ویژه تفقد و دلجویی و پیگیری ریاست محترم جمهور، ادامه پیگیری ها تا شفاف شدن ابعاد مختلف این حادثه و اطلاع رسانی دقیق و سریع را از همه دستگاه ها خواستاریم.

لینک کوتاه : https://news.mostaghel.ir/?p=16124

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از بررسی در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.